Mango sztár blog

A Mango és Scarlett minden eddigin túltesz

Frissítve: 2010. szept. 16., 05:00 | Megtekintve: 3943

Végre kaptunk új képeket Scarlett Johansson aktuális Mango kampányából. A csodálatos őszi színekkel játszó fotósorozat az új kollekciót népszerűsíti.

A pletykák szerint Scarlett Johansson hamarosan egy Marilyn Monroe életéről szóló filmben tűnik fel, mint a legendás színésznő modernkori változata. Addig is a legfrissebb újdonság, amit rajongói nézegethetnek, az alábbi fotósorozat a Mango 2010 ősz-téli kampányához.

Olvass tovább »



Első képek Scarlett Johansson-ról az ősz dívájaként

Frissítve: 2010. júl. 3., 05:02 | Megtekintve: 3103

Trendi, tekintélyt parancsoló nőként láthatjuk idén ősszel a Mango kampányban Scarlettet, aki már második éve pózol mint Európa kedvenc márkájának arca.

A 2010 őszi-téli Mango kollekció megjelenése még elképesztően távolinak tűnik innen, a forró nyárból nézve. Nem is kapunk két képnél több bepillantást az egyelőre titkos kampányba.

Olvass tovább »


Léteznek mások is: Vegyesfelvágott

Frissítve: 2009. okt. 21., 09:26 | Megtekintve: 2927

Bezár a Quelle, a Drakula cucc és a pénzköltési kedv viszont tovább él. Vegyes linkfelvágott a Vanityn túlról, az internet minden részéből.


Heti linkválogatásunkban átnézésre érdemes híreket, képeket, írásokat ajánlunk különböző magyar nyelvű, főként divat témájú blogokról és oldalakról. Divatpályázat indul, Loubutin Barbie-babázik, Olsenék erőlködnek, mások meg másképp érdekesek.

Olvass tovább »



Cruz testvérek és Mango újratöltve

Frissítve: 2008. máj. 9., 11:19 | Megtekintve: 3993

A Mango nyári kollekciói között idén is szerepelnek Penelope és Monica Cruz egyedülállóan szexis alkotásai.

A Cruz nővérek, Penelope és Monica tavaly ilyenkor elégedetten nyilatkoztak a Mango-val közös munkájukról, ezért a legújabb, a 2008-as tavaszi-nyári szezonra tervezett kollekciójukat is a spanyol cég gyártotta le.
Ruháikkal 2007-ben akkora sikert arattak a testvérek, hogy az eredetileg is divattervezőként dolgozó Monica az utóbbi időkben kizárólag a Mango számára alkot.

A Penelope and Monica Cruz for Mango új, 38 darabból álló, limitált kollekciójában nyári ruhák, topok, sortok, szoknyák, farmerek és cipők találhatók. A reklámkampányban természetesen ezúttal is a két testvér bukkan fel saját kreációikat viselve, így Penelope-nak alkalma nyílik megmutatni, hogy nemcsak színésznőként és divattervezőként, de modellként is megállja a helyét. A reklámok üzenete szerint a szexis, egyedülálló kollekció fő jellemzője, hogy nőiesen modern és trendi, ráadásul egy mindenki által elérhető árkategóriát képvisel. Az új darabok már elérhetők a Mango webshopjában.

Ajánljuk még:
h3. Mango a piactéren


Liz Hurley a fürdőruhás pokolban

Frissítve: 2008. ápr. 29., 11:53 | Megtekintve: 8768

Idén nyáron a Mango teljes fürdőruha kollekcióját Liz Hurley tervezi és mutatja be, most őszintén nyilatkozik a nehéz vállalkozásról.

A 42. életévét idén betöltő színésznőnek már rengeteg tapasztalata van a divattervezés terén, így a Mango bátran kérte fel őt, hiszen saját ruházati márkáját – amely főleg női fürdőruhákat, kiegészítőket és gyermekholmikat kínál – már három éve sikeresen vezeti.
A hamarosan boltokba kerülő, Elizabeth Hurley for MNG nevű limitált kollekcióban a ’60-as évek stílusát képviselő, retro hangulatú egyrészesek és bikinik mellett helyet kapnak más nyári kiegészítők is, például strand táskák, szandálok, napszemüvegek és kisebb ékszerek is.

A Mango-nál a 2008-as nyári fürdőruha divatot teljes egészében Liz ízlése és legújabb munkái határozzák meg. A kollekció Madridban tartott, hivatalos bemutatóján Liz így nyilatkozott a riportereknek: “Már rosszul vagyok csak a bikini gondolatától is, annyi fotózásom van az utóbbi időkben. Fürdőruhában pózolni egy kamera előtt maga a pokol! De magamnak köszönhetem…”
Később még hozzátette, hogy a reklámkampány képeit bizony alaposan retusálták, de egy hat éves kisfiú anyukájaként többé nem szégyelli bevallani, hogy nincs tökéletes teste.

Ajánljuk még:
h3. Fürdőruhák a piactéren


9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek

Frissítve: 2008. febr. 4., 14:00 | Megtekintve: 5687

Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.

Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:

9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.

8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.

7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.

6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.

Olvass tovább »