Louis Vuitton blog

Louis Vuitton új nyári kollekciója

Frissítve: 2011. márc. 9., 06:00 | Megtekintve: 4733

A nyári szabadságokhoz jó esetben hozzátartozik a tengerpart, a napfény, a boldog pillanatok és amennyiben mindez a divattal és a stílussal is találkozik akkor ott született meg a Louis Vuitton 'Ailleurs' nyári kollekciója.

A kollekció neve franciául annyit tesz, hogy ‘máshol’, előrevetítve a nyári utazások hangulatát. A tervezésnél a brit művész Pippa Cunningham működött együtt a francia divatházzal, aki 2008-ban Cruise St. Tropez Galliera kollekció születésénél is segédkezett. Ebben az évben a ő feladata volt a minták tervezése és festése. A kollekciót a buja trópusi szigetek, a napfény és a fülledt esték hangulata ihlették.

Tengerparti hangulat

A minták is azonosulnak az életérzéssel

Olvass tovább »



Trend vagy hulladék? Louis Vuitton szemetes zsákjai

Frissítve: 2010. febr. 8., 10:48 | Megtekintve: 5127

Meghökkentő darabot találtunk a Vuitton divatház tavaszi kollekciójában. A borsos árú designer szemeteszacskókban csakis trendi holmikat szabad tárolni!

A Louis Vuitton logó 2010 tavaszán ott díszeleg majd a legdrágább szemetes zsákokon is. De ezekbe a designer darabokba nem hulladékot álmodott meg a neves tervező, Marc Jacobs, hanem bármit, amit egy női táskában egyébként is megtalálnánk.

Olvass tovább »


Mit vegyél leárazáson, mit hordj Valentin napon?

Frissítve: 2010. jan. 16., 07:00 | Megtekintve: 3372

Miért rúgták ki Angelina Joliet és mi az igazság a modellvilág titkai körül? Az idei évből eddig eltelt 2 hét legérdekesebb divatcikkeit válogattuk össze.

Vegyesfelvágott rovatunk mostani részébe a sztárhírektől a divattanácsokig minden belefért, amit elég érdekesnek találtunk a magyar online divatélet elmúlt heti terméséből.

Olvass tovább »



Ismét Madonna a Louis Vuitton kampány arca

Frissítve: 2009. aug. 8., 15:23 | Megtekintve: 3598

Kiszivárgott néhány kép a 2009-10 őszi-téli Louis Vuitton kampányból, amiken Madonna egyáltalán nem hasonlít valódi önmagához.

Az idei tavaszi-nyári kampánnyal Madonna és a Louis Vuitton akkora sikert aratott, hogy az őszi-téli reklámfotókon is az 50 éves énekesnőt láthatjuk. De Madonna kicsit sem hasonlít valódi önmagára – nem egyszerűen megfiatalodott, hanem játékbabaként, szürreális környezetben tűnik fel a drága táskák társaságában.

Olvass tovább »


Szuperlapos anime állatkák a Vuitton-nál

Frissítve: 2009. jún. 14., 12:33 | Megtekintve: 2294

Újabb bizonyíték, hogy a japán divatélet kiemelt figyelmet kap a tervezőktől - a Louis Vuitton most anime kisfilmmel és plüssbabákkal hódít.

A 2009-es nyári szerzonra Takashi Murakami japán modern művész újratervezte a Louis Vuitton Multicolor Spring Palette nevű, bőr kiegészítőkből, táskákból álló kollekcióját.

A brand és Murakami immár 6 éves együttműködést tudhatnak maguk mögött. Ennek örömére a művész átalakította az egyik tokiói LV üzlet designját, illetve egy rövidfilmet is készített a tőle megszokott karakterek szerepeltetésével. A Superflat First Love című animációs filmben feltűnő állatkákkal a Louis Vuitton üzletekben plüssjáték formájában is találkozhatnak a japán vásárlók.


Louis Vuitton táska űrutazáshoz

Frissítve: 2009. jún. 4., 15:16 | Megtekintve: 3719

Szó szerint a Holdon jártak és örökre megváltoztatták a történelmet a Louis Vuitton júliusban megjelenő kampányának arcai.

A Louis Vuitton “Icare” nevű luxus utazótáskáját elképesztő távolságokat megjárt emberekkel népszerűsíti: a kampány arcai a most 79 éves Buzz Aldrin és két másik asztronauta, Sally Ride és Jim Lovell.

Az 1530 dolláros, LV monogrammos, laptop- és irattartóval felszerelt Icare táska nevének kiemelt jelentősége van. A modellt a görög mitológiai alak, Ikarusz után keresztelték el, aki a történet szerint a Naphoz túlságosan közel repülve lelte halálát. A Louis Vuitton szóvivője elmondta, ez azért különösen találó, mert az Apollo 11 program 40. évfordulója alkalmából készített kampányban olyan emberek szerepelnek, akik mindenki másnál közelebb kerültek a Naphoz.

A képeket Annie Leibovitz fotós készítette az 1969-ben holdsétát tett Aldrin-ról és két társáról. Júliustól láthatjuk majd a teljes kampányt a nevesebb magazinokban, addig a louisvuittonjourneys.com oldalon kaphatunk egy kis ízelítőt belőle.

A kampány beharangozó videója az asztronautákkal:

Nézd meg a táska kollekciót a divatkatalógusban!


Top 5 legjobb divatbemutató 3 percben

Frissítve: 2009. jún. 3., 11:46 | Megtekintve: 3859

A legismertebb divatházak mindig egy lépéssel a világ előtt járnak - ezekkel a videókkal te is mindenki más előtt készülhetsz fel a közelgő trendekre!

Míg a világ legnagyobb része a nyárra készülve a bikini, napszemüveg és flip-flop trendeket böngészi, a legismertebb tervezők már túl is vannak 2009-es őszi kollekcióik bemutatóján. Persze nem nehéz a jövőbe látniuk, mivel a divat az ő kreációikhoz fog alkalmazkodni idén is.

A legnevesebb divatházak és luxusmárkák divatbemutatói közül kiválasztottuk az 5 legfontosabbat, amit mindenkinek látnia kell. A strandszezonra készülődés közben vess egy gyors pillantást ezekre a 2-3 perces videókra, így nem ér majd meglepetésként az őszi trendek alakulása.

Lássuk az ötös toplistát!

5. John Galliano

4. Prada

3. Chanel

2. Louis Vuitton

1. Christian Dior


Madonna és a Louis Vuitton frigye

Frissítve: 2008. dec. 5., 19:02 | Megtekintve: 3925

Már biztosan Madonna lesz a világhírű Vuitton táskák 2009-es tavaszi-nyári kollekciójának reklámarca. Bizonyítékul megmutatjuk a kampány első képeit is!

Marc Jacobs, a Louis Vuitton tervezője a hírek szerint egy koncert után kérte fel Madonnát 2009-es kampánya reklámarcának, mivel annyira elvarázsolta a popdíva előadása. A cég két neves fotósa, Mert Alas és Marcus Piggott elbocsátása után Steven Meisel-t bízták meg a jövő évi kampány elkészítésével, aki egy párizsi bisztrót álmodott meg az első sorozat háttereként.

Madonna és a luxustáskák teljes új kollekciója 2009 február végén tűnik majd fel a nagyobb divatmagazinok reklámoldalain, de az internetre kiszivárgott első képekre mi már most is vethetünk egy pillantást:

Képek forrása: justjared.com


Divatnevek pontosan és szépen

Frissítve: 2008. márc. 17., 12:23 | Megtekintve: 11420

Eddig Nicolas Ghesquière vagy Yves Saint Laurent nevének helyes kiejtése komoly fejtörést okozott, de a Wall Street Journal most eloszlatja a félreértéseket.

A divat nyelve a francia, de az olasz és angol anyanyelvű tervezők munkái is sok új szót és kifejezést csempésztek a köztudatba, ezért az ember a számtalan márka és divatdiktátor közt úgy érzi, lehetetlenség minden név helyes kiejtését megtanulni. A Wall Street Journal útmutatójának köszönhetően ebben most segítséget kapunk.

A magyaroknak szerencséjük van az olasz Ungaro és Bulgari nevével, mivel ezeket mi fonetikusan is helyesen ejtjük ki. Nehezebb falatnak bizonyul a legendás francia Jean Paul Gaultier (zsan pól gutyié) vagy a Balenciagát 25 éves kora óta igazgató Nicolas Ghesquière (nikolá geszkierr) neve. Tavaly a marokkói születésű Alber Elbaz (álber elbáz) felkerült a Time magazin 100 legbefolyásosabb embere közé, nevét mégis sokat helytelenül ejtik ki.
Az 1755 óta órákat gyártó Vacheron Constantin (vaseró konsztanten) svájci márka rendesen megizzasztja külföldi vásárlóit, akár a kozmetikumokat, ruházatot és kiegészítőket kínáló francia Givenchy (zsivansi).
Elkelhet a segítség a spanyol királynő által kedvelt, exkluzív luxuscikkeket és ruházatot gyártó Loewe (lóeve), a ma már világszerte 300 butikot üzemeltető Zegna (zénya), és az eredetileg rendelésre készülő gyermekruha tervezéssel foglalkozó Lanvin (lonven) kiejtéséhez is. A legfontosabbak persze a klasszikus nagy nevek, mint a táskák terén ma is elsőszámú Louis Vuitton (lúi vitton), a világhírű és viszonylag fiatal Versace (verszácse) márka vagy a hetvenes éveiben járó, visszavonult divattervező Yves Saint Laurent (iv szan loran).

További segítségként a The Wall Street Journal online cikkében meghallgatható az összes itt felsorolt név helyes kiejtése, egy anyanyelvű francia hölgy prezentálásában.


Divatszimbólum: Louis Vuitton táska

Frissítve: 2008. márc. 7., 01:27 | Megtekintve: 36031

A divat történelmének leghíresebbé vált, örökérvényű darabjait mutatja be a FemaleFirst sorozata, amelynek első része a Louis Vuitton táskáról szól.

Az általunk jól ismert és divatszimbólummá vált Vuitton táskákat az elmúlt évszázadok gazdag utazóinak és divatrajongóinak elvárásai ihlették. Louis Vuitton 1854-ben nyitotta meg első párizsi üzletét – eredeti szakmájához hűen –, ahol akkoriban csak bőröndöket árusított. A francia tervezőlegenda ekkortájt találta fel a lapos tetejű bőröndöt, amivel az utazótáskák egymásra pakolását tette lényegesen egyszerűbbé. A példátlan sikereket elérő cég 1896-ban állt elő a monogramos vászonnal, ami az 1930-as évekre már státusszimbólummá vált és a Vuitton táskák legfőbb ismertetőjegye még ma is.

Az LV monogramos papillon táskákat végül Twiggy, a szupermodell tette széles körben ismertté, mikor 1967-ben a Vogue címlapján megjelent. A divatvilág rögtön belebolondult az egyedi kis kiegészítőbe és máig is ez maradt a legnépszerűbb modell az összes Vuitton kollekcióból.

Ajánljuk még:
h3. Táskák a piactéren