A nyúlon túl: divat akciók és kuponok április 3-tól
Minden héten összegyűjtjük nektek a legjobb divat akciókat és kuponokat. Íme az eheti válogatás.
amnesia.hu
Minden csak 3990 Ft
Utolsó darabok
Outlet: akár -50%
Új kollekció
answear.hu
4000 Ft-os kupon első vásárlásra
7500 Ft felett ingyenes szállítás
Ballon kabátok és tavaszi dzsekik: -20-30%
Desigual táskák 24 990 Ft helyett 14 990 Ft-ért
Tavaszi kihagyhatatlan újdonságok
bershka.com
Ingyenes kiszállítás üzletekbe
30% egyes termékekre 04. 09-ig
bibloo.hu
Ingyenes szállítás 20 000 Ft felett
Kiárusítás akár -70%
Scotch & Soda: itt az új 2018-as tavasz/nyári kollekció
Guess: már itt a vadiúj 2018-as kollekció
Tavaszi vászoncipők óriási választékban
bonprix.hu
2000 Ft-os kupon ha ismerőseidnek ajánlod
1500 Ft kedvezmény hírlevél feliratkozóknak
Beach Holiday: a strand kollekció
butikmoda.hu
Ingyenes kiszállítás 24.800 Ft-tól.
Tavaszi kabátok - új kollekció
Kiárusítás
devergo.hu
15001 Ft-tól ingyenes a szállítás
Folyamatosan érkeznek a 2018-as ruhák és cipők
shop.mango.com
10% kedvezmény hírlevél feliratkozóknak
Ingyenes kiszállítas 19 995 Ft feletti vásárlás esetén
Mid Season Sale - 50%-ig egyes termékekre
manzara.hu
Ingyenes szállítás 14.990 Ft felett.
Ruhák: új kollekció
Cipők: megérkeztek a 2018-as modellek
mayochix-webshop.hu
25.000 Ft felett ingyenes szállítás
85 féle akciós termék
Tavaszi újdonságok
mohito.com
10%-os kupon hírlevélre feliratkozóknak
Athliesure: sportos cuccok csak online
orsay.com
25% kedvezmény a legdrágább termékre hírlevél feliratkózóknak
Mid Season Sale: akár -80%
Tavaszi kollekció sok virággal
otto.hu
4000 Ft-os kupon hírlevélre feliratkozóknak
20% mindenre + ingyenes kiszállítás 04.04.-04.05.
Best price - legjobb árú termékeink
Sneakerstudio.hu
Ingyenes házhozszállítás
CONVERSE ONE STAR PLATFORM NŐI SNEAKERS CIPŐ most akciós
Zapatos.hu
Ingyen Szállítás 14 990 Ft feletti vásárlás esetén
Happy Easter sale készletfelszámolás, akár -60%
Akciófigyelő: Nyári ruhák 50-70%-os akcióval
Hat különböző üzletben is óriási nyári leárazásokról kaptunk hírt. Fürdőruha, szoknya, nyári ruha és más ruhadarabok a nagyobb márkák boltjaiban, most 50-70%-kal olcsóbban!
Enikő nevű olvasónk beküldése ez a rengeteg akció, aki saját megfigyeléseivel, a legjobb darabok említésével teszi még vonzóbbá az kiárusításokat. Köszönjük neki az információt! :)
Újra trend a virágmintás romantika
A Mango-nál idén az ellenállhatatlanul romantikus hangulatú ruhák és az édes kis virágminták teszik igazán stílusossá a nyári kollekciót.

Ha csak egy dolgot vehetnél a Mango friss kollekciójából, ugye egy kellemesen színes, kislányosan romantikus tavaszi-nyári ruha lenne az?
Téged is érint a vanity sizing. Ismered?
Mi a ruhaméreted? Erre a legtöbben nem tudunk egyértelmű választ adni, legfeljebb annyit, hogy márkája válogatja. Mi eláruljuk, kinek és miért jó a megtévesztő számozás!
Aki akár egyszer is próbált már ruhákat különböző üzletekben, az tudja, hogy a számozás nem csak két ország, de két márka esetében is eltérő. Ez látszólag értelmetlen, mert feleslegesen bonyolítja a vásárlást. Akkor miért van mégis így?
Nem hiba vagy tévedés az oka – a divattervezők direkt írnak néha sokkal kisebb számokat a cédulára. A “vanity sizing” (szó szerint „hiúsági méretezés”) egyre elterjedtebb gyakorlat. Lényege annyi, hogy a ruhákat a valódinál jóval kisebb méretűnek tüntetik fel. Könnyen meglehet például, hogy két-három éve beszerzett, 32-es farmered ugyanakkora, mint amit ma az üzletben 28-asként árulnak.

Vékonyabb, de mégsem
Mire jó ez? A tervezők rájöttek, hogy ha egy üzletben csupa olyan darab jó rád, ami 2-3 számmal a megszokott méreted alatt van, biztosan vissza fogsz térni hozzájuk. Hiszen ki ne szeretné elmondani magáról, hogy kisebb ruhákat hord, mint pár hónapja? Egy kutatás szerint a nők már attól is vékonyabbnak érzik magukat, ha a felpróbált darab céduláján a megszokottnál kisebb szám van feltüntetve, függetlenül a valódi mérettől.
De a „vanity sizing” ugyanúgy nem új keletű, mint az emberi hiúság. A trükkös számozás már az 50-es években elterjedtté vált, mikor a nők saját maguk varrta ruhák helyett egyre több kész darabot kezdtek vásárolni. Ez vezetett végül az egységes számozási rendszer megszűntetéséhez, teret adva a márkáknak, hogy a vásárlók kedvében járó méretet írhassanak új darabjaikra.

Mérethű és csalóka márkák
A theFashionPolice szerkesztői összeszedték, melyik márkák állnak ellen a megtévesztő számozás trendjének és melyikek nem. Mérethű például a Topshop, Zara, Mango, Miss Selfridge, River Island lettek, a jóval aláméretezett darabokat pedig a Next, French Connection, Marks and Spencer, New Look, Gap és a Dorothy Perkins polcain találták.
Érdekes adalék: A másik végletet a neves designerek képviselik, ők ellenkező oldalról közelítik meg a hiúsági méretek kérdését. Köztudott, hogy a nagy divatházak szinte sosem árulnak nagy méretű ruhákat. Bennfentesek szerint a tervezők egyszerűen így akadályozzák meg, hogy testesebb emberek is mutatkozzanak kreációikban, mivel ez szerintük rombolná az adott márka hírnevét.
Nézd meg a legújabb kollekciókat a divatkatalógusban!
Legyél a divatszakma sztárja!
Ha szeretnél egy divatbemutatót végigjárni és ünnepelt sztár lenni, neked is játszanod kell a Mango ma megjelent online játékával. Mi a szerkesztőségben imádtuk!
A Gatecrasher egy divatbemutató kulisszái mögé kalauzol el minket, ahova a legkülönbözőbb indokokkal surranhatunk be, hogy fényképezzük, sminkeljük, öltöztessük a modelleket. A ruhák, csillogás és hírességek között olyan feladatokban kell helyt állni, mint stylistként a megfelelő összeállítás kiválasztása, jól beállított fényképek készítése, a kifutóra kerülő rucik sorrendjének memorizálása vagy a DJ pultnál átvéve az irányítást dögös zene keverése az after party alatt. A játék tartogat még meglepetéseket és érdekes kihívásokat, inkább nem lőjük le az összes poént!

A Gatecrasher február 5.-én debütált a Mango hivatalos oldalán, akár ebédszüneted utolsó 10 percében is remekül elszórakozhatsz vele.
Ha eddig elképzelhetetlennek tartottad, hogy bekerülj a hírességek közé, nézz fel a Mango.com-ra és próbáld ki a Gatecrasher-t!
Cruz testvérek és Mango újratöltve
A Mango nyári kollekciói között idén is szerepelnek Penelope és Monica Cruz egyedülállóan szexis alkotásai.
A Cruz nővérek, Penelope és Monica tavaly ilyenkor elégedetten nyilatkoztak a Mango-val közös munkájukról, ezért a legújabb, a 2008-as tavaszi-nyári szezonra tervezett kollekciójukat is a spanyol cég gyártotta le.
Ruháikkal 2007-ben akkora sikert arattak a testvérek, hogy az eredetileg is divattervezőként dolgozó Monica az utóbbi időkben kizárólag a Mango számára alkot.

A Penelope and Monica Cruz for Mango új, 38 darabból álló, limitált kollekciójában nyári ruhák, topok, sortok, szoknyák, farmerek és cipők találhatók. A reklámkampányban természetesen ezúttal is a két testvér bukkan fel saját kreációikat viselve, így Penelope-nak alkalma nyílik megmutatni, hogy nemcsak színésznőként és divattervezőként, de modellként is megállja a helyét. A reklámok üzenete szerint a szexis, egyedülálló kollekció fő jellemzője, hogy nőiesen modern és trendi, ráadásul egy mindenki által elérhető árkategóriát képvisel. Az új darabok már elérhetők a Mango webshopjában.

Ajánljuk még:
h3. Mango a piactéren
5 divatos választás tavaszra
A Vanity a 2008-as tavaszi-nyári divat trendi darabjai közt szemezgetett.

Nincs divattervező, akinek a 2008 tavaszi kollekciójában ne kaptak volna helyet a retro stílusú, geometrikus és kontrasztos minták. Akár élénk színekben játszik, akár a sötétebb palettából áll össze, a retro mintázatú ruhák idén is menetrendszerűen visszalopták magukat a köztudatba, ahogy ezt a Baby Phat és a Pimkie is észrevette.

A szafari stílusról senki nem tudja, hogyan került ismét a figyelem középpontjába, de a meleg idővel együtt bukkant fel idén tavasszal a pret-a-porter bemutatókon. Öves dzsekik, khaki szín és terepminta lesz a városi vadászok kötelező egyenruhája, nem feltétlenül a képen látható S.Oliver dzseki és Mango sort összeállításban.

Szinte törvényszerű, hogy a neonszínekben pompázó, kirívóan tarka irányzatokkal egyidőben néhány visszafogottabb, klasszikus stílust képviselő darab is divatba jön, hogy mindenki megtalálhassa az ízlésének és életvitelének megfelelőt az aktuális viseletek között. Idén a vakítóan fehér blúzok hódítanak, csipkés mintával vagy szegéllyel díszítve, mint pl. ezek a Guess és Etam darabok.

Az évszak legfontosabb divatkelléke mindenképpen egy káprázatosan színes ruhatár, most tavasszal nyugodtan elővehetjük a rikító pink blúzt, fűzöld szoknyát vagy citromsárga kiegészítőket a szekrény mélyéről. Minél tarka-barkább és harsányabb egy darab, annál jobban illene az új kollekciókhoz! Biztos befér a ruhatáradba ez a David Jones táska vagy Guess farmer is.

A trendi összhatás elérése érdekében 2008-ban a lapos sarkak, az egyszerű sport- és balerina cipők felé kell fordulnunk, persze egy kis csavarral. A színpompás, vidám stílus a lábbeliknél is érvényesül, az élénk vagy mintákkal díszített cipők minden tavaszi kollekcióban a legfontosabb helyet kapták, az Adidasnál és Pimkienél is.
Ajánljuk még:
h3. A Vanity piactér teljes kínálata
9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek
Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.
Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:
9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.
8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.
7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.
6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.

Penelope Cruz ruhái a szekrényedben
2007. szeptember 16.-án debütált az a 31 darabos, szexis és egyedülálló őszi-téli kollekció, melyet Penelope és Monica Cruz tervezett a Mango számára.

A testvérpár a japán Samantha Thavasa számára már korábban is tervezett táskákat és ékszereket, a ruhák világába azonban most tették első kitérőjüket.
Saját elmondásuk szerint a spanyol színésznő és húga már gyermekkoruk óta készültek erre a lépésre, mindeddig az tartotta vissza őket, hogy sosem sikerült megtalálniuk a megfelelő kivitelező céget. Inspirációként saját ruhatáruk vintage stílusú darabjait, a vörös szőnyeg csillogását és gyermekkori álmaikat idézték fel.
A divatvilág véleménye szerint a ruhadarabokat élmény hordani, egy nem hollywoodi gázsiból élő átlagember is megengedheti őket magának. A kollekció kínálata széles, nagyszabású, sokoldalúbb mint a a Mango legutóbbi, Milla Jovovich által tervezett tavaszi-nyári ruhái.
A darabokat népszerűsítő kampány reklámarcai természetesen maguk a Cruz testvérek, a gyönyörű fotókat pedig az elismert divatfotósnak, Nico Bustos-nak köszönhetjük.
A mindig friss Mango
A barcelonai székhelyű Mango fő profilja a divatos, trendeket követő, könnyen kombinálható női ruhák, kiegészítők tervezése és gyártása, megfűszerezve egy jól kialakított, tudatos, célratörő, sikeres marketingtevékenységgel.
A cég vezetőinek nem titkolt célja, hogy a "Mango divatmárka ":/marka/mango a világ minden egyes országában megtalálható legyen, és jelenleg is töretlenül dolgoznak ennek megvalósításán. Mára 5 kontinens 89 országában körülbelül 1000 üzletet nyitottak, mindezt legelső spanyolországi boltjuk 1984-es indulása óta. Termékeik közt nem csak a ruházati és kiegészítő paletta széles termékkínálata található meg, hanem női parfümök is.
Bárhol nyissanak is új üzletet, a cég komolyan veszi azt a szabályt, hogy csakis a város legforgalmasabb, legnépszerűbb utcáit, üzletközpontjait választhatják helyszínül. Amerikában – a bejegyzett védjegyek bizonyos korlátozásai miatt – a márka MNG néven szerepel, emiatt világszerte ez is olvasható címkéiken. Aktuális katalógusaikat 25 nyelvre fordítják le, és csaknem 20 millió példányt terítenek szét belőlük a bolygó legkülönfélébb pontjain. Európában legfőbb riválisuk még mindig a szintén spanyol, minőség és stílus terén is hasonló irányvonalat követő Zara.
A Mango sosem fél a divat terén újat mutatni, szokatlannal próbálkozni. Reklámarcaik közt már olyan jól ismert hírességek is felbukkantak, mint Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Elizabeth Jagger vagy Milla Jovovich. Ráadásul 2007 őszén Penelope Cruz és Monica nevű húga az arcuknál jóval többel ajándékozzák meg a Mango vásárlóit, mikor saját tervezésű Mango kollekciójuk alkalmából válnak a cég aktuális reklámkampányának szereplőivé.


