Forródróton: Teljes arculatváltás és új koncepció a Pimkienél!
A Vanity elsőként értesült a hírről, hogy a márka teljes megújuláson és átalakításon esett át, így 2011 tavaszán egy vadonatúj Pimkie mutatkozik be a régi és új közönségnek egyaránt. Az arculat, a logó, a boltbelső és a kollekció is vérfrissítést kapott.
A 2011-es tavaszi-nyári kollekció amely egy új tervező csapat munkáját dicséri, már kapható az üzletekben. A tervezőgárda cseréjének oka az volt, hogy a célcsoportot de főleg a kollekciót illetően változott a Pimkie koncepciója. Alapvetően a 20 év körüli, fiatal lányokat vették most is célba, de ez a kollekció már frissebbre, üdébbre és lendületesebbre sikerült.
2011-es kollekció: frissebb, üdébb, lendületesebb, íme az “új Pimkie Girl” és a tavasz 3 meghatározó stílusa!
Az arculat sem maradhatott ki a megújulásból, a márka grafikai csoportja új logót álmodott a Pimkienek. Ha kiváncsi vagy, hogy hogy sikerült, olvass tovább és máris megtudod!
Cathy'S divatbemutató a siófoki Palace Clubban
New Yorki hangulatban robbantak be a Miss Hungary szépségkirálynők a kifutóra, hogy a Cathy'S legújabb kollekcióját bemutassák a közönségnek.
A Palace Dance Club közönsége egy emberként kapta fel a fejét, amikor egyszer csak a New York felhőkarcolóit idéző háttér mögül, dübörgő zenére, vadóc frizurával megjelentek a kifutón a 2009-es Miss Hungary szépségkirálynők. Így indult a CATHY SMITH by Magenta új kollekciójának fergeteges bemutatója.
Mustang: világhírnév egy láda italért
Réges rég, egy messzi-messzi, németországi faluban varrták meg az első farmert Amerikán kívül. Akkor még nem sejtették, hogy egy egész világot átfogó vállalkozás indult útjára…
Albert Sefranek a II. világháború után felfedezett valamit: az amerikai katonák kimenőkön viselt ruhadarabját, a jeans-t, melyre vágyakozva néztek a német fiatalok. Apósával, Rudolf Hermann-nal egy láda italért cserébe szereztek egy nadrágot az egyik tengerészgyalogostól, hogy levegyék róla a szabásmintát.
G-sus, mindig egy új felfedezés
Ha te is észreveszed környezetedben a szépséget és szeretsz elrejtett üzeneteket felfedezni saját ruhadarabjaidon, akkor meg kell ismerkedned közelebbről is a g-sus márkával.
A g-sus története 1993-ban indult egy deszkás boltban Arnheimben (Hollandia). Első kollekciójuk egy pár szűk szabású, vagány mintával nyomott pólóból és pár farmernadrágból állt, amit csomagtartóból árultak. Nem sokkal az indulás után megnyitották első boltjukat heavens playground néven_, a tervezőcsapat pedig beköltözött egy régi amszterdami raktárépületbe. Azóta kicsit megnövekedtek és mostanra már 27 országban ismert a **_gsus sindustries** márkanév – Magyarországon is kapható a székesfehérvári ElectricBuddha üzletben.
A g-sus jelmondata: Keep discovering (fedezz fel újdonságokat). Filozófiájuk szerint az emberek manapság messzi tájakra utaznak ahhoz, hogy új dolgokat tudjanak felfedezni, ám eközben elfeledkeztek arról, hogy a környezetükben lévő szépséget észrevegyék. Ezért minden ruhájukon titkos üzeneteket helyeznek el, amit általában csak hordás közben vesz észre az ember. Ruháikra jellemző, hogy: “Ha azt hiszed, hogy látsz egy pólót, nézd meg még egyszer!”
A férfi és női kollekcióikat mindig két téma kombinálásával alkotják, mint például Vikingek és Amishek, Afrika és Bauhaus (ez a 2008 őszi kollekció volt), Cirkusz és “Le Chat Noir” (a 2008 téli kollekció). A 2009 tavaszi kollekció St. Tropez és Rio de Janeiro ötvözése, és a St. Janeiro nevet viseli.
Ha érdekelnek az újdonságok, vagy a korábbi darabok stílusa fogott meg, keresd fel az ElectricBuddha boltot Székesfehérváron, és válogass a g-sus kollekciók között!
A g-sus 2009 tavaszi-nyári kollekciójának bemutatója a torontói L’Oreal Fashion Week-en:
Fedezd fel te is a g-sus termékeket a piactéren, ahol hamarosan a 2009-es kollekciókkal is találkozhatsz!
Pro Wear – Lendület és elegancia
Minden héten újabb akcióval kedveskedik vásárlóinak a Pro Wear férfiruházati üzlet október 29.-től, első születésnapja alkalmából.
A cikkben található kedvezmények már nem aktuálisak.
A Pro Wear márkájú férfi felsőruházati termékek először 2005-ben jelentek meg a hazai piacon. A legfrissebb európai divattrendeket követő, sportosan elegáns zakók, nadrágok, bluzonok és kabátok saját divattervezőjük elképzelései alapján, a legmagasabb minőségi elvárások szerint készülnek. A kollekciók alapanyagai természetes alapú, kiváló minőségű nyugat-európai kelmék. Az egymással jól variálható darabokat főként a 30-50 év közötti menedzsereknek ajánlják.
A vásárlók a Pro Wear termékekkel országszerte minden jelentősebb férfiruházati üzletben és épülő márkabolt hálózatuk első két szolnoki üzletében is találkozhatnak.
Első születésnapját ünnepeli a Pro Wear Férfiruházati üzlet Szolnokon. Ebből az alkalomból – október 29-től kezdődően – hat héten keresztül minden héten más Pro Wear termékekre vonatkozó kedvezménnyel kedveskednek a vásárlóknak. Egyéb öltözék-kiegészítők is találhatók az üzletben, így a Pro Wear termékeken kívül ingek, nyakkendők, kötött pulóverek, kardigánok, hosszú ujjú pólók, alsóruházat, övek, esernyők óriási kínálatából is válogathatnak a vásárlók.
Megnyílt a Gucci üzlet az Andrássy úton
Megnyitotta kapuit a vásárlók előtt az első Andrássy úti Gucci üzlet, így a híres világmárka mostantól bárki számára elérhető itthon is.
Az Andrássy útra idén számtalan ismert, korábban nálunk elérhetetlen világmárka költözött be, és a közeljövőben is sorozatosan nyílnak majd luxusüzletek. A Gucci egy nagyszabású megnyitó party keretében tette hivatalossá jelenlétét a magyar divatüzletek kínálatában.
Gucci kampányfotó, középen Mihalik Enikővel. Forrás: www.gucci.com
Az október 15.-én este tartott, exkluzív megnyitón természetesen részt vettek a hazai divatszakma és celebvilág olyan ismert alakjai, mint Lakatos Márk stylist, Vámosi Viktória, Oroszlán Szonja, Fenyő Iván, Cseh László és a 2008-as nemzetközi Gucci kampány egyik arca, a magyar modell Mihalik Enikő. Az üzletben a Gucci teljes kínálata megtalálható – az éppen aktuális prét-á-porter kollekció mellett cipők, táskák és kiegészítők is sorakoznak a polcokon. A vadonatúj luxusboltot az Andrássy út 23. cím alatt találjuk, közvetlenül a szintén idén megnyílt, két szintes Burberry áruház szomszédságában.
Forrás: www.velvet.hu
Ismerd meg a Fabriano új kollekcióját!
A Fabriano Aranci minden darabja garancia a divatos külsőre, kényelemre és minőségre bárkinek, aki életkorától függetlenül szemtelenül fiatalnak érzi magát.
A rajtad levő ruha sokkal több egyszerű viseletnél – meghatározza hangulatodat és kifejezi az egyéniségedet. A Fabriano Aranci márka alapítói két tehetséges fiatal, Dankó Dániel és Tartott Roland. Ruháik kis szériaszámban készülnek és minden darab egy saját életérzést képvisel, melyben megtalálhatod önmagadat. Őszi kollekciójukban kötött pulóverek és hosszú ujjú pólók találhatók, sok csíkkal, mintával, grafikával és egyedi részletekkel díszítve.
Országszerte négy üzletben találkozhatsz termékeikkel, melyek természetesen mindig az aktuális trendet követik. A Fabriano Aranci kifejezetten felsőruházattal foglalkozik, pólóik és pulóvereik garanciát adnak a divatos megjelenésre és biztosítékot jelentenek a kényelemre és minőségre.
Mi a testben és a lélekben fiataloknak egyaránt ajánljuk ezt az egyedi és stílusos márkát. Nézd meg legújabb, őszi kollekciójukat a Vanity piacterén és fedezd fel önmagad az egyedi darabokban!
Ajánljuk még:
Fabriano Aranci a piactéren
Use-unused férfi kollekció!
Tíz kollekció és egy napszemüveg vonal után a sikeres magyar márka, a USE elérkezettnek látta az időt, hogy bevezesse új, hétköznapi és hordható férfiruha kollekcióját.
A húsz fazonból álló kapszula-kollekciót a variálhatóság, a hordhatóság és a kényelem fémjelzik. A könnyen kezelhető anyagokból készült ruhák letisztult, de mégsem közhelyes összképet mutatnak. Szűk és bő szabások keveredése, innovatív anyagok és a márka logójául választott fecske motívum különbözteti meg a USE férfikollekcióját a többi brandtől.
Kampányfotók: Perlaki Márton
A kampányban szereplő modell, Fogarasi László (aki Yonderboi néven ismert a zeneiparban) személyisége és a tény, hogy hivatásos modell helyett hús-vér embert választottak a tervezők, mind-mind azt a felfogást erősítik, mely szerint a USE férfi nem kíván kilógni a tömegből, sokkal inkább az intellektuális divat és a finom részletek iránti elkötelezettségét szeretné kifejezni öltözködésével.
A kollekció egyelőre a cég budapesti showroom-jában lesz elérhető, egyedi megrendelésre.
Ajánljuk még: