Giorgio Armani blog

Armani csokitojásai a divatos Húsvét jegyében

Frissítve: 2010. ápr. 5., 05:01 | Megtekintve: 2625

Aki luxus ruhatárát kiegészítve szeretne igazi Armani csokoládéval ünnepelni Húsvét környékén is, az nem hagyhatja ki ezeket a divattervező által megálmodott tojásokat.

Fehér-, tej- vagy étcsokiból választhatunk, ha Armani tojásaira fáj a fogunk. Az ízléses dobozkában megbújó csokik két méretben is léteznek, de sietniük kell a megszállott rajongóknak, mert a designer tojások csak május végéig lesznek kaphatóak.

Olvass tovább »



Moonwalkers – Giorgo Armani izgalmas kollekciója

Frissítve: 2010. jan. 27., 08:00 | Megtekintve: 4100

Armani a párizsi divathéten igazi „Moonwalkers kollekciót” vonultatott fel. Nézd meg a különleges darabokat!

Mindig izgalmas időszakok a divathetek. A tervezők különleges kreációi és témáik mindig valami újat hoznak. A divat egy fantáziavilág, melyben minden megtörténhet. Armani “Moonwalkers” kollekciója is bizonyítja ezt (2010 tavasz/nyár).

Olvass tovább »


Katie Holmes és Armani 2010-ig együtt

Frissítve: 2008. márc. 22., 13:58 | Megtekintve: 3266

Katie Holmes legalább két éven át különböző Armani kollekciókon dolgozik majd, holott még soha nem tervezett ruhákat.

Tom Cruise-al kötött házassága alkalmából Katie Holmes szinte vetélkedőt szervezett a legnevesebb divattervezők közt, amelyben Giorgio Armani nyerte el a megtisztelő lehetőséget, hogy megalkothassa a színésznő esküvői ruháját. Most fordult a kocka, és Katie lesz az, akinek meg kell próbálnia kreációival Armani kedvében járni, mivel a következő két évben több kollekciót is tervez majd a divatház számára.

2009 tavaszán jelenik meg a Katie Holmes for Armani nevű kollekció-sorozat első része, amelyben kizárólag totyogó- és babaruhák lesznek. Ezekhez Katie és Tom most 23 hónapos lánya, Suri szolgáltatja az inspirációt.
Ezután 2009 őszén várhatók majd az újabb darabok, idősebb gyermekek és tinik számára. Végül 2010 elején jönne ki Katie első felnőtteknek szóló kollekciója, amiben nemcsak ruhák, de egyéb kiegészítők, többek közt táskák és ékszerek is helyet kapnak majd. Tervek szerint a ruhákat nem csak az Armani márkaboltok, de a Saks, Barney’s és Neiman Marcus áruházak polcain is megtalálhatják majd a vásárlók.

Árban, Katie által tervezett darabok a többi Armani-féle kollekcióra fognak hasonlítani, vagy ahogy egy ismeretlen forrás nyilatkozott: "olcsóbb lesz, mint az Armani Privé, de drágább, mint az Armani Exchange ". Ha mindez tényleg megvalósul, akkor Katie Holmes lesz az első szakképzetlen divattervező, aki egy ilyen óriási divatházzal együtt dolgozhat.

Ajánljuk még:
h3. Armani Exchange kollekció a piactéren



Rettegő divattervezők a monitor előtt

Frissítve: 2008. márc. 1., 18:31 | Megtekintve: 4370

A legtöbb híres divatház feje fél az internettől, sosem látta saját weboldalát, és csak segítséggel ismerne fel egy számítógépet - ezt derítette ki a Herald Tribune.

Manapság az új kollekciók azonnal felkerülnek az internetre, a Vanity naponta frissülő piacterén is ruhák és kiegészítők ezreit böngészheted. Ám tervezőik legtöbbje eddig csak tisztes távolságból látott számítógépet, és az internet végtelen világára is félelemmel vegyes tisztelettel gondol.

Marc Jacobs azt állítja, hogy modern technológia nélkül létezni sem képes barátai mellett néha úgy érzi magát, mint az ipari forradalom ellen harcoló ludditák. Jacobs próbálta megszeretni a net világát, mikor az elvonóról kikerülve hobbit keresett magának, de úgy érezte: „Mintha egy teljesen másik korban ébredtem volna fel!”

A Dolce & Gabbana Dolcéja olyannyira képtelen megbarátkozni a technológiával, hogy bevallása szerint sohasem érintett még számítógépet. Stefano Gabbana rendszeresen netezik, de „talán hetente kétszer használom a gépemet, mert félek, hogy túlzásba esem.”
A számítástechnikai ellentábor tagja, Alber Elbaz lesújtó véleményt fogalmazott meg: „A számítógép veszélyezteti a kreativitást, én inkább a szívemmel dolgozom és az eszemmel írok.” Karl Lagerfeld szintén az agyát használja a tervezéshez, ám hozzáteszi, ha bármire szüksége lenne az internetről, azt segédein keresztül úgyis eléri.

High-tech: Burberry 2008 ősz — Régimódi: Lanvin 2008 tavasz

Persze a számítógép nem csak ruhatervezésre, de kutatásokhoz is remekül használható forrás. A Jil Sander férfiruházat kreatív főnöke művészeti oldalakat látogat, Sidney Toledano a Diortól pedig pár óra alatt annyi kutatást végez a neten, amit egy könyvtárban két hét alatt tudna.
Christopher Bailey, a Burberry tervezője megfogalmazta azt, amire szinte mindenki gondol: az internet segít a jelenkor világával és kultúrájával megismerkedni, ami a naponta változó trendek és nemzetközi divat világában elengedhetetlennek tűnik. A Christian Dior és Yves Saint Laurent igazgatói egyetértenek vele, akárcsak a jóval idősebb korosztályt képviselő Giorgio Armani és Ralph Lauren is.

Mégis, a Salvatore Ferragamo feje szerint a divatvilág a kézzel fogható termékekről szól, ezért a tradicionális toll-papír megoldás mindig sokkal elfogadhatóbb marad a tervezők számára, mint a grafikus szerkesztőprogramok.

Ajánljuk még:
h3. A Vanity online piactere


Egy kis Oscar-divat 2008-ra

Frissítve: 2008. febr. 25., 11:09 | Megtekintve: 6634

Gyors pillantás az idei Oscar díjkiosztó gála vörös szőnyegén felvonuló ruhakölteményekre, a teljesség igénye nélkül.

Az egyszerűen elegáns Kristin Chenoweth ezúttal a tavaly nagy felhajtással bemutatott Armani Privé haute couture kollekció egyik darabját választotta, ami hosszúsága miatt jobbára eltakarta Christian Louboutin cipőjét.
A pánt nélküli ruhát viselők táborát erősítette Jessica Alba egy lila Marchesa alkotásban, csupa Jimmy Choo kiegészítőkkel, illetve az idei Mango kollekcióján jelenleg is dolgozó Penelopé Cruz, aki Chanel Couture estélyijét tetemes mennyiségű gyémánttal egészítette ki.

Az egyedi design kedvelői is képviseltették magukat, például Anne Hathaway, aki egy vörös, aszimmetrikus, rózsával díszített Marchesa ruhakölteményben jelent meg.
A divatvilágot több oldalról is támogató Heidi Klum szintén sokkterápiával próbálta magára vonni a figyelmet, és egyedi tervezésű, égővörös John Galliano Haute Couture taffeta ruhában libbent be a gálára.
A végül Oscar nélkül távozó Julie Christie volt az egyetlen, aki nem egy jól ismert divattervezőhöz fordult az estre való készülődés közben, inkább saját magának tervezett viseletet a nagy alkalomra. Tanya Gill stylist próbált nyújtani némi segítséget neki, a végeredmény pedig kétségtelenül igen érdekesen alakult.

Az est díjazottjai vajon győzelemhez öltöztek? Tilda Swinton lett az év legjobb női mellékszereplője, a szobrocska átvételénél az Alber Elbaz féle Lanvin kollekció egyik fekete, selyem estélyijét viselte.
Marion Cotillard nem a Kis Hableány, hanem Edith Piaf megformálásáért kapta a színészvilág legelőkelőbb díját, hiába emlékeztet egy mesefigurára a Jean Paul Gaultier által készített, pezsgőszínű, pikkelymintás kreáció, melyhez Sergio Rossi adta az alkalmi cipellőket.
Az eddig jobbára ismeretlen forgatókönyvíró, Diablo Cody végül elvitte az Oscar díjat, ám már bevonuláskor feltűnést keltett a vörös szőnyegen a John Galliano által tervezett Dior kollekcióból való, leopárdmintás, kövekkel kirakott selyemruhája.

Ajánljuk még:
h3. Teljes képgaléria az Oscar.com-on


A tavasz luxusmárkákat hoz

Frissítve: 2008. febr. 20., 15:48 | Megtekintve: 4365

Örömmel tapasztalhatjuk, hogy a tavasz érkezésével, olyan márkákkal találkozhatunk Budapesten, mint a Gucci és a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani.

A szakma szerint 2008-ban komoly változásokra számíthatunk. Idén jelenik meg a Gucci és a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani is hazánkban. Ezeknek a márkák igen nagy a helyigénye, a belvárosban pedig nem sikerült akkora területet felkínálni, ami kielégítette volna jelentős helyigényüket. A régi házak felújításával viszont a kis üzlethelyiségek egybenyíltak és vonzó bérleménnyé váltak a luxusmárkák számára is.

Tavasszal nyitja meg a budapesti Andrássy út 24. alatti áruházát az angol luxusdivatmárka, a Burberry. Két szint 205 négyzetméterén a londoni áruházáéval közel azonos árukészletből lehet majd válogatni. A divatházak mellett várhatóan a parfüméria nagyjai is beköltöznek az Andrássy útra. A francia Sephora és az angol BodyShop is üzletnyitást tervez a belvárosban.

A Vanity-n folyamatosan tájékozódhatsz az üzletnyitásokkal kapcsolatos hírekről!

Ajánljuk még :
h3. Magyarországi üzletek adatbázisa


Armani tudja mi kell a nőnek!

Frissítve: 2008. febr. 14., 16:43 | Megtekintve: 4626

Marilyn Monroe híres dalát Beyoncé elevenítette fel - a maga sajátos mozgásvilágával fűszerezve - a tervező új, "Diamonds" nevű parfümjéhez készített filmjében. Nos, az énekesnő valószínűleg tudja, miről beszél vagyis énekel.

====


Kik állnak sorba a világhírért?

Frissítve: 2008. jan. 23., 17:10 | Megtekintve: 2469

Ha Kate Moss nyugdíjba vonul, ezen modellek egyike örökli majd meg a világ legismertebb szupermodellje címet.

Több divatcég is kiosztotta már a 2007-es év modellje díjat, ám a világ nem tud megegyezni abban, ki a legsikeresebb. Annyit biztosan lehet tudni, hogy az örök fiatalságot istenítő modellszakma jelenlegi uralkodója, Kate Moss kezd kiöregedni szerepéből, és hamarosan új arc veszi majd át évtizedes helyét.

Agyness Deyn nemcsak elnyerte a 2007. modellje díjat, de jelenleg is egyszerre dolgozik a Burberry és Giorgio Armani kampányain. A rövid, platinaszőke frizurájáról felismerhető, 21 éves brit hölgyet rendszeresen látni a legfelkapottabb londoni szórakozóhelyeken, ahol olyan sztárokkal bulizik együtt, mint Henry Holland divattervező.

A koreai Seung-hyun Kang, a Ford Models ügynökség által nemrég megrendezett Világ szupermodellje verseny első helyezettje sokak szerint ezzel a díjjal a zsebében kiváló esélyekkel indul. A szakmában komolytalannak tartott, modelleket képző reality műsoroktól eltérően a Ford embereinek szavára lehet adni a divat világában.

Lily Donaldson, a szőke, magas lány a Burberry legújabb kampányából mostanában szinte minden egyes kifutón és reklámban megpillantható. 2005-ben jelölték az Év modelljének, ráadásul a Lanvin divattervezője, a világszerte elismert Alber Elbez őt is megnevezte kedvenc modelljei közt.

Bár a 18 éves Chloe Hayward eddig a modellkedés mellett is remekül vizsgázott, egyetemi tanulmányai érdekében idén kivesz némi szabadságot. Ennek ellenére a szakma nagy jövőt jósol a cipővásárlás közben felfedezett lánynak, akit a Topshop 2007-es, téli reklámkampányának óriásplakátjain láthatott a brit közönség.

Ajánljuk még:
h3. Sztárokról és modellekről a divatblogon


David Beckham-et szokatlan kalandra csábították

Frissítve: 2007. dec. 18., 12:01 | Megtekintve: 3658

Állítólag könnyen beszélte rá a focistát Armani a merész pózokra, így 2008-ban már Beckham népszerűsíti új fehérnemű kollekcióját.

Különleges pillanatok várnak a rajongókra 2008-ban, hiszen David Beckham most kivételesen nem Victoria „Posh Spice” Beckham vagy egy focilabda társaságában kerül az újságok címlapjára, hanem a legkülönfélébb férfi fehérneműkben pózolva.

A 2008-as kollekció modelljeként Beckham nem először visel majd Armani darabokat, évekkel ezelőtt, a focipályán már láthattuk őt egy Giorgio Armani által, kifejezetten az angol csapat számára tervezett mezben. Azóta David állítólag baráti kapcsolatot tartott fent a divatlegendával, így gondolkodás nélkül elvállalta a számára szokatlan feladatot, hiába van már aktuális szerződése olyan világmárkákkal, mint az Adidas, Pepsi, Motorola és a Coty.

„Régen a focisták nem teremtettek követendő divatot, de David ezt megváltoztatta” nyilatkozta Armani. „Ő képviseli a modern hős eszményét, hiszen nem csupán csapatkapitány, híresség és az egyik legtehetségesebb focista, de a férfiasság megtestesítője is. Sportsztár, férj és apa egyben, akinek kiváló stílusa van az öltözködés terén.”

A reklámsorozat Mert Alas és Marcus Piggott fotósok debütálása lesz. A legelső kampány képei már el is készültek, az eredmény jövő februárban lesz látható a Vanity Fair oldalain.

Ajánljuk még:
h3. Férfi fehérneműk a piactéren

Giorgio Armani életrajza a Vanity-n


Armani, a divat forradalmára

Frissítve: 2007. okt. 27., 11:08 | Megtekintve: 3836

"A stílus lényege az, hogy bonyolult üzenetet közöljünk egyszerű módon." Ez a mottója a divatvilág örök ikonjának, akit a Forbes magazin minden idők legsikeresebb olasz divattervezőjének kiáltott ki, vagyonát pedig jelenleg 4.1 milliárd dollárra becsülik.

Ő nem más, mint a legendás Giorgio Armani.

Eseményekben bővelkedő fiatalságát Piacenzában töltötte, Mussolini diktátorsága és a forradalmi hangulat gyermekeként. Orvosi tanulmányait a fotózás kedvéért félbehagyta, majd miután kötelező sorkatonai szolgálatát letöltötte, mégis inkább a kirakatrendezői pálya felé fordult. 1961-ben bedolgozta magát a híres Nino Cerruti divatház kegyeibe tervezőként, és az itt töltött közel 9 évnyi gyakorlat végén döntött úgy, hogy szabadúszóként követi tovább álmait. 1974-ben alapította meg saját márkáját, amit pedig ezután elért, az mára a divattörténelem egyik legismertebb sikertörténetévé vált.

Olvass tovább »