Forródróton: Teljes arculatváltás és új koncepció a Pimkienél!
A Vanity elsőként értesült a hírről, hogy a márka teljes megújuláson és átalakításon esett át, így 2011 tavaszán egy vadonatúj Pimkie mutatkozik be a régi és új közönségnek egyaránt. Az arculat, a logó, a boltbelső és a kollekció is vérfrissítést kapott.
A 2011-es tavaszi-nyári kollekció amely egy új tervező csapat munkáját dicséri, már kapható az üzletekben. A tervezőgárda cseréjének oka az volt, hogy a célcsoportot de főleg a kollekciót illetően változott a Pimkie koncepciója. Alapvetően a 20 év körüli, fiatal lányokat vették most is célba, de ez a kollekció már frissebbre, üdébbre és lendületesebbre sikerült.
2011-es kollekció: frissebb, üdébb, lendületesebb, íme az “új Pimkie Girl” és a tavasz 3 meghatározó stílusa!
Az arculat sem maradhatott ki a megújulásból, a márka grafikai csoportja új logót álmodott a Pimkienek. Ha kiváncsi vagy, hogy hogy sikerült, olvass tovább és máris megtudod!
Ééééééés íme az új Pimkie logó!
A boltbelsők felújítása a jó idő beköszöntével kezdődik majd, így később egy teljesen újjászületett üzlet várja majd a márka régi szerelmeseit és csábitja be az új vevőket.
Ezek mellett a vizuális kommunikáció terén is lesznek változások, az áru kihelyezés módja áttekinthetőbb lesz, hogy könnyebb legyen eligazodni a szebbnél szebb darabok között. Illetve folyamatosan változó akciókra is lehet majd számítani.
Mindezekről azonnal értesülhetsz, ha követed a Pimkie híreit a Vanity-n!
I am what I am, so what?! PIMKIE
Képek forrása: Pimkie, pimkie.com
Bukor Eszter – http://esztiii-divatazeletorome.blogspot.com/– 2011. febr. 14., 15:17
Nagyon bejön!** Én is kíváncsi vagyok a boltokra!
Mon – 2011. febr. 14., 12:42
hát ez besz*rás...
lili – 2011. febr. 14., 12:28
kíváncsi vagyok a boltokra is... :)
hanna77 – 2011. febr. 14., 12:02
húú, micsoda új logo!:)