Alyssa Miller egy szexi, modern édenkertben visel Intimissimit
Az Intimissimi tavasz-nyári kampánya az erős, szexi nőket helyezi középpontba, egy modern éden virágai és a felhőkarcolók közé álmodva meg a jeleneteket. A különösen érzéki kampányfotókhoz a szupermodell Alyssa Miller volt a tökéletes választás.
A nő, aki nem utasítja el a bűnbeesést és az érzékiséget; a modern Édenkertben lefotózva, amint éppen tudatosan és a szabadság érzésével tekint a jövőbe, amelyet Manhattan felhőkarcolói és a végtelen égbolt látványa jelenít meg.
A helyszín New York. Egy gyönyörű tetőkert hortenziákkal, rózsákkal és nyírfákkal, amelyek az Intimissimi új, tavaszi/nyári kampányának is keretet adnak. A kollekció újraalkotott anyagaival, szabásával és formáival összhangban a képek is a szexi irányába mutatnak, határozott és kortárs vonásokkal.
Tekerős cipőkkel éleszti fel a Puma a 90-es éveket
Beyoncé Knowles húga, a szintén énekes, dalszerző és modell Solange csatlakozott a Puma tervezői csapatához, és újraálmodta a mai hölgyközönség számára a 90-es években elhíresült tekerős sportcipőt.
Solange kreatív vezetése alatt megszületett a 'GIRLS OF BLAZE DISC’ kollekció, amely modern változata az eredeti PUMA Disc Blaze cipőknek – a cipők jellegzetessége a felső részén található tekerő volt, ami a cipőfűzőt helyettesítette.
Solange és csapata négy különleges, kifejezetten női lábbelit álmodott meg a kollekció részeként, amelyeket Brazília színvilága és hangulata ihletett. Az egyedi cipők 2014 februárjától lesznek elérhetőek, először Észak-Amerikában.
Magyar modell lett a Sony arca
A magyar Keindl Dávid lett a Sony reklámkampányának arca Európa 20 országában. A modell a világ legkisebb 10x-es optikai zoommal felszerelt fényképezőgépét reklámozza.
A WX100 a Sony és – a termék hivatalos bejelentésekor – a világ legkisebb, legkönnyebb 10-szeres optikai zoommal felszerelt fényképezőgépe. A magyarországi boltokban már kapható fényképezőgép kampányát a 20 országot irányító budapesti Sony központban dolgozták ki, így kerülhetett sor arra, hogy magyar modellek közül válasszanak főszereplőt.
A Temze fölötti párába vetített divatfilmet a Björn Borg
Lengén öltözött modellek párnacsatáját, párafüggönyre vetített filmet és a magyar Miss Universe-t láthatták a London Fashion Week látogatói.
A Björn Borg a London Fashion Weeken mutatta be hivatalosan egy rendkívüli, a Temze vizét művészi médiaként használó esemény keretében a 2012-es őszi-téli kollekcióját. A márka egyetlen magyar vendégként Lipcsei Bettát, a TV2 és a Sport TV műsorvezetőjét, a volt Miss Universe-t is meghívta.
Görög Zita és a pipik: bemutatkozott a Brazer
Nehéz eldönteni, hogy a grillezett csirkés újdonságok vagy Görög Zita élvezett nagyobb figyelmet és elismerést a KFC Brazer termékcsalád bemutatóján.
A KFC a kajak-kenu világbajnokság hazai sztárjaival együtt vezette be legújabb, grillezett termékeit. Az étterem Kovács Katival, Kammerer Zoltánnal és Vajda Attilával, valamint a csinos műsorvezetővel, Görög Zitával mutatta be forradalmian új, grillezett termékcsaládját, a Brazert.
A KFC kínálatát teljesen új ízvilággal gazdagító, friss csirkehúsból készülő grillezett ételek augusztus 30-tól már mind a 19 hazai KFC étteremben elérhetők.
Két lány "együtt" Gaultier kampányában
Jean Paul Gaultier legújabb kollekcióját két gyönyörű modell, Karolina Kurkova és Andrej Pejic népszerűsíti, akik a szó minden értelmében együtt szerepelnek a fotósorozat képein.
Jean Paul Gaultier 2011 tavasz-nyári kollekciójának reklámkampányát hamarosan mi is láthatjuk, egyelőre csak két képnyi ízelítőt kapunk belőle. Az viszont már most is egyértelmű, hogy Karolina Kurkova és Andrej Pejic mindent megtettek a forró tavaszi hangulat elérése érdekében.
Naomi Campbell még most is sokat mutat
Az orosz Elle legújabb lapszámában Naomi Campbell topless képeivel megmutatja, hogy nem csak a fiatal modelleknek áll a világ.
Korunk egyik örök szupermodellje, Naomi Campbell ezúttal az oroszokat hódítja meg. Az Elle Russia 2011 februári számában 13 oldalon keresztül láthatjuk bizonyítékát annak, hogy a fiatal modellgenerációnak van mitől félnie.
Gisele Bündchen fiúsan a Vogue-ban
A kínai Vogue rajongók számára komoly csemege lesz a februári lapszám, nem megszokott stílusban láthatják benne ugyanis korunk egyik legismertebb szupermodelljét.
2011 ismét a csodálatos fotósorozatok éve lesz, és könnyen lehet, hogy a Vogue fotósai viszik majd a prímet. A februári Vogue China oldalain például Gisele Bündchen-t láthatjuk fiúsan sármos pózokban és ruhákban.
Bombázókat vet be tavaszra a Dolce
A Dolce & Gabbana a legkeresettebb szupermodelleket szedte össze egy fotózás erejéig, hogy 2011-es legelső kampányuk minden eddiginél ütősebben sikerüljön. Szerinted sikerült?
A 2011 tavasz-nyári szezon reklámkampányában a Dolce & Gabbana négy óriási nevet vonultat fel. Alessandra Ambrosio, Isabeli Fontana, Maryna Linchuk és Izabel Goulart láthatók a képeken, tetőtől-talpig a D&G hamarosan megjelenő tavaszi kollekciójában.
Kirakati babák élete Lagerfeld tolmácsolásában
Mindig szerettük volna tudni, mivel foglalják el magukat a nagy divatházak kirakatában álló próbababák. Lagerfeld megadja a választ a Chanel rövidfilmjében.
Észrevettük már, hogy Karl Lagerfeld imád kisfilmeket forgatni, bár közönségének nem mindig egyértelmű, hogy miről szólnak ezek az alkotások. A legújabb, Window World című filmecske sem épp a könnyen értelmezhető fajta.