Ralph Lauren blog

Háznyi méretű Ralph Lauren 4D bemutató

Frissítve: 2010. nov. 14., 06:00 | Megtekintve: 2396

A Ralph Lauren honlapjának 10. évfordulóját elképesztő fényshow-val egybekötött bemutatóval ünnepelte, bizonyítva, hogy technológiában ők mindig az élen járnak.

A ralphlauren.com éppen 10 éve nyitotta meg online kapuit, ennek örömére a Madison Avenue-i Ralph Lauren store előtt minden eddiginél látványosabb divabemutató tanúi lehettek péntek este a látogatók. A 4D-s műsor a divatszakmában eddig egyedülálló látványt teremtett.

Olvass tovább »



Új designer outlet Budapesten!

Frissítve: 2010. ápr. 8., 05:00 | Megtekintve: 10712

Megnyílt a A Mudo - The Multibrand Designer Outlet, ahol a hölgyeket óriási Mandarina Duck, az urakat pedig Valentino és Calvin Klein Collection kiárusítás várja. Nézz be a legújabb outletbe!

A Mudo – The Multibrand Designer Outlet nemrég nyílt meg Budapesten, a Lechner Ödön fasor 3. alatt. Az üzletben többek között a Dolce & Gabbana, Alexander McQueen, Diesel, Emporio Armani, Paul Smith, Givenchy, Pinko, Byblos vagy a Ralph Lauren 1-2 szezonnal korábbi kollekcióinak darabjai kaphatóak.

Olvass tovább »


Nálunk is hódít a "Megnyerő minőség"

Frissítve: 2009. nov. 16., 11:26 | Megtekintve: 10015

Megnyitott hazánkban az első Van Graaf üzlet, ahol a közel 100 világmárka közti válogatást exkluzív élménnyé varázsolják.

A VAN GRAAF november 11.-én megnyitotta első magyarországi üzletét a Allee-ban, ahol 4000 nm-en 100 népszerű divatmárkával várják a látogatókat.

Olvass tovább »



Súlyos hírek, vékony csajok

Frissítve: 2009. okt. 16., 14:34 | Megtekintve: 9233

Lagerfeld szerint mindenki egy dagadt disznó, a fejénél keskenyebb derekú modellt pedig kövérsége miatt rúgták ki.

A divatvilág ezen a héten is kitermelte betevő botrányadagunkat – a hiúság és szépség fellegvárában most háromszor is a hírhedten sovány modellek testsúlyának kérdése van a középpontban.

Olvass tovább »


Rettegő divattervezők a monitor előtt

Frissítve: 2008. márc. 1., 18:31 | Megtekintve: 4370

A legtöbb híres divatház feje fél az internettől, sosem látta saját weboldalát, és csak segítséggel ismerne fel egy számítógépet - ezt derítette ki a Herald Tribune.

Manapság az új kollekciók azonnal felkerülnek az internetre, a Vanity naponta frissülő piacterén is ruhák és kiegészítők ezreit böngészheted. Ám tervezőik legtöbbje eddig csak tisztes távolságból látott számítógépet, és az internet végtelen világára is félelemmel vegyes tisztelettel gondol.

Marc Jacobs azt állítja, hogy modern technológia nélkül létezni sem képes barátai mellett néha úgy érzi magát, mint az ipari forradalom ellen harcoló ludditák. Jacobs próbálta megszeretni a net világát, mikor az elvonóról kikerülve hobbit keresett magának, de úgy érezte: „Mintha egy teljesen másik korban ébredtem volna fel!”

A Dolce & Gabbana Dolcéja olyannyira képtelen megbarátkozni a technológiával, hogy bevallása szerint sohasem érintett még számítógépet. Stefano Gabbana rendszeresen netezik, de „talán hetente kétszer használom a gépemet, mert félek, hogy túlzásba esem.”
A számítástechnikai ellentábor tagja, Alber Elbaz lesújtó véleményt fogalmazott meg: „A számítógép veszélyezteti a kreativitást, én inkább a szívemmel dolgozom és az eszemmel írok.” Karl Lagerfeld szintén az agyát használja a tervezéshez, ám hozzáteszi, ha bármire szüksége lenne az internetről, azt segédein keresztül úgyis eléri.

High-tech: Burberry 2008 ősz — Régimódi: Lanvin 2008 tavasz

Persze a számítógép nem csak ruhatervezésre, de kutatásokhoz is remekül használható forrás. A Jil Sander férfiruházat kreatív főnöke művészeti oldalakat látogat, Sidney Toledano a Diortól pedig pár óra alatt annyi kutatást végez a neten, amit egy könyvtárban két hét alatt tudna.
Christopher Bailey, a Burberry tervezője megfogalmazta azt, amire szinte mindenki gondol: az internet segít a jelenkor világával és kultúrájával megismerkedni, ami a naponta változó trendek és nemzetközi divat világában elengedhetetlennek tűnik. A Christian Dior és Yves Saint Laurent igazgatói egyetértenek vele, akárcsak a jóval idősebb korosztályt képviselő Giorgio Armani és Ralph Lauren is.

Mégis, a Salvatore Ferragamo feje szerint a divatvilág a kézzel fogható termékekről szól, ezért a tradicionális toll-papír megoldás mindig sokkal elfogadhatóbb marad a tervezők számára, mint a grafikus szerkesztőprogramok.

Ajánljuk még:
h3. A Vanity online piactere