"Nem volt stílusom a főiskola alatt" - interjú a Puma tervezőjével
A “Next Starts Now” kollekció kapcsán a PUMA új sorozattal jelentkezik, amelyben bemutatja a feltörekvő tervezőket, akiknek az aktuális kollekciót köszönhetjük. Elsőként Sophia Chang tervezőt ismerhetjük meg!
Chang Puma kollekciójára főleg a nagyvárosi hangulat, a hip-hop és R&B kultúra volt hatással. Los Angeles és New York utcáiról merített ihletet, a kollekcióra jellemző, hogy rendkívül színes és vad.
„Számomra ez a lehetőség arról szól, hogy megmutassam a nőknek is lehet saját, erős és vad stílusuk” – mondja Chang. - „A PUMA női lifestyle cipőkollekciója olyan ragyogó és vadóc, mint a nők többsége. Azt akartam, hogy a kollekció darabjaira átragadjon ez az érzés és a nők magukénak érezhessék.”
Betörtek magyar divattervezőink Kínába!
Kína elsőszámú fashion PR cége magyar divattervezőket népszerűsít: Je Suis Belle, NUBU, Aeron, valamint Dori Tomcsanyi márkákat forgalmazó POP UP store nyílt Pekingben és Shanghaiban.
„Élvezd az utazást a magyar divat világába!” mottóval egy misztikus ország páratlan ízlésvilágát kínálják a pekingi üzletben, ahol minden ínyenc kedvére válogathat. Az ötlet gazdája Mei Mei, aki évek óta Magyarországon él, és nem egy divattervező befuttatásával foglalkozott már hazánkban és külföldön is.
USE unused - Új Pop Up, új kollekció májusban
Újabb ideiglenes üzletet nyit hamarosan a három magyar tervező a korábbi sikereken felbuzdulva. Azt ígérik, a kifejezetten erre az alkalomra tervezett kollekció élénk és izgalmas lesz.
Az átmenetileg felállított Pop Up Storehoz a három tervező mindig egy külön, egyedi kollekciót alkot. Az idei tavaszi USE Temporary fő jellemzői az élénk színek és a változatos minták lesznek.
Idén is keresik az év fiatal divattervezőjét!
A Marie Claire magazin a Dreft támogatásával idén is meghirdeti Az év fiatal divattervezője pályázatát, amelyre felső korhatár nélkül várják pályakezdők jelentkezését.
A kezdeményezés célja, hogy bemutatkozási és megjelenési lehetőséget kínáljon a tehetséges, fiatal magyar tervezőknek, és támogassa őket. A bruttó 600 ezer forint összdíjazású pályázat három győztesét és alkotásukat a magazinban is bemutatják.
A 25 legjobb kreáció pedig – amelyekre az olvasók is szavazhatnak – az októberi Marie Claire Fashion Days-en lesz megtekinthető a kifutón.
2in1 - A magyar divatmárka, ami külföldi is lehetne
„Jé, ez egy magyar márka?” - ez volt a leggyakoribb reakció a 2 in 1 első katalógusfotóira. Az új kollekció mindenkinek szól, és kizárólag hazai készítők keze alól került ki.
A 2in1 márka több okból is különleges a magyar divatpalettán. Egyrészt a formabontó, újító dizájnt öko-textíliákkal párosítja, másrészt bár a ruhákat kismamáknak tervezték, de valójában bárki által hordhatóak, a tinilányoktól a nagymamákig.
Pályázat divattervezőknek: Ne légy monoton!
Kreatív vagy, egyedi, és munkád a nemzetközi kifutókon is megállná a helyét? Itt az alkalom, hogy komoly elismerést és különdíjat nyerj!
A Fiat Magyarország, a Budapest Essential Looks és az InStyle meghirdeti a New Black & Red Ypsilon BE CREATIVE – NOT MONOTONE elnevezésű kreatív divat pályázatot.
A pályázat célja a tehetséges fiatal divattervezőknek lehetőséget biztosítani egy hazai, nemzetközi színvonalú trend eseményen való megmérettetésre.
Videó a celebekkel teli Versace for H&M bemutatóról
A Versace for H&M kollekció divatbemutatóját hírességek hada nézte végig. Jessica Alba, Blake Lively és Uma Thurman csak néhány név, akik feltűnnek az esemény videójában. Nézd meg te is!
A New York-i launch partyn Donatella Versace mellett olyan nevek tűntek fel nézőként, mint Jessica Alba, Blake Lively, Alexander Wang, Linda Evangelista, Emma Roberts, Uma Thurman és Ke$ha.
A vörös szőnyegen exkluzív interjúkat adtak a hírességek, majd beültek megcsodálni a bemutatót. A rendezvény végén két meglepő popsztár adott közös koncertet a közönségnek: ők nem mások, mint Prince és Nicki Minaj.
Nézd meg te is a H&M exkluzív videóját a legizgalmasabb pillanatokról!
Programajánló: Divat és design magyar reménységektől
A Visart és a Modart közös kiállításán 2 év legjobb divattervezői és innovatív design munkáit láthatjuk a Francia intézetben.
A budapesti Francia Intézet galériájában rendezett kiállítás a Visart Művészeti Akadémia és a Modart Művészeti és Divatiskola végzett hallgatóinak munkáiból egy válogatás. Az elmúlt két év legjobb divattervező és vizuális kommunikációs diplomamunkáiból válogattak, és a két intézmény jelenlegi hallgatói is bemutatnak különböző iskolai projekteket.
Made in Italy- Gucci kampány videó
Az olasz stílus és divat mindig is a kedvenceink közé tartozott és ez idén sincs másképp! A korai tavasz tűző napfényében bukkantunk a Gucci idei kampányvideójára és azonnal elkapott minket a meleg hónapok utáni vágyakozás! Nézzétek, szeressétek!
Fülledt nyári hangulat érződik ki a képsorok közül, a gyönyörű ruhák, fürdőruhák és kiegészítők biztosan visszaköszönnek majd a Saint-Tropez-i strandokon. A tipikus déli életérzés egyből átjön, napfény, pálmák, medencepart, persze mindez luxuskivitelben, a Gucci most is hozta a formáját.
Bob Marley lánya ruhát tervez
A sportlifestyle márka, a PUMA bejelentette, hogy Cedella Marley designer, a jamaicai reggae ikon lánya fogja tervezni a jamaicai atlétikacsapat verseny- és díjátadón viselendő szerelését a 2012-es londoni olimpiai játékokra.
A dizájnt az egész női és férfi olimpiai csapat fogja viselni, a háromszoros olimpiai aranyérmessel, a leggyorsabb férfivel és egyben a PUMA atlétájával, Usain ‘Villám’ Bolttal együtt. A PUMA partneri kapcsolata Marleyval, a jamaicai dinasztia legidősebb lányával megerősíti a márka régi keletű kapcsolatát a karibi nemzettel, annak gazdag kulturális örökségével, globális zenei ismertségével és páratlan odaadásával az atlétika iránt.
Bob Marley lánya, Cedella Marley