Armani csokitojásai a divatos Húsvét jegyében
Aki luxus ruhatárát kiegészítve szeretne igazi Armani csokoládéval ünnepelni Húsvét környékén is, az nem hagyhatja ki ezeket a divattervező által megálmodott tojásokat.
Fehér-, tej- vagy étcsokiból választhatunk, ha Armani tojásaira fáj a fogunk. Az ízléses dobozkában megbújó csokik két méretben is léteznek, de sietniük kell a megszállott rajongóknak, mert a designer tojások csak május végéig lesznek kaphatóak.
Moonwalkers – Giorgo Armani izgalmas kollekciója
Armani a párizsi divathéten igazi „Moonwalkers kollekciót” vonultatott fel. Nézd meg a különleges darabokat!
Mindig izgalmas időszakok a divathetek. A tervezők különleges kreációi és témáik mindig valami újat hoznak. A divat egy fantáziavilág, melyben minden megtörténhet. Armani “Moonwalkers” kollekciója is bizonyítja ezt (2010 tavasz/nyár).
Katie Holmes és Armani 2010-ig együtt
Katie Holmes legalább két éven át különböző Armani kollekciókon dolgozik majd, holott még soha nem tervezett ruhákat.
Tom Cruise-al kötött házassága alkalmából Katie Holmes szinte vetélkedőt szervezett a legnevesebb divattervezők közt, amelyben Giorgio Armani nyerte el a megtisztelő lehetőséget, hogy megalkothassa a színésznő esküvői ruháját. Most fordult a kocka, és Katie lesz az, akinek meg kell próbálnia kreációival Armani kedvében járni, mivel a következő két évben több kollekciót is tervez majd a divatház számára.
2009 tavaszán jelenik meg a Katie Holmes for Armani nevű kollekció-sorozat első része, amelyben kizárólag totyogó- és babaruhák lesznek. Ezekhez Katie és Tom most 23 hónapos lánya, Suri szolgáltatja az inspirációt.
Ezután 2009 őszén várhatók majd az újabb darabok, idősebb gyermekek és tinik számára. Végül 2010 elején jönne ki Katie első felnőtteknek szóló kollekciója, amiben nemcsak ruhák, de egyéb kiegészítők, többek közt táskák és ékszerek is helyet kapnak majd. Tervek szerint a ruhákat nem csak az Armani márkaboltok, de a Saks, Barney’s és Neiman Marcus áruházak polcain is megtalálhatják majd a vásárlók.
Árban, Katie által tervezett darabok a többi Armani-féle kollekcióra fognak hasonlítani, vagy ahogy egy ismeretlen forrás nyilatkozott: "olcsóbb lesz, mint az Armani Privé, de drágább, mint az Armani Exchange ". Ha mindez tényleg megvalósul, akkor Katie Holmes lesz az első szakképzetlen divattervező, aki egy ilyen óriási divatházzal együtt dolgozhat.
Ajánljuk még:
h3. Armani Exchange kollekció a piactéren
Rettegő divattervezők a monitor előtt
A legtöbb híres divatház feje fél az internettől, sosem látta saját weboldalát, és csak segítséggel ismerne fel egy számítógépet - ezt derítette ki a Herald Tribune.
Manapság az új kollekciók azonnal felkerülnek az internetre, a Vanity naponta frissülő piacterén is ruhák és kiegészítők ezreit böngészheted. Ám tervezőik legtöbbje eddig csak tisztes távolságból látott számítógépet, és az internet végtelen világára is félelemmel vegyes tisztelettel gondol.
Marc Jacobs azt állítja, hogy modern technológia nélkül létezni sem képes barátai mellett néha úgy érzi magát, mint az ipari forradalom ellen harcoló ludditák. Jacobs próbálta megszeretni a net világát, mikor az elvonóról kikerülve hobbit keresett magának, de úgy érezte: „Mintha egy teljesen másik korban ébredtem volna fel!”
A Dolce & Gabbana Dolcéja olyannyira képtelen megbarátkozni a technológiával, hogy bevallása szerint sohasem érintett még számítógépet. Stefano Gabbana rendszeresen netezik, de „talán hetente kétszer használom a gépemet, mert félek, hogy túlzásba esem.”
A számítástechnikai ellentábor tagja, Alber Elbaz lesújtó véleményt fogalmazott meg: „A számítógép veszélyezteti a kreativitást, én inkább a szívemmel dolgozom és az eszemmel írok.” Karl Lagerfeld szintén az agyát használja a tervezéshez, ám hozzáteszi, ha bármire szüksége lenne az internetről, azt segédein keresztül úgyis eléri.
High-tech: Burberry 2008 ősz — Régimódi: Lanvin 2008 tavasz
Persze a számítógép nem csak ruhatervezésre, de kutatásokhoz is remekül használható forrás. A Jil Sander férfiruházat kreatív főnöke művészeti oldalakat látogat, Sidney Toledano a Diortól pedig pár óra alatt annyi kutatást végez a neten, amit egy könyvtárban két hét alatt tudna.
Christopher Bailey, a Burberry tervezője megfogalmazta azt, amire szinte mindenki gondol: az internet segít a jelenkor világával és kultúrájával megismerkedni, ami a naponta változó trendek és nemzetközi divat világában elengedhetetlennek tűnik. A Christian Dior és Yves Saint Laurent igazgatói egyetértenek vele, akárcsak a jóval idősebb korosztályt képviselő Giorgio Armani és Ralph Lauren is.
Mégis, a Salvatore Ferragamo feje szerint a divatvilág a kézzel fogható termékekről szól, ezért a tradicionális toll-papír megoldás mindig sokkal elfogadhatóbb marad a tervezők számára, mint a grafikus szerkesztőprogramok.
Ajánljuk még:
h3. A Vanity online piactere
Armani, a divat forradalmára
"A stílus lényege az, hogy bonyolult üzenetet közöljünk egyszerű módon." Ez a mottója a divatvilág örök ikonjának, akit a Forbes magazin minden idők legsikeresebb olasz divattervezőjének kiáltott ki, vagyonát pedig jelenleg 4.1 milliárd dollárra becsülik.
Ő nem más, mint a legendás Giorgio Armani.
Eseményekben bővelkedő fiatalságát Piacenzában töltötte, Mussolini diktátorsága és a forradalmi hangulat gyermekeként. Orvosi tanulmányait a fotózás kedvéért félbehagyta, majd miután kötelező sorkatonai szolgálatát letöltötte, mégis inkább a kirakatrendezői pálya felé fordult. 1961-ben bedolgozta magát a híres Nino Cerruti divatház kegyeibe tervezőként, és az itt töltött közel 9 évnyi gyakorlat végén döntött úgy, hogy szabadúszóként követi tovább álmait. 1974-ben alapította meg saját márkáját, amit pedig ezután elért, az mára a divattörténelem egyik legismertebb sikertörténetévé vált.