Burberry blog

Kockamintás pasik élő egyenesben

Frissítve: 2010. jan. 19., 07:00 | Megtekintve: 3403

Online közvetítésben adta le a teljes milánói Burberry Prorsum divatbemutatót a márka honlapja, így megismerhettük a divatház legújabb stíluspalettáját. Ha lemaradtál, akkor sem késő!

Christopher Bailey tervezőként teljesen szembefordult önmagával: a legújabb Burberry Prorsum kollekció szöges ellentéte a tavalyi stílusnak. Ha az élő közvetítésről lemaradtál, utólag is megnézhet a teljes divatbemutatót, ami Milánóban zajlott le hétvégén.

Olvass tovább »



Hermione Granger zöld ruhákat tervez

Frissítve: 2010. jan. 17., 07:00 | Megtekintve: 4091

A Harry Potter sztárja, Emma Watson hamarosan megmutatja elkötelezettségét a környezettudatos divat iránt egy különös kollekcióval.

Emma Watson-nak egyre több köze van a divathoz, már régóta nem csak a Harry Potter egyik főszereplőjeként ismerjük. Most divattervezőként valami különlegeset készül alkotni.

Olvass tovább »


Léteznek mások is: Vegyesfelvágott

Frissítve: 2009. okt. 21., 09:26 | Megtekintve: 2927

Bezár a Quelle, a Drakula cucc és a pénzköltési kedv viszont tovább él. Vegyes linkfelvágott a Vanityn túlról, az internet minden részéből.


Heti linkválogatásunkban átnézésre érdemes híreket, képeket, írásokat ajánlunk különböző magyar nyelvű, főként divat témájú blogokról és oldalakról. Divatpályázat indul, Loubutin Barbie-babázik, Olsenék erőlködnek, mások meg másképp érdekesek.

Olvass tovább »



Emma Watsonnal a Burberry színfalai mögött

Frissítve: 2009. jún. 15., 18:56 | Megtekintve: 3311

A Harry Potter filmekben Hermione-t játszó Emma Watson már cseppet sem kislányos - ő pózol az őszi Burberry kampányban. Most mutatunk néhány, a fotózás díszletei mögött készült képet.

Idén ősztól Emma Watson lesz a Burberry új arca. A 19 éves színésznő legelső, Mario Testino divatfotós által készített kampányának képei már körbejárták az internetet. Mi most néhány, a londoni fotózás menetéről készített képet mutatunk meg nektek, melyeken jól látszik, milyen sokat változott Emma az első Harry Potter filmek óta.

“Emma egy modern kori angol ikon” – mondta Christopher Bailey kreatív igazgató. Ő volt az, aki a szakma és a Burberry eddigi modelljeit ismerők legnagyobb megdöbbenésére kiválasztotta Emmát a divatház reklámarcának. – “Már része a Burberry családnak, több külön projekten dolgozunk vele együtt.”

Emma Watson azt nyilatkozta, első divatfotózása “az eddigi legönbizalomnövelőbb” esemény volt életében. Ha minden a tervek szerint alakul, még sok fotón láthatjuk őt az épp aktuális Burberry kollekcióban pózolni.

Nézd meg a Burberry kollekciót a divatkatalógusban!


Szandál trendek nyárra

Frissítve: 2008. jún. 11., 15:13 | Megtekintve: 16977

Felkavarta az idei divatot a gladiátor szandál megjelenése, de azon kívül is rengeteg trendi és csinos stílus között válogathatunk.

Az idei év legnagyobb újdonsága és trendje a gladiátor szandál. A Promod nyári kollekciójának darabja a klasszikus formát képviseli, lábfejet és bokát átölelő szíjakkal, sötét színű bőrből. A gladiátor divatot kedvelő, de nőiesebb stílust preferáló hölgyek számára a Burberry egy magas sarkú verziót is kínál, az elegánsan extravagáns estékre pedig beszerezhetünk egy ezüst színű, szuper-magas “szárú” szandált is az Urban Outfitters-től.

A másik sláger stílus a v-alakú, lábujjak közé ékelt pánt vagy flip-flop. Sportos divatőrültek számára a mindennapos rohangáláshoz ajánljuk ezt a Puma féle thong szandált. Strandra vagy nyaraláshoz inkább a második, könnyen száradó, csinos Etam darab felel meg. A színes, bohókás nyári összeállításokhoz ideális választás egy ehhez az Anita Singh által tervezett, gyöngyös, égszínkék flip-flophoz hasonló darab.

A magas sarok sosem megy ki a divatból. Nyári napokra Liz Hurley a Mango kollekciója számára egy parafa talpú szandált tervezett. A klasszikusan nőies, lyukas orrú formának a középső DKNY platform szandál szexis kisugárzást kölcsönöz. Aki pedig kénytelen visszafogott eleganciával, üzleties stílusban öltözködni, annak sem kell a meleg miatt aggódnia a harmadik Ferré szandállal.

A lapos sarkak és divatos metálszínek kedvelőit célozza meg ez a bronz színű, fonott pántos, fiatalos Pimkie lábbeli. Szintén a kényelem jegyében született a rövidnadrágtól kezdve a maxiruháig bármihez viselhető, még a legmelegebb napokon is tökéletes, fekete Gap papucs-szandál. Ha pedig a mindennapos rohangáláshoz megfelelő, mégis trendi darabra vágyunk, a Mango strasszokkal kirakott, gladiátor stílust idéző, mégis lapos sarkú és kényelmes szandálját kell választanunk.

Ajánljuk még:
h3. Szandálok a piactéren


Idén is hódít a ballonkabát

Frissítve: 2008. ápr. 18., 15:51 | Megtekintve: 24497

Minden oldalról körbejártuk az aktuális divat egyik legnagyobb slágerét, a ballonkabátot.

Praktikus és időtálló katonai esőkabátként kezdte, majd Humphrey Bogart és a Casablanca hatására státusszimbólummá vált. Hódítása máig sem ért véget, az utóbbi években a divatvilág időről-időre újrateremti, a modern igényekhez szabja. Ma már férfiak és nők egyaránt bátran viselhetik, a klasszikus hosszú, bézs-szürke változat mellett pedig számtalan új típus között válogathatunk.

A klasszikus szabás és szín kombinációja egy örök kedvenc, és a ballonkabát ilyen formában már rég elmaradhatatlan eleme az esős tavaszi napok öltözékének. A 2008-as H&M kollekciókban ugyanúgy megtalálható, mint a Promod kínálatában, vagy a Burberry üzletek polcain.

Ha szeretnél eltérni a régi, jellegzetes szabástól, akkor talán egy rövid, nőies modellt fogsz választani. Viselőjének a derékon meghúzott öv hangsúlyozottan nőies formát ad, akár egy törtfehér Esprit, szürke H&M vagy barna Guess darabról legyen is szó.

Bár a ballonvászon tökéletesen kizárja az esőt és hatásosan véd a hidegtől, de a divat kedvéért talán kipróbálnál más anyagból készült darabokat is. Marc Jacobs fényes, piros műbőrből, a Mexx pedig 100% poliészterből készített nőiesen modern ballonkabátot. Michael Kors mindig a luxus felé tör, így – merészen egyedülálló módon – selyemből varrta meg saját verzióját.

Természetesen a ’70-es évek divatjára épülő kollekciók világában élénk színek nélkül egyetlen régi klasszikus sem úszhatja meg. A Mango a vörös, kétsoros gombolású kabátokat kedveli, a Donna Karan NY-nál a pinkre esküsznek, a Burberry pedig a citromsárgát találja a legalkalmasabbnak arra, hogy még egy egyszerű ballonkabátban is kitűnj a tömegből. Bármilyen színű vagy anyagú ballonkabátot válassz is végül, idén kiemelten fontosak a feminin vonások, az aprólékosan kidolgozott részletek és a tökéletes összhatás.

Ajánljuk még:
h3. Tavaszi kabátok a piactéren


A Burberry tavaszi-nyári kollekciója

Frissítve: 2008. ápr. 9., 14:29 | Megtekintve: 5840

Áprilisban berobban a divatvilág köztudatába a Burberry legújabb, már lassan egy éve folyamatosan emlegetett, várt kollekciója.

Itthon a legelső, 205 négyzetméteres, két szintes Burberry áruház 2008 tavaszán nyitott meg, a budapesti Andrássy út 24. alatt, ahol a londoni üzletekével tökéletesen megegyező árukészlet várja a látogatókat. A cég igazgatója, Christopher Bailey korábban a Gucci, a Tom Ford és a Donna Karan divattervező munkatársaként szerzett érdemeket. A New York Times szerint a márka az utóbbi időkben kezdődött, rohamos felvirágzása kizárólag az ő modern, újító intézkedéseinek köszönhető.

A tavaly óta várt tavaszi-nyári kollekcióval egy mostanában trendinek számító, számukra mégis új irányba indul el a Burberry. A cég gyökereire utaló, katonai egyenruhákra emlékeztető vonásokat romantikus, nőies hatásokkal tompítják, mindebbe bedobva egy-egy sportos darabot is. Minden stílusában az erőteljesen feminin összhatás érzékelhető, a kék sötét és világos árnyalatait, a dinamikus fekete-fehér kontrasztokat kiegészíti a bézs, barna, arany és rézszín mértéktartó használata. Táskák, kiegészítők és cipők nagy választéka teszi teljessé a klasszikus Burberry-külsőt. Ráadásul nemcsak a meleg időre, de a szabadtéri sportolásra és esős napokra is gondoltak a tervezők, így a trendi esőkabátok, pulóverek és sportfelszerelések sem maradtak ki a kollekcióból.

A 2008-as milánói divathét kifutóin nagy durranásnak számított a Burberry két bemutatója, és bár az őszi kollekció is hatalmas sikert aratott, egyelőre csak a tavaszi-nyári darabok kerülnek a boltokba. Már a reklámképeken is vidám, mégis elegáns érzésvilágot teremtettek a régi, egyhangúan fekete-fehér kampányoktól teljesen eltérve. Agyness Deyn és Lily Donaldson, a két, mostanában feltörekvő brit szupermodell mellett Sting lánya, Coco Sumner is megjelent a tavaszi-nyári kampány arcaként, számtalan más zenész, modell és művész társaságában.

Ajánljuk még:
h3. Burberry 2008 tavaszi-nyári kollekció


Rettegő divattervezők a monitor előtt

Frissítve: 2008. márc. 1., 18:31 | Megtekintve: 4370

A legtöbb híres divatház feje fél az internettől, sosem látta saját weboldalát, és csak segítséggel ismerne fel egy számítógépet - ezt derítette ki a Herald Tribune.

Manapság az új kollekciók azonnal felkerülnek az internetre, a Vanity naponta frissülő piacterén is ruhák és kiegészítők ezreit böngészheted. Ám tervezőik legtöbbje eddig csak tisztes távolságból látott számítógépet, és az internet végtelen világára is félelemmel vegyes tisztelettel gondol.

Marc Jacobs azt állítja, hogy modern technológia nélkül létezni sem képes barátai mellett néha úgy érzi magát, mint az ipari forradalom ellen harcoló ludditák. Jacobs próbálta megszeretni a net világát, mikor az elvonóról kikerülve hobbit keresett magának, de úgy érezte: „Mintha egy teljesen másik korban ébredtem volna fel!”

A Dolce & Gabbana Dolcéja olyannyira képtelen megbarátkozni a technológiával, hogy bevallása szerint sohasem érintett még számítógépet. Stefano Gabbana rendszeresen netezik, de „talán hetente kétszer használom a gépemet, mert félek, hogy túlzásba esem.”
A számítástechnikai ellentábor tagja, Alber Elbaz lesújtó véleményt fogalmazott meg: „A számítógép veszélyezteti a kreativitást, én inkább a szívemmel dolgozom és az eszemmel írok.” Karl Lagerfeld szintén az agyát használja a tervezéshez, ám hozzáteszi, ha bármire szüksége lenne az internetről, azt segédein keresztül úgyis eléri.

High-tech: Burberry 2008 ősz — Régimódi: Lanvin 2008 tavasz

Persze a számítógép nem csak ruhatervezésre, de kutatásokhoz is remekül használható forrás. A Jil Sander férfiruházat kreatív főnöke művészeti oldalakat látogat, Sidney Toledano a Diortól pedig pár óra alatt annyi kutatást végez a neten, amit egy könyvtárban két hét alatt tudna.
Christopher Bailey, a Burberry tervezője megfogalmazta azt, amire szinte mindenki gondol: az internet segít a jelenkor világával és kultúrájával megismerkedni, ami a naponta változó trendek és nemzetközi divat világában elengedhetetlennek tűnik. A Christian Dior és Yves Saint Laurent igazgatói egyetértenek vele, akárcsak a jóval idősebb korosztályt képviselő Giorgio Armani és Ralph Lauren is.

Mégis, a Salvatore Ferragamo feje szerint a divatvilág a kézzel fogható termékekről szól, ezért a tradicionális toll-papír megoldás mindig sokkal elfogadhatóbb marad a tervezők számára, mint a grafikus szerkesztőprogramok.

Ajánljuk még:
h3. A Vanity online piactere


A tavasz luxusmárkákat hoz

Frissítve: 2008. febr. 20., 15:48 | Megtekintve: 4365

Örömmel tapasztalhatjuk, hogy a tavasz érkezésével, olyan márkákkal találkozhatunk Budapesten, mint a Gucci és a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani.

A szakma szerint 2008-ban komoly változásokra számíthatunk. Idén jelenik meg a Gucci és a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani is hazánkban. Ezeknek a márkák igen nagy a helyigénye, a belvárosban pedig nem sikerült akkora területet felkínálni, ami kielégítette volna jelentős helyigényüket. A régi házak felújításával viszont a kis üzlethelyiségek egybenyíltak és vonzó bérleménnyé váltak a luxusmárkák számára is.

Tavasszal nyitja meg a budapesti Andrássy út 24. alatti áruházát az angol luxusdivatmárka, a Burberry. Két szint 205 négyzetméterén a londoni áruházáéval közel azonos árukészletből lehet majd válogatni. A divatházak mellett várhatóan a parfüméria nagyjai is beköltöznek az Andrássy útra. A francia Sephora és az angol BodyShop is üzletnyitást tervez a belvárosban.

A Vanity-n folyamatosan tájékozódhatsz az üzletnyitásokkal kapcsolatos hírekről!

Ajánljuk még :
h3. Magyarországi üzletek adatbázisa


Kik állnak sorba a világhírért?

Frissítve: 2008. jan. 23., 17:10 | Megtekintve: 2469

Ha Kate Moss nyugdíjba vonul, ezen modellek egyike örökli majd meg a világ legismertebb szupermodellje címet.

Több divatcég is kiosztotta már a 2007-es év modellje díjat, ám a világ nem tud megegyezni abban, ki a legsikeresebb. Annyit biztosan lehet tudni, hogy az örök fiatalságot istenítő modellszakma jelenlegi uralkodója, Kate Moss kezd kiöregedni szerepéből, és hamarosan új arc veszi majd át évtizedes helyét.

Agyness Deyn nemcsak elnyerte a 2007. modellje díjat, de jelenleg is egyszerre dolgozik a Burberry és Giorgio Armani kampányain. A rövid, platinaszőke frizurájáról felismerhető, 21 éves brit hölgyet rendszeresen látni a legfelkapottabb londoni szórakozóhelyeken, ahol olyan sztárokkal bulizik együtt, mint Henry Holland divattervező.

A koreai Seung-hyun Kang, a Ford Models ügynökség által nemrég megrendezett Világ szupermodellje verseny első helyezettje sokak szerint ezzel a díjjal a zsebében kiváló esélyekkel indul. A szakmában komolytalannak tartott, modelleket képző reality műsoroktól eltérően a Ford embereinek szavára lehet adni a divat világában.

Lily Donaldson, a szőke, magas lány a Burberry legújabb kampányából mostanában szinte minden egyes kifutón és reklámban megpillantható. 2005-ben jelölték az Év modelljének, ráadásul a Lanvin divattervezője, a világszerte elismert Alber Elbez őt is megnevezte kedvenc modelljei közt.

Bár a 18 éves Chloe Hayward eddig a modellkedés mellett is remekül vizsgázott, egyetemi tanulmányai érdekében idén kivesz némi szabadságot. Ennek ellenére a szakma nagy jövőt jósol a cipővásárlás közben felfedezett lánynak, akit a Topshop 2007-es, téli reklámkampányának óriásplakátjain láthatott a brit közönség.

Ajánljuk még:
h3. Sztárokról és modellekről a divatblogon