A legjobb olasz férfiak a D&G képein
Az idei férfi kollekciót a Dolce & Gabbana az olasz filmszínészek legszexisebb arcaival népszerűsíti. A hamisítatlanul hangulatos tájakon készült képek magukért beszélnek!
A 2012 tavasz-nyári kollekció kampányának fotói igazi életképeket és egy kis mediterrán falut idéznek meg. A Portofinoban készült képek egy olasz família hangulatát és mindennapjait ábrázolják élethűen.
Videó a celebekkel teli Versace for H&M bemutatóról
A Versace for H&M kollekció divatbemutatóját hírességek hada nézte végig. Jessica Alba, Blake Lively és Uma Thurman csak néhány név, akik feltűnnek az esemény videójában. Nézd meg te is!
A New York-i launch partyn Donatella Versace mellett olyan nevek tűntek fel nézőként, mint Jessica Alba, Blake Lively, Alexander Wang, Linda Evangelista, Emma Roberts, Uma Thurman és Ke$ha.
A vörös szőnyegen exkluzív interjúkat adtak a hírességek, majd beültek megcsodálni a bemutatót. A rendezvény végén két meglepő popsztár adott közös koncertet a közönségnek: ők nem mások, mint Prince és Nicki Minaj.
Nézd meg te is a H&M exkluzív videóját a legizgalmasabb pillanatokról!
Dr. House a L'Oréal új arca!
Hugh Laurie karakterét a Dr. House-ból a világon mindenhol ismerik. A L’Oréal Paris őt választotta, mint a férfiak számára kifejlesztett Men Expert termékeinek új Szépségnagykövetét.
„Először azt hittem, hogy ez egy tévedés, majd megértettem, hogy a L’Oréal nem modelleket, hanem valódi karakteres személyiségeket keres, akik megérdemlik… És akik hangosan és határozottan hirdetik, hogy a kozmetikumok használata egy nagyon férfias döntés!” – nyilatkozza Hugh Laurie.
Alyssa Milano focis rucijai
A Touch nevű márka már régóta jelentkezik Alyssa Milano különböző sportágakhoz kapcsolódó darabjaival. Most az amerikai focira került a sor.
Alyssa olyan kollekciókat tervez Touch márkanév alatt, melyek a sportrajongó hölgyeknek biztosítják azt, hogy ne kelljen férfipólókban járniuk a meccsekre. Ezeken a nőies, csinos holmikon megtalálhatók a legnépszerűbb csapatok nevei – az NFL rajongók imádni fogják őket.
Megan Fox borravaló helyett öltözőszámot mutat
Egy szerencsés szobapincér lesz szemtanúja Megan alig burkoltan erotikus öltözködési rituáléjának az Armani reklámfilmjében.
A márkás farmerrel és megilletődött szobapincérrel tarkított jelenetet az Armani Jeans legújabb, “The Tip” című kampányfilmjében láthatjuk. Megan Fox rendesen meglepi a fiatal pincérfiút, aki bőven többre becsüli a látványt némi borravalónál… De inkább nézd meg a saját szemeddel:
Az 5 legszebb Golden Globe ruha
Tegnap kapták meg a Golden Globe díjat az év legjobb színésznői, akik erre az alkalomra lehető legszebb, legkülönlegesebb darabjaikat húzták elő a saját- vagy divattervezőjük szekrényéből.
A díjazottak és szobrocska nélkül maradtak egyaránt kiöltöztek a vörös szőnyegre – bár érdekes módon az általunk legjobbnak ítélt ruhák viselői közül senki nem kapott Golden Globe-ot. De rajongóik szempontjából mégis nyertesek lettek, hiszen a hírességekkel zsúfolt gálán ők néztek ki a legcsodásabban.
Óda Evelynhez és a 19. századhoz
A Twenty8Twelve tavaszi-nyári kollekciójával a brit divatikon Sienna Miller ismét valami nagyon különlegeset alkotott.
Megérkezett Sienna Miller és húga Savannah húga közös márkájának, a Twenty8Twelve 2008 tavaszi-nyári kollekciója. A legjobban öltözködő, egyedi stílusú hírességek között számon tartott Sienna és sikeres divattervezőként ismert testvére ezúttal is különleges díszítéseket és apró képeket rejtettek el minden egyes darabon, hogy még személyesebbé tegyék alkotásaikat.
Az “Óda Evelynhez” nevet viselő kollekció a 19. század meghatározó nőalakjainak öltözködésére koncentrál, ihletet merítve a színház, zene, irodalom, fényképészet és más művészetek alkotásaiból. A különböző darabok megidézik az 1920-as évek párizsi művészvilágát és éjszakai életét bemutató színdarabokat, az Amerika déli államaiban élő munkásosztályról készült fotóriportokat és a korabeli fehérnemű divatot is.
A 2007-es „A lázadás antológiája” fantázianevet viselő őszi-téli kollekcióban David Cooper művész és divattervező segédkezett, az idei darabok különleges atmoszféráját pedig Chris Roantree festőművész és egyetemi professzor álmodta meg.
A darabok sajnos egyelőre csak a londoni Twenty8Twelve márkaboltban vásárolhatók meg, de – a tavalyi kollekcióhoz hasonlóan – hamarosan más üzletekben és webáruházakban is felbukkannak majd.
Ajánljuk még:
h3. Kiegészítők a piactéren
Cruz testvérek és Mango újratöltve
A Mango nyári kollekciói között idén is szerepelnek Penelope és Monica Cruz egyedülállóan szexis alkotásai.
A Cruz nővérek, Penelope és Monica tavaly ilyenkor elégedetten nyilatkoztak a Mango-val közös munkájukról, ezért a legújabb, a 2008-as tavaszi-nyári szezonra tervezett kollekciójukat is a spanyol cég gyártotta le.
Ruháikkal 2007-ben akkora sikert arattak a testvérek, hogy az eredetileg is divattervezőként dolgozó Monica az utóbbi időkben kizárólag a Mango számára alkot.
A Penelope and Monica Cruz for Mango új, 38 darabból álló, limitált kollekciójában nyári ruhák, topok, sortok, szoknyák, farmerek és cipők találhatók. A reklámkampányban természetesen ezúttal is a két testvér bukkan fel saját kreációikat viselve, így Penelope-nak alkalma nyílik megmutatni, hogy nemcsak színésznőként és divattervezőként, de modellként is megállja a helyét. A reklámok üzenete szerint a szexis, egyedülálló kollekció fő jellemzője, hogy nőiesen modern és trendi, ráadásul egy mindenki által elérhető árkategóriát képvisel. Az új darabok már elérhetők a Mango webshopjában.
Ajánljuk még:
h3. Mango a piactéren
3 ékszer kollekció a sztároktól
2008-ban is folytatódik a hírességek által tervezett viseletek dömpingje, ezúttal viszont ruhák helyett a sztárok személyiségét tükröző ékszerekre vetünk egy pillantást.
Tori Spelling 5 éve nyitott egy luxus butikot, de csak tavaly júliusban indította útjára saját tervezésű ékszer kollekcióját,
amely az idei újdonságokkal együtt már több, mint 70 darabos gyűjteménnyé fejlődött. A Tori Spelling Collection for HSN névre hallgató nyakláncok, karkötők, fülbevalók, medálok célja, hogy „kiegészítsék az összképet és növeljék viselőjük önbizalmát”. Ráadásul a vásárlók az alacsony árnak is örülhetnek, hiszen „nem kell kirabolniuk egyetlen bankot sem annak érdekében, hogy elegáns ékszereket viselhessenek”.
Az Open Hearts by Jane Seymour elnevezésű kollekció tervezője színésznőként, festőként és lakberendezőként is kipróbálta már magát. Filozófiája szerint „a mások felé nyitott szív mindig összeforr” és minden művészi munkájában saját tervezésű design elemekkel próbálja ezt kifejezésre juttatni. A két összeforrt szívecskét ábrázoló medálok, ezüst gyűrűk, csillogó fülbevalók gyártója a Kay Jewelers. Az exkluzív kollekció 2008 májusától már megvásárolható.
Michelle Trachtenberg tinisztárként elsősorban fiatal lányoknak ajánlja egyedi ékszereit. A gyerekként híressé vált színésznő saját blogján rengeteget megtudhatunk a Bella Veritas (szép igazság) fantázia nevű kollekcióról, az őt legjobban inspiráló trendekről és divattal kapcsolatos meglátásairól. A Bella Veritas kollekció darabjai mind féldrágakövekből készültek, és többségük felbukkan Michelle sorozata, a Gossip Girl egyes részeiben.
Ajánljuk még:
h3. Ékszerek a piactéren
Liz Hurley a fürdőruhás pokolban
Idén nyáron a Mango teljes fürdőruha kollekcióját Liz Hurley tervezi és mutatja be, most őszintén nyilatkozik a nehéz vállalkozásról.
A 42. életévét idén betöltő színésznőnek már rengeteg tapasztalata van a divattervezés terén, így a Mango bátran kérte fel őt, hiszen saját ruházati márkáját – amely főleg női fürdőruhákat, kiegészítőket és gyermekholmikat kínál – már három éve sikeresen vezeti.
A hamarosan boltokba kerülő, Elizabeth Hurley for MNG nevű limitált kollekcióban a ’60-as évek stílusát képviselő, retro hangulatú egyrészesek és bikinik mellett helyet kapnak más nyári kiegészítők is, például strand táskák, szandálok, napszemüvegek és kisebb ékszerek is.
A Mango-nál a 2008-as nyári fürdőruha divatot teljes egészében Liz ízlése és legújabb munkái határozzák meg. A kollekció Madridban tartott, hivatalos bemutatóján Liz így nyilatkozott a riportereknek: “Már rosszul vagyok csak a bikini gondolatától is, annyi fotózásom van az utóbbi időkben. Fürdőruhában pózolni egy kamera előtt maga a pokol! De magamnak köszönhetem…”
Később még hozzátette, hogy a reklámkampány képeit bizony alaposan retusálták, de egy hat éves kisfiú anyukájaként többé nem szégyelli bevallani, hogy nincs tökéletes teste.
Ajánljuk még:
h3. Fürdőruhák a piactéren