Vörös, göndör, ki az?
Az énekesnőt az elmúlt években nemcsak hangja és számai tették híressé, hanem kaméleonszerű frizuraváltásai is, a mostani talán az egyik kedvencünk, nagy, kihívóan vörös és pimaszul göndör.
Először Twitter oldalán láthatták a rajongók a hajkoronáról készült képet, miközben a híresség készülő albumának egyik számán dolgozott a stábbal. Hogy kiről beszélünk?
Britney Spears, mint divattervező
Az öltözködésük miatt sokat kritizált sztárok előbb-utóbb saját ruhakollekciót terveznek, és most a hányatott karrierű Britney is elszánta magát erre a lépésre.
Úgy tűnik, Britney Spears is beáll a sorba és az aktuális hírességek többségéhez hasonlóan divattervezőként próbálja ki magát. Ha minden jól megy, a neves, francia divattervező, Christian Audigier lesz segítségére. Britney szándéka olyannyira komoly, hogy a két sztár nemrég megbeszélést tartott a tervező hollywoodi bemutatótermében.
Christian Audigier páratlan sikertörténete 2000-ben kezdődött, mikor a tehetséges tervező megérkezett az Egyesült Államokba, hogy segítsen a Von Dutch divatmárka újraélesztésében. Azóta olyan hollywoodi hírességek tömegei számítanak Audigier ügyfeleinek mint Madonna, Mariah Carey, Sylvester Stallone, Puff Daddy és Jessica Alba. A színes, bohókás és feltűnő ruhákat kedvelők számára 2004-ben a francia tehetség létrehozta saját márkáját, amely az Ed Hardy nevet kapta, ám emellett rendszeresen dolgozik a Paco Chicano, a CbarA és a Crystal Rock kollekcióin is.
„Christian és Britney kedélyesen elcsevegtek, miközben a fürdőruhákat és a napszemüveg kollekciót nézték át” – mesélte el egy Ed Hardy munkatárs a két sztár találkozójának eseményeit. „A közös munka részleteiről hosszasan, nevetve beszélgettek. Még semmi sem dőlt el ugyan, de mindketten nagyon szeretnének közösen alkotni.”
A találkozó alkalmával Britney állapotos kishúga szülinapjára kiválasztott néhány ruhát és táskát, majd a lesifotósok kameráinak kereszttüzében, Ed Hardy pólóban hagyta el az épületet. Állítólag Britney és Audigier régóta baráti kapcsolatban állnak, így az ő részükről semmiféle kreatív akadály nem gördülhet a közös kollekciók megvalósítása elé.
Ajánljuk még:
h3. "Ed Hardy termékek a piactéren ":/piacter/ed-hardy
Rosszul öltözött sztárok toplistája
Olvasóik véleményét kérdezte az InTouch arról, hogy az aktuális hírességek közül kik követnek el divat elleni bűntettet puszta megjelenésükkel.
Olvasói szavazatok alapján állította fel listáját az InTouch, amelyben helyet kaptak olyan sztárok is, akik egyébként saját ruhatáruk alapján ruházati- vagy ékszerkollekciókat is terveztek már.
Minden más celebet maguk mögé utasítottak és megszerezték az első helyet a régebben gyerekszínészként, mostanában pedig trendteremtő divathírességekként ismert ikerpár tagjai, Mary-Kate és Ashley Olsen. A hírhedt és vegyes érzelmekkel fogadott “hajléktalan stílus” megteremtőiként a lányok több számmal nagyobb ruhák és óriási méretű táskák végtelen rétegeit hordják magukon. Az Olsen ikrek saját couture márkájának neve The Row, amit a legutóbbi hírek szerint azért hoztak létre, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.
A lista többi szereplője sorrend nélkül került felsorolásra.
Courtney Love és Amy Winehouse, a nagyon hasonló életúttal és öltözködési stílussal rendelkező botrányhős énekesnők fej-fej mellett haladnak a divat elleni bűntettek terén is. Amy saját külsejére épülő kollekciója, amiben ruhák, kiegészítők és sminkeszközök lesznek, valószínűleg év végén jelenik meg.
Az ilyen témájú listákra általában felkerülő Victoria Beckham szintén szerepelt, ám kivételesen nem szerzett előkelő helyet. Sorozatos negatív elismerései ellenére Victoria divattervezői ambíciói mindenki által ismertek, és az ex-énekesnő több neves tervező pártfogását élvezi.
A friss Oscar-díjas Tilda Swinton valószínűleg éppen a gálán viselt ruhájával érdemelte ki helyét.
A színészvilág legrosszabbul öltözött tagjai közé került még a pályája során mindig sokat kritizált Sharon Stone, és a fiatalabb korosztályt képviselő Lindsay Lohan is.
Ajánljuk még:
h3. Divattervező sztárok hírei
Harc a ruhákért Spice Girls módra
Újabb elszánt Spice Girl forral bosszút, és megpróbálja kiütni Victoria Beckhamet a divatvilág szorítójából.
Az egykori Spice Girls tagja, Melanie Brown – akit leopárdmintás korszakában Scary Spice néven is emlegettek – úgy döntött, nem hagyja meg az összes dicsőséget Posh Spice Victoriának, és saját divatmárkát hoz létre. Amikor Beckhamné hirtelen átnyergelt a divattervezésre, idő előtt véget vetve az együttes nosztalgia turnéjának, a lánycsapat tagjai azt állították, nem haragszanak rá. Mel B ezt most igyekszik megcáfolni, és elszánt versengésbe kezdett.
“Még korai szakaszában vagyunk a tervezgetésnek, de Melanie saját céget akar létrehozni. Sokkal jobb megoldásnak tartjuk ezt, mint összeállni már létező divatházakkal” – mondta el az énekesnő managere a sajtótájékoztatón.
Bár Mel B annak idején éppen extrém stílusával és különös ruhadarabjaival tűnt ki a csapatból, valószínűleg saját tervezésű kollekciói a jóval hétköznapibb ízlésű rajongókat célozzák majd meg.
Az igencsak akadozó szólókarrierjét az utóbbi években feladni látszó Mel B, és a saját ruhakollekcióját nemrég kiegészítőkkel bővítő Victoria között a hozzáértők szerint hamarosan ádáz harc bontakozik ki, úgyhogy kíváncsian várjuk a fejleményeket!
Ajánljuk még :
h3. Újdonságaink a piactéren
Akarsz úgy kinézni, mint Amy Winehouse?
Minden híresség stílusát utánozzák a rajongói, Amy pedig meg is akarja könnyíteni dolgukat saját ruha és smink kollekciója megjelentetésével.
Amy Winehouse, a sorozatos drog botrányaival és 5 Grammy díjával hírnevet szerzett dalszövegíró-énekes eddig nem vallotta magát a divat rajongójának, most mégis megmutatja egy teljesen új oldalát, és saját kollekciót tervez. A divatházak tervezői annak ellenére látnak fantáziát Amyben, hogy a 2008-as NME Díjátadón átvehette a legrosszabb külsejű hírességnek járó „kitüntetést”, tavaly pedig a Blackwell féle Legrosszabbul öltözött nők listáján második helyet kapott – bár Roberto Cavalli szerint, aki az első helyezett Victoria Beckham mellett is kiállt, ez a lista nem bír komoly jelentőséggel.
„Amy külsejét és öltözködését rengeteg lány utánozza le világszerte, ezért jó nagy pénz van az ő stílusát képviselő kollekciókban” idézte az énekesnő egy meg nem nevezett barátjának véleményét a The Sun hírlap. „Többféle terméket akar kihozni, nem csak ruhákat, hanem kendőt, parfümöt, sminket és hajlakkot is. Persze mindez az ő egyedi, jól felismerhető stílusát keltené életre.”
Még nem lehet tudni, mely cégekkel és márkákkal dolgozna együtt Amy, de annyit biztos források már elárultak a sajtónak, hogy több divatruházattal és kozmetikumokkal foglalkozó vállalat képviselőivel is folynak a tárgyalások. Bármikor és bárki pártfogásával jelennek is meg az Amy Winehouse termékek, az énekesnő számára a lényeg csakis az lesz, hogy rajongói egészen a legapróbb részletekig tökéletesen tudják utánozni megjelenését.
Ajánljuk még:
h3. Egyéb sztárhírek a blogon
Sheryl Crow western életérzése
Új lemeze a napokban jelenik meg, nemsokára pedig az amerikai prérik világát idéző kollekcióját is piacra dobja az énekesnő.
2008-ban egyre nehezebb feladattá válik majd elválasztani a valamilyen előadóművészi teljesítményért szerzett hírnevet a divattervezői próbálkozásoktól. A tervezői trend soron következő áldozata Sheryl Crow énekesnő. A kanadai Western Glove Works ruhagyártó cég – akik Victoria Beckham farmerkollekciójának megjelenésében is nagy szerepet játszottak – vette szárnyai alá a Bootheel Trading Co. fantázianevű, egyszerű és olcsó, western stílusú farmerruházatot.
„Én Missouri-ban születtem és nőttem fel, dolgos, istenfélő földművesek között. A farmer mindig is ruhatáram első számú, legfontosabb darabja volt” mondta el inspirációjáról Crow, aki saját bevallása szerint évek óta álmodozott egy saját divatmárka alapításáról. „Most szeretném megadni a kisebb pénztárcával rendelkező divatrajongóknak is a lehetőséget, hogy csinosan és kényelmesen öltözhessenek fel.”
A 27 darabos kollekcióhoz az énekesnő saját kedvenc ruhái adták az alapot, amiket egy stylist segítségével, új ötletek alapján átalakítottak. Júniusban várható a Bootheel Trading Co. amerikai debütálása, nadrágok és szoknyák 58 – 62 dollár között, a felsőrészek pedig 24-35 dollár közötti áron lesznek kaphatók.
Ajánljuk még:
h3. Farmerek a piactéren
Hová tűnik Victoria Beckham?
A Spice Girls nosztalgia-turnéjának kellős közepén Victoria bejelentette, nincs már helye a színpadon, inkább divattervező lenne.
Mikor a Return of the Spice Girls világturné hatalmas felhajtás közepette útjára indult, Victoria még lelkesen egyeztetett Roberto Cavalli-val a fellépőruhákról, és nevetgélve magyarázta a riportereknek, milyen boldoggá teszik a régi idők megelevenedett emlékei. Úgy tűnik, azóta váratlan változások következtek be életében, ugyanis egyik fellépésük után hirtelen elhatározta, hogy örökre letudta az énekesi karrierrel járó kötelezettségeket.
“Már nem a show business az életem, én inkább főállású divattervező akarok lenni. Most dolgozom azon, hogy összeállítsak egy teljes csapatot, akikkel aztán kizárólag a divatra fogok koncentrálni. Én természetemnél fogva igazából nem vagyok egy előadói alkat, a tervezés a valódi hivatásom” – így magyarázta Beckhamné a döntést a kíváncsi riportereknek. “Különben is, csak azért vállaltam el a világturnét, hogy két gyermekem láthassa, anyuci valaha világhírű énekesnő volt.”
A lányok 1998 óta nem léptek együtt színpadra, de valószínűleg többé már nem is fognak – Victoria azt nyilatkozta, a hónap végéig hátra levő előadások után már soha életében nem fog énekelni, így rajongóik számára eljött az utolsó lehetőség, hogy a teljes Spice Girls-t lássák fellépni.
Ajánljuk még:
h3. Cavalli és a Spice Girls
Marc Jacobs rákellenes kampánya
9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek
Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.
Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:
9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.
8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.
7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.
6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.
J.Lo szerint a harmadik a nyerő
Bár a divatvilág eddig nem bánt vele kesztyűs kézzel, Jennifer mégis teljes erőbedobással tervezte és mutatta be az új JustSweet kollekciót.
A nemrég megszüntetett JLo by Jennifer Lopez és a csúnyán megbukó Sweetface kollekciók után sem adta fel divattervezői ambícióit Jennifer, inkább bemutatta a JustSweet-et.
A visszafogottan elegáns, fiatalos színekkel és formákkal operáló kollekcióval J.Lo azon fiatal lányokat és nőket célozza, akik szeretik a koruknak megfelelően szexis, mégis kifinomult és ízléses viseleteket. Mivel a JustSweet célközönségét főként tinik és fiatal felnőttek teszik ki, J.Lo úgy döntött, ezúttal lejjebb ad a csillagászati árakból, és elérhetővé teszi kollekcióját a tömegek számára is.
“A JustSweet darabokat viselő lányok kifinomultnak és sikkesnek érezhetik magukat, az idősebb hölgyek pedig valósággal megfiatalodnak” mondta J.Lo a nagyszabású bemutatón. “Célzatosan úgy terveztük az összeállításokat, hogy mindenki biztosan megtalálja a maga számítását.”
A New York-i divathéten bemutatott kollekcióban topok, nadrágok, ruhák, táskák, szemüvegek és egyéb kiegészítők is helyet kaptak. A teljes 2008-as JustSweet tavaszi-nyári kínálat megtekinthető és megrendelhető a hivatalos honlapon. Jó hír az elkötelezett J.Lo rajongóknak, hogy nem kell a hazai forgalmazókra várni, ugyanis az oldalon még Magyarországra is lehet rendelni.
Ajánljuk még:
h3. JustSweet a piactéren
JustSweet hivatalos oldal
Jennifer Lopez perel
Könyörtelenül egymásnak ugranak 2008-ban a Sweetface kollekció dühös divattervezői, állítja a Daily News ismeretlen forrása.
A világhírű Tommy Hilfiger testvére, Andy ellen a popdíva Jennifer Lopez hamarosan – meg nem nevezett források szerint – eljárást indít .
A tervezőpáros tavaly szakított egymással, miután a nagy várakozással övezett, Lopez-féle, Sweetface fantázianévre keresztelt divatkollekció meglepő kegyetlenséggel elbukott a New York-i divathéten.
Andy Hilfiger azonnal visszapereli Jennifert, bár egyelőre nem tisztázott indokkal. A New York Daily News egyik forrása szerint eddig is köztudott volt, hogy Andy sokat támadta Lopez férjét, Marc Anthony-t, aki szerinte túlságosan erőszakos módon avatkozik bele neje üzleti ügyeibe. Ez persze már a kollekció megtervezésének fázisában is rengeteg vitát szült a két tervező között.
Andy azóta visszatért bátyjához, és a Hilfiger divatbirodalmat építgeti, így kíváncsian várhatjuk a folytatást.
Ajánljuk még:
h3. Tommy Hilfiger a piactéren