Use-unused férfi kollekció!

Frissítve: 2008. okt. 14., 14:59 | Megtekintve: 6279

Tíz kollekció és egy napszemüveg vonal után a sikeres magyar márka, a USE elérkezettnek látta az időt, hogy bevezesse új, hétköznapi és hordható férfiruha kollekcióját.


A húsz fazonból álló kapszula-kollekciót a variálhatóság, a hordhatóság és a kényelem fémjelzik. A könnyen kezelhető anyagokból készült ruhák letisztult, de mégsem közhelyes összképet mutatnak. Szűk és bő szabások keveredése, innovatív anyagok és a márka logójául választott fecske motívum különbözteti meg a USE férfikollekcióját a többi brandtől.

Kampányfotók: Perlaki Márton

A kampányban szereplő modell, Fogarasi László (aki Yonderboi néven ismert a zeneiparban) személyisége és a tény, hogy hivatásos modell helyett hús-vér embert választottak a tervezők, mind-mind azt a felfogást erősítik, mely szerint a USE férfi nem kíván kilógni a tömegből, sokkal inkább az intellektuális divat és a finom részletek iránti elkötelezettségét szeretné kifejezni öltözködésével.

A kollekció egyelőre a cég budapesti showroom-jában lesz elérhető, egyedi megrendelésre.

Ajánljuk még:

USE a Vanity-n



Kapcsolódó márkák: Use


Ajánljuk még

USE - unused

USE unused - Új Pop Up, új kollekció májusban

Te tervezted magadnak!

Megérkezett a USE tavaszi kollekciója!

A USE legújabb látomása

Tyúkláb mintás kóla reggelire

Meghívó: Bulizz divattervezőkkel!

Újabb bevásárlótáskákban lesz ott a USE?

15 felső, 1 közös álom