Új designer outlet Budapesten!
Megnyílt a A Mudo - The Multibrand Designer Outlet, ahol a hölgyeket óriási Mandarina Duck, az urakat pedig Valentino és Calvin Klein Collection kiárusítás várja. Nézz be a legújabb outletbe!
A Mudo – The Multibrand Designer Outlet nemrég nyílt meg Budapesten, a Lechner Ödön fasor 3. alatt. Az üzletben többek között a Dolce & Gabbana, Alexander McQueen, Diesel, Emporio Armani, Paul Smith, Givenchy, Pinko, Byblos vagy a Ralph Lauren 1-2 szezonnal korábbi kollekcióinak darabjai kaphatóak.
A stílusnál nincs jobb ajándék!
Az ünnepi készülődés részeként ne csak arra gondolj, te kinek adsz ajándékot, hanem hogy kitől kapsz majd? Az Ittierre Designer Outlet például biztosan megajándékoz!
Friss és különleges ünnepi kínálattal és karácsonyi ajándékkal várja a betérőket az Ittierre Designer Outlet!
Beckhamék fehérneműs videója
Less be a színfalak mögé David és Victoria Beckham fehérneműs kampányfotózásán!
Giorgio Armani állítólag nagy izgatottsággal várja a 2009/2010-es őszi-téli Emporio Armani fehérnemű kollekció megjelenését, de addig is van min legeltetni a szemünket, mert a Beckham házaspár-féle kampány már most júliusban a publikum elé kerül.
A Milánóban készült fotók ismét Mert Alas és Marcus Piggott munkáját dícsérik. A képeket New York, Los Angeles, London, Milano, Róma, Párizs és Tokio utcáin, óriásplakátok formájában fedezhetjük majd fel július közepétől.
Extraként itt van egy, a fotózáson készített videó David és Victoria főszereplésével:
Beckham nem bánja, ha alsóban fotózzák
Most már le sem tagadhatná, hogy imád a kamerák előtt vetkőzni - David Beckham legújabb fehérneműs képeit óriási tömeg előtt mutatták be.
“Azt nem bánom, mikor egy szál alsóban lefényképeznek. Amikor bemutatják a képeket, na az már kicsit zavarba ejtő” – mondta David Beckham, mikor a nagyközönség először láthatta legújabb fehérneműs képeit.
Hatalmas – főleg nőkből álló – tömeg gyűlt össze, hogy láthassák az Oxford Street-i Selfridges üzlet feletti Beckham-óriásplakát leleplezését. A június 11.-én tartott kampány nyitón David röviden a fociról is beszélt, de a fénypontot egyértelműen az Emporio Armani idei fehérnemű kollekciójának kampányfotói jelentették. Természetesen ott ült a nézők között Victoria Beckham is, aki ezúttal is örömmel támogatta férjét abban, hogy az egész világ szeme előtt levegye ruháit.
Victoria Beckham átvette férje szerepét
Giorgio Armani újabb mérföldkőhöz ért, a fehérnemű kollekcióinak 20 éves fennállása során most először nem egy névtelen modell, hanem Victoria Beckham került az új reklámkampány képeire.
A 2008-as Emporio Armani férfi fehérneműk arca, David Beckham átadta a stafétabotot nejének, így 2009-ben már Victoria Beckham-et láthatjuk az Armani reklámfotóin. Bár Giorgio Armani női fehérnemű kollekciója több, mint húsz éves múltat tudhat maga mögött, eddig még nem volt példa rá, hogy névtelen modell helyett egy valódi híresség szerepeljen a kampányban.
A reklámkampány 2009 első negyedévében indul el, a cikkben is látható első két fotót pedig már most megtalálhatjuk az interneten. A szexi fehérneműben való pózolás előtt a 34 éves, három gyermekes Victoria állítólag sokat aggódott az alakja miatt, mégis elvállalta a szereplést, annyira lelkesedik az általa zseniálisnak tartott divattervező alkotásaiért. Giorgio Armani viszont nem osztozott a kétségeiben, mivel 24 millió dollárral díjazta az ex-Spice Girl munkáját, nemrég pedig így nyilatkozott:
“Victoria Beckham-nél jobb reklámarcot nem is találhattunk volna a nemzetközi Emporio Armani kampány elindításához. Ő egy valódi divatikon, aki ismertsége és az emberekre tett hatása által nagy segítséget nyújt a cég világszintű terjeszkedésében.”
A 2009 tavaszi-nyári kollekció reklámképeit Mert Alas és Marcus Piggott készítették, munkáikat hamarosan a világ legnagyobb országainak utcáin és a főbb magazinok reklámoldalain is viszontláthatjuk majd.
Luxusmárkadömping a Belvárosban
Az Armani is az Andrássyt nézte ki magának, a Dior és a Chanel pedig hamarosan csatlakozik.
Lassan tömegessé válik a ruházati luxusmárkák budapesti betelepülése, ugyanis most az Emporio Armaniról derült ki, hogy az Andrássy út elejére költözik. A hírt a portfolio.hu adta hírül, amely szerint a márka nemcsak üzlettel, hanem kávézóval is megjelenik meg a lassan korzóvá alakuló sugárúton. Az üzlet már rajta van az Armani-csoport honlapján is, ám szemérmesen mindössze ennyi információval szolgál az olasz divatház.
Armani jeans üzlet egyébként már működött Budapesten, emellett a “rajongók” a hazai outletekben is hozzájuthattak a márkához.
Információink szerint az Armani két éve keresi magyar partnerét a felső kategóriás üzlet megnyitásához. Ám eddig az is problémát okozott, hogy nem volt Budapesten olyan (jogilag tisztázott) ingatlan, ahová a márkának megfelelő felülettel és látvánnyal telepíthette volna üzletét. Az ingatlan, amelyben várhatóan az év utolsó negyedében jelenik meg, az ING tulajdonában van.
Az ingatlanpiaci szakemberek szerint nem véletlen, hogy most kezdődik itthon a luxusmárkadömping. Az Andrássy útra a Louis Vuitton és a Zegna mellé olyan márkák érkeznek, mint a Burberry és a Gucci. Érdeklődik a helyszín iránt a BodyShop, a Shephora, a hírek szerint a Lafayette áruház, a Dior és a Chanel is. A szakértők ezt azzal magyarázzák, hogy a patinás ingatlanok tulajdoni jogviszonya mostanra rendeződött. A nagy befektetők megjelentek a piacon és tőkét pumpáltak az elszlömösödött városrészbe. A nagy márkák pedig a jogtiszta, kevés adminisztrációt igénylő, exkluzivitást biztosító ingatlanokat kedvelik.
Jó példa erre a Deák Ferenc utcai Fashion Street, ahol az ingatlanok egy kézbe kerültek, a beruházó ugyancsak pénzt injektált az épületek felújításába, és olyan márkák jelentek meg, mint a Boss vagy a Ralph Lauren, illetve a Benetton. Mára a Deák Ferenc utca igazi felső kategóriás sétálóutcává alakult, ahová szívesen mennek a turisták és a belföldi fogyasztók is.
Az Andrássy úton az első fecske az Ermenegildo Zegna volt, az üzletet a cég magyar partnere alakította ki. Ezt követte a Louis Vuitton, amely top kategóriás táskákat kínál. Mellette a Burberry és vele szemben a Gucci nagyjából egy időben nyitja üzletét. Úgy tudjuk, az említett luxusmárkák mellett még számtalan más divatház is élénken érdeklődik a budapesti piac iránt, ám az erre vonatkozó információk csak lassan “csepegnek”.
Forrás: Napi Gazdaság
Ajánljuk még:
h3. Hazai divat üzletek adatbázisa