Új márka a MOM Parkban: MOHITO
A MOM Parkban nyitotta meg első üzletét a városi eleganciát és egyedi vonalakat kedvelő nők legújabb mekkája, MOHITO. A brand kollekcióit fiatal nőkre tervezték, akiknek stílusa egyszerre moder és időtlenül klasszikus.
A tervezők olyan ruhákat álmodtak, amelyekben egyszerre keverednek a modern és retró stílusjegyek, szabásvonalak, így sajátos hangulatú, elegáns darabok születtek. A 2013-as őszi-téli kollekcióban például a 60-as évek divatját értelmezik újra, fekete-fehér mintákat kombinálva élénk színekkel és kobalttal.
USE unused - Új Pop Up, új kollekció májusban
Újabb ideiglenes üzletet nyit hamarosan a három magyar tervező a korábbi sikereken felbuzdulva. Azt ígérik, a kifejezetten erre az alkalomra tervezett kollekció élénk és izgalmas lesz.
Az átmenetileg felállított Pop Up Storehoz a három tervező mindig egy külön, egyedi kollekciót alkot. Az idei tavaszi USE Temporary fő jellemzői az élénk színek és a változatos minták lesznek.
Robert Maar: Black & Man
Már Róbert fekete-fehér kollekciója az idei őszi szezonba hoz jól felismerhető eleganciát és markáns egyediséget.
Megérkezett Már Róbert stylist bemutatkozó, 2012-es őszi-téli kollekciója. A Black & Man-t Robert Maar márkanéven álmodta meg az olyan igényes férfiak számára, akik szeretnék egyedi, stílusos öltözködésükkel magukra vonni a figyelmet.
Egy életstílus, öt nyelven: Design Hét a MOM Parkban
A Design Hét Budapest fesztiválhoz egyedüli bevásárlóközpontként csatlakozik a MOM Park. Akciókkal, design reggelikkel és értékes nyereményekkel kecsegtető játékkal készül az eseményre.
A Design Hét égisze alatt izgalmas válogatást nyújtanak idén a MOM Park Bevásárlóközpont design üzletei. Az esemény 10 napja alatt 5 üzletben, akár 20 százalék kedvezménnyel szerezhetik be a fesztivál témájához illő designtermékeket a látogatók. Az Aron Design Store pedig a rendezvény mindkét hétvégéjén design reggelivel várja az érdeklődőket.
TIMELESS – Fotókiállítás a vintage jegyében
A Szputnyik shop a slow fashion jegyében egy rendhagyó időutazásra invitálja a divat és fotóművészet kedvelőit a Fogasházba.
A Fogasházban megrendezésre kerülő időszakos kiállítás Heisler Zsófia és Krulik Marcell alkotásain keresztül mutatja be a vintage ruhák időtlen szépségét és az egyediségükben, minőségükben rejlő értékeket.
Pályázat: Fashion Video Festival 2012
A november 8-10. között megrendezésre kerülő, immár harmadik évfordulóját ünneplő Fesztivál idén is színes programsorozatot kínál, és még annál sokkal többet. Idei mottója: Alkémia/Kémia!
Ha kihívásra vágysz, pályázz te is! A nemzetközi és hazai szakmberekből álló zsűri idén is az újszerű látásmódot, a kreatív koncepciót és a médium autentikus használatát díjazza. Sőt, az Akvárium klubbal nagyszabású afterpartyt is szerveznek, amelyre a berlini electro-pop szcéna kultikus előadója érkezik!
Pályázat leadási határidő: 2012. október 20.
Idén is keresik az év fiatal divattervezőjét!
A Marie Claire magazin a Dreft támogatásával idén is meghirdeti Az év fiatal divattervezője pályázatát, amelyre felső korhatár nélkül várják pályakezdők jelentkezését.
A kezdeményezés célja, hogy bemutatkozási és megjelenési lehetőséget kínáljon a tehetséges, fiatal magyar tervezőknek, és támogassa őket. A bruttó 600 ezer forint összdíjazású pályázat három győztesét és alkotásukat a magazinban is bemutatják.
A 25 legjobb kreáció pedig – amelyekre az olvasók is szavazhatnak – az októberi Marie Claire Fashion Days-en lesz megtekinthető a kifutón.
Programajánló: Divat éjszakája a Kiscelliben
Remek programokkal várja a Kiscelli Múzeum a divat szerelmeseit július 19-én. Személyre szóló stílustanácsadás, magyar tervezők és divatszemélyiségek ruhadarabjainak aukciója 1000 forintos induló licittel és a Cinecitta egykori sminkmesterének bemutatója.
A Kiscelli Múzeum a FashionDays.hu támogatásával a STREET FASHION MÚZEUM kiállítás keretében újabb programmal, egy Designer Aukcióval kedveskedik a divat szerelmeseinek. Biztosan sokan vágytak már egy-egy híresség, illetve designer egyedi összeállítására. Most mindenki lehetőséget kap arra, hogy elérhető áron megszerezzen egy-egy különleges darabot.
Magyar modell lett a Sony arca
A magyar Keindl Dávid lett a Sony reklámkampányának arca Európa 20 országában. A modell a világ legkisebb 10x-es optikai zoommal felszerelt fényképezőgépét reklámozza.
A WX100 a Sony és – a termék hivatalos bejelentésekor – a világ legkisebb, legkönnyebb 10-szeres optikai zoommal felszerelt fényképezőgépe. A magyarországi boltokban már kapható fényképezőgép kampányát a 20 országot irányító budapesti Sony központban dolgozták ki, így kerülhetett sor arra, hogy magyar modellek közül válasszanak főszereplőt.
Ezek az üzletek nyíltak most az Allee-ban!
Az Allee Bevásárlóközpontban újabb üzletek nyíltak, melyekben a divat egzotikus cikkeit és a profi körömápoló kellékek tárházát egyaránt megtaláljuk.
A NEW YORKER augusztusban nyíló divatüzlete, a THE BODY SHOP kozmetikai világmárka termékei, a PINK WOMAN trendteremtő egzotikus divatcikkei, a BACI LINGERIE luxus női fehérnemű kollekciója, a NAIL&GO professzionális körömápoló szolgáltatásai, valamint a GEOX lélegző lábbelijei különleges színvonalat képviselnek a szépség, a divat és az elegancia világában.