Őszi útmutató férfiaknak: lezserség és földszínek
Itt van az ősz, vele együtt pedig a kérdés: mit vegyünk fel? Erre a férfiaknak is választ kell adniuk, mi pedig nem hanyagoljuk el őket: segítünk nekik a Mango őszi víziójának megmutatásával.
Kedves fiúk, íme itt van a He by Mango kollekció lookbokjának néhány inspiráló darabja, amiből az ötletet, stílust és hangulatot magatokkal vihetitek a próbafülkébe, mikor vásárolni indultok őszre.
5 tavaszi kabát
Már-már el is pakolhatjuk a téli kabátokat, napközben nyugodtan felkaphatjuk a kora tavaszi időjárásra kitalált kabátkákat. Kicsit körbenéztünk a boltokban, hogy hol, mit szerezhetünk be az idei szezonra.
Nem sokat változott a trend a tavalyihoz képest a fazonok és a színek tekintetében. A szokásos, klasszikus megoldások megmaradtak, a fekete, barna, bézs és fehér színek még mindig többségben vannak.
Először a Zarában futottunk bele a tavaszi kabátkollekcióba, a dupla soros megoldás még mindig hódít, emellett pedig a bézs szín szintén terítéken van most is.
Az Orsay tavaszi darabjai nőiesek, jók az anyagok és szépek a színek.
Nekünk ez volt a kedvencünk:
Ezek után a Mangot vettük célba. Úgy látszik a ballon nem megy ki a divatból most sem. Ezeket a kabátokat még Colombo is megirigyelné, már csak a szivarka hiányzik.
Őszváró darabok: földszínek, elegancia, Mango
Mi lesz a Mango őszi meglepetése? A barna minden létező árnyalata, gyönyörű hosszú szoknyák, kabátok, csizmák... Nézd meg te is!
A Mango 2010-es őszi kollekciójának bemutatójára már hónapokkal ezelőtt sor került, de nem akartunk előhozakodni a képekkel addig, míg aktuálissá nem válik. Most azonban rohamosan közeleg az ősz, és az alábbi darabok megjelenése a Mango üzletekben, így ideje megismernünk a kínálatot.
Barna, fekete és vörös, csizmák, sapkák, kabátok… Ha megnézed ezeket a darabokat, lélekben már csakis az őszre fogsz vágyni!
Első képek Scarlett Johansson-ról az ősz dívájaként
Trendi, tekintélyt parancsoló nőként láthatjuk idén ősszel a Mango kampányban Scarlettet, aki már második éve pózol mint Európa kedvenc márkájának arca.
A 2010 őszi-téli Mango kollekció megjelenése még elképesztően távolinak tűnik innen, a forró nyárból nézve. Nem is kapunk két képnél több bepillantást az egyelőre titkos kampányba.
Cruz testvérek és Mango újratöltve
A Mango nyári kollekciói között idén is szerepelnek Penelope és Monica Cruz egyedülállóan szexis alkotásai.
A Cruz nővérek, Penelope és Monica tavaly ilyenkor elégedetten nyilatkoztak a Mango-val közös munkájukról, ezért a legújabb, a 2008-as tavaszi-nyári szezonra tervezett kollekciójukat is a spanyol cég gyártotta le.
Ruháikkal 2007-ben akkora sikert arattak a testvérek, hogy az eredetileg is divattervezőként dolgozó Monica az utóbbi időkben kizárólag a Mango számára alkot.
A Penelope and Monica Cruz for Mango új, 38 darabból álló, limitált kollekciójában nyári ruhák, topok, sortok, szoknyák, farmerek és cipők találhatók. A reklámkampányban természetesen ezúttal is a két testvér bukkan fel saját kreációikat viselve, így Penelope-nak alkalma nyílik megmutatni, hogy nemcsak színésznőként és divattervezőként, de modellként is megállja a helyét. A reklámok üzenete szerint a szexis, egyedülálló kollekció fő jellemzője, hogy nőiesen modern és trendi, ráadásul egy mindenki által elérhető árkategóriát képvisel. Az új darabok már elérhetők a Mango webshopjában.
Ajánljuk még:
h3. Mango a piactéren
Liz Hurley a fürdőruhás pokolban
Idén nyáron a Mango teljes fürdőruha kollekcióját Liz Hurley tervezi és mutatja be, most őszintén nyilatkozik a nehéz vállalkozásról.
A 42. életévét idén betöltő színésznőnek már rengeteg tapasztalata van a divattervezés terén, így a Mango bátran kérte fel őt, hiszen saját ruházati márkáját – amely főleg női fürdőruhákat, kiegészítőket és gyermekholmikat kínál – már három éve sikeresen vezeti.
A hamarosan boltokba kerülő, Elizabeth Hurley for MNG nevű limitált kollekcióban a ’60-as évek stílusát képviselő, retro hangulatú egyrészesek és bikinik mellett helyet kapnak más nyári kiegészítők is, például strand táskák, szandálok, napszemüvegek és kisebb ékszerek is.
A Mango-nál a 2008-as nyári fürdőruha divatot teljes egészében Liz ízlése és legújabb munkái határozzák meg. A kollekció Madridban tartott, hivatalos bemutatóján Liz így nyilatkozott a riportereknek: “Már rosszul vagyok csak a bikini gondolatától is, annyi fotózásom van az utóbbi időkben. Fürdőruhában pózolni egy kamera előtt maga a pokol! De magamnak köszönhetem…”
Később még hozzátette, hogy a reklámkampány képeit bizony alaposan retusálták, de egy hat éves kisfiú anyukájaként többé nem szégyelli bevallani, hogy nincs tökéletes teste.
Ajánljuk még:
h3. Fürdőruhák a piactéren
Férfiaknak belépni tilos?
Sok pasiknak szóló, lezser ruhakollekció jelent meg idén tavasszal, de meghökkentő módon az egyiket épp a Mango üzletekben találtuk.
Tíz éven át hiányoztak a női divatra specializálódott Mango üzletek polcairól a férfi darabok, de a spanyol márka végre engedett a konkurencia nyomásának.
Mostantól kezdve a hűséges hölgyvásárlóknak mégsem kell otthon hagyniuk párjaikat, mikor gardróbjuk felfrissítésének szándékával útnak indulnak.
A HE by Mango egy jellegzetes Mango stílusjegyeket viselő, 46 darabból álló kollekció, amely csakis célcsoportjában tér el az eddig megszokottaktól. Póló, mellény, nadrág és fürdőruha mellett különféle kiegészítőket is kínál a HE, az elmaradhatatlan táskákon és cipőkön túl pedig a férfiaknak tervezett karkötők, övek, pénztárcák és napszemüvegek szintén kiemelt helyet kaptak. A főként mindennapi viseletre tervezett, nagyvárosi hangulatú darabok színvilágára a visszafogott bézs, szürke, fehér, kék és khaki jellemző, a Mango unikornist ábrázoló logója pedig ezúttal is visszatérő eleme a kollekció mintáinak.
A könnyen megjegyezhető HE elnevezés nem csak a hímnemre utal, hanem a latin Homini Emerito szavak akronímája is, aminek jelentése a “valamit kiérdemelt, méltó ember”. A HE reklámarcaként minden poszteren megtalálható, férfiasan jóképű, baszk származású topmodell, Jon Kortajarena a márka tervezői szerint tökéletesen megtestesíti mindazt, amiről a kollekció szól. Nálunk a West End City Center és a Váci utca Mango márkaboltjaiban vásárolhatók meg az új darabok.
A Mango minden új kollekciója megjelentetésével igyekszik egyre közelebb kerülni egy olyan széles kínálat eléréséhez, ahol különböző tervezők és stílusok egymás mellett, egyazon üzletben kaphatók. Honlapjukon az összes HE modellt tüzetesen is megnézheted magadnak, az alábbi videó pedig a kollekció fotósorozatának készítését mutatja be 2 percben:
Ajánljuk még:
h3. Mango a piactéren
Mangot kapnak tavasszal a pasik
Márciusban jelenik meg a Mango legújabb kollekciója, amelyet a változatosság kedvéért kizárólag férfiaknak terveztek. Itt vannak az első képek róla!
A HE by Mango nevű, 46 darabos tavaszi-nyári kollekcióban nagyvárosi és hétköznapi összeállítások kaptak helyet. Nadrág, ing, mellény, farmer, fürdőruha, cipő és szandál mellett rengeteg olyan nélkülözhetetlen kiegészítőt is tartalmaz a HE, mint a pénztárca, napszemüveg, öv, táska, karkötő, mind férfiak ízlésére szabva.
A Mango eredetileg forgalmazott ruhadarabokat férfiak számára is, ám 1996-ban úgy döntöttek, teljes erővel a női vásárlók igényeire koncentrálnak, és az elmúlt évekre beszüntették a férfikollekciók gyártását. Az új tavaszi kampány arca Jon Kortajarena topmodell, a csodás képeket pedig a legendás Nico Bustos a felelős.
Ajánljuk még:
h3. Férfiruházat a piactéren
9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek
Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.
Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:
9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.
8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.
7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.
6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.
Penelope Cruz ruhái a szekrényedben
2007. szeptember 16.-án debütált az a 31 darabos, szexis és egyedülálló őszi-téli kollekció, melyet Penelope és Monica Cruz tervezett a Mango számára.
A testvérpár a japán Samantha Thavasa számára már korábban is tervezett táskákat és ékszereket, a ruhák világába azonban most tették első kitérőjüket.
Saját elmondásuk szerint a spanyol színésznő és húga már gyermekkoruk óta készültek erre a lépésre, mindeddig az tartotta vissza őket, hogy sosem sikerült megtalálniuk a megfelelő kivitelező céget. Inspirációként saját ruhatáruk vintage stílusú darabjait, a vörös szőnyeg csillogását és gyermekkori álmaikat idézték fel.
A divatvilág véleménye szerint a ruhadarabokat élmény hordani, egy nem hollywoodi gázsiból élő átlagember is megengedheti őket magának. A kollekció kínálata széles, nagyszabású, sokoldalúbb mint a a Mango legutóbbi, Milla Jovovich által tervezett tavaszi-nyári ruhái.
A darabokat népszerűsítő kampány reklámarcai természetesen maguk a Cruz testvérek, a gyönyörű fotókat pedig az elismert divatfotósnak, Nico Bustos-nak köszönhetjük.