Magyar modell lett a Sony arca
A magyar Keindl Dávid lett a Sony reklámkampányának arca Európa 20 országában. A modell a világ legkisebb 10x-es optikai zoommal felszerelt fényképezőgépét reklámozza.
A WX100 a Sony és – a termék hivatalos bejelentésekor – a világ legkisebb, legkönnyebb 10-szeres optikai zoommal felszerelt fényképezőgépe. A magyarországi boltokban már kapható fényképezőgép kampányát a 20 országot irányító budapesti Sony központban dolgozták ki, így kerülhetett sor arra, hogy magyar modellek közül válasszanak főszereplőt.
A kampány kreatív anyaga a fényképezés evolúciójának témakörére épül, bemutatva, hogy mindaz a technológia, melyhez korábban súlyos felszereléseket kellett magunkkal vinnünk, ma már akár egy gyermek tenyerében is könnyedén elfér. A Sony által kifejlesztett ExmorR szenzor segítségével gyenge fényviszonyok mellett is éles képeket készíthetünk, de a rendkívül vékony ultrazoomos készülék FullHD minőségben rögzít videofelvételeket is.
A válogatáson az ArtModels ügynökség jelöltjére, Keindl Dávidra esett a választás. A kreatív koncepciót és a fotót az Artificial Group Boutique Creative készítette.