G-sus, mindig egy új felfedezés
Ha te is észreveszed környezetedben a szépséget és szeretsz elrejtett üzeneteket felfedezni saját ruhadarabjaidon, akkor meg kell ismerkedned közelebbről is a g-sus márkával.
A g-sus története 1993-ban indult egy deszkás boltban Arnheimben (Hollandia). Első kollekciójuk egy pár szűk szabású, vagány mintával nyomott pólóból és pár farmernadrágból állt, amit csomagtartóból árultak. Nem sokkal az indulás után megnyitották első boltjukat heavens playground néven_, a tervezőcsapat pedig beköltözött egy régi amszterdami raktárépületbe. Azóta kicsit megnövekedtek és mostanra már 27 országban ismert a **_gsus sindustries** márkanév – Magyarországon is kapható a székesfehérvári ElectricBuddha üzletben.
A g-sus jelmondata: Keep discovering (fedezz fel újdonságokat). Filozófiájuk szerint az emberek manapság messzi tájakra utaznak ahhoz, hogy új dolgokat tudjanak felfedezni, ám eközben elfeledkeztek arról, hogy a környezetükben lévő szépséget észrevegyék. Ezért minden ruhájukon titkos üzeneteket helyeznek el, amit általában csak hordás közben vesz észre az ember. Ruháikra jellemző, hogy: “Ha azt hiszed, hogy látsz egy pólót, nézd meg még egyszer!”
A férfi és női kollekcióikat mindig két téma kombinálásával alkotják, mint például Vikingek és Amishek, Afrika és Bauhaus (ez a 2008 őszi kollekció volt), Cirkusz és “Le Chat Noir” (a 2008 téli kollekció). A 2009 tavaszi kollekció St. Tropez és Rio de Janeiro ötvözése, és a St. Janeiro nevet viseli.
Ha érdekelnek az újdonságok, vagy a korábbi darabok stílusa fogott meg, keresd fel az ElectricBuddha boltot Székesfehérváron, és válogass a g-sus kollekciók között!
A g-sus 2009 tavaszi-nyári kollekciójának bemutatója a torontói L’Oreal Fashion Week-en:
Fedezd fel te is a g-sus termékeket a piactéren, ahol hamarosan a 2009-es kollekciókkal is találkozhatsz!