Indulj hát egy jobb világért a Levi's-szel!
A Levi’s „Go Forth” kampányának részeként világszerte a Facebook-on mutatja be azokat az előremutató gondolkodású embereket, akik egy jobb világért küzdenek.
A Levi’s márka 138 éves történetében a „Go Forth” (magyarul „Indulj hát!”) az első világméretű marketing kampány, mely az egész világon azokat az embereket ünnepli, bátorítja és segíti, akik aktív cselekedeteik által szeretnének egy új és szebb jövőt felépíteni.
Böngésszetek a Vanity-n a New Yorker tavaszi kollekciójából!
Gőzerővel készül mindenki a tavaszra és a nyárra, ezzel mi sem vagyunk másképpen, folyamatosan töltjük fel a legújabb darabokat a Vanityre. A német márka, a New Yorker teljes kollekcióját már megtalálhatjátok nálunk, úgyhogy hajrá, jó böngészést!
A New Yorker 2011-es tavaszi-nyári kampánya sok szépet és jót ígér. A rengeteg szebbnél szebb darabot elnézve bőven lesz miből válogatni nőknek és férfiaknak egyaránt. A női Amisu, a férfi Smog, a sportos Fishbone és a szexi Censored márka kollekciói mind-mind észbontóan csábítóak. A tavasz előrevetíti a nyarat is, így már válogathatunk a Censored csodaszép fürdőruhái közül is.
New Yorker Amisu-nőknek
A teljes Amisu kollekciót nézd meg itt!
Mustang: világhírnév egy láda italért
Réges rég, egy messzi-messzi, németországi faluban varrták meg az első farmert Amerikán kívül. Akkor még nem sejtették, hogy egy egész világot átfogó vállalkozás indult útjára…
Albert Sefranek a II. világháború után felfedezett valamit: az amerikai katonák kimenőkön viselt ruhadarabját, a jeans-t, melyre vágyakozva néztek a német fiatalok. Apósával, Rudolf Hermann-nal egy láda italért cserébe szereztek egy nadrágot az egyik tengerészgyalogostól, hogy levegyék róla a szabásmintát.
Divatszimbólum: Levi 501 farmer
A világszerte jelképpé vált farmernadrág múltjáról és jelenéről szól a FemaleFirst divattörténelmi sorozatának második része.
Bár Levi Strauss-t kinevezték a farmer feltalálójának, a nadrág eredeti ősét valószínűleg olasz matrózok viselték, és csak a 16. században érkezett meg az akkori világ középpontjának számító Britanniába. A német származású Strauss 1872-ben alkotta meg az első Levi 501 modellt, melyet a kaliforniai bányászok munkaruhájának szánt. A fizikai munkások és cowboyok körében azonnali népszerűségre tett szert a zipzár helyett gombokkal felszerelt, zsebeinél és varrásánál megerősített – ezáltal pedig szinte elnyűhetetlenné tett – ruhadarab. Nemzetközi elterjedése akkor kezdődött, mikor a II. világháborúban az amerikai katonák stílusa, ezzel együtt pedig az általuk viselt farmernadrág is divatba jött Európában.
Végül az 1950-es években a szórakoztatóipar adta meg a meghatározó, nagy lökést a Levi 501 népszerűségének, mikor olyan hírességek testét díszítette, mint Elvis Presley, James Dean vagy Marlon Brando – ettől a pillanattól kezdve tehát a farmer végleg belépett a divatszimbólumok közé.
Az elmúlt évtizedekben a Levi 501 rengeteg korszakot és stílust megélt, színe és szabása sokszor meglepően eltért az eredetiként megismert formától. A farmer ennek ellenére mindig alkalmazkodik a kor elvárásaihoz, és az aktuális divatnak megfelelő átalakítások dacára is megmarad klasszikus darabnak.
Ajánljuk még:
h3. Farmerek a piactéren
Trendek az Orsay háza táján
Kövessük mi is a 2008-as divat legfőbb áramlatait a szupernőies Orsay márka tavaszi-nyári kollekcióival.
A német Orsay már 32 éve folytat hadjáratot a legnőiesebb stílus kialakításáért. Most megnézhetjük az egyre közeledő meleg évszak új kollekcióinak fő jellemzőit.
A városi hölgyek számára a ’60-as vagy ’80-as éveket idéző szabás és a geometrikus minták jönnek idén divatba. Választhatunk két eltérő színvilág, a fekete-fehér összeállításokkal erős kontrasztot alkotó pink és vörös pöttyök, illetve a barátságos mogyoró, banán, narancs és halványszürke árnyalatok összeolvadása között. Miniruhák és rövid szoknyák, széles nyakkivágások, testhez simuló nadrágok, retro minták határozzák meg ezt a stílust, amelynek lényege, hogy a nőies báj és klasszikus stílusérzék elérhető maradjon még a határozott fellépést igénylő munkakörben, vagy a rideg, városi környezetben mozgó hölgyek számára is.
A hétköznapi kollekció a kényelmes esti programok, lusta hétvégék és nyugodt családi események alatt is biztosítja, hogy csajosan trendi viseletben jelenhessünk meg. Lezser kényelem és feminin érzés hatja át a pólók, kabátok, felsőrészek és nadrágok alkotta kollekciót. A fő inspirációt itt a ’80-as évek stílusa adta, mind a színek kombinációja, mind az egyes darabok szabása terén. Felbukkannak a trendi, aszimmetrikus felsőrészek, a test vonalait követő nadrágok és egyenes szoknyák, ám ezeknél is a kényelem és praktikusság marad a fő szempont. A csíkok, pöttyök, apró sorminták és neonszínek remekül illenek a sportos, kényelmes, főként farmer, flanel, bőr és dzsörzé anyagokból készült darabokhoz.
A partik és különleges esték ragyogása után vágyakozók számára is külön kollekciót kínálnak az Orsay tervezői. A meleg tavaszi éjszakák királynőinek az ezüst, sötétkék és éjfekete darabok állnak idén a legjobban. Páratlan összhatásra vágyók az elegánsan sötét összeállításokat könnyedén megbolondíthatják egy fehér farmerrel is. Hosszú, puha felsők, sokat sejtetően fodrozódó tunikák és egyszerűen nagyszerű nadrágok kötelező kiegészítője egy csinos, csillogó táska, amely elég kicsi ahhoz, hogy ne legyen útban egy féktelen éjszaka alatt, mégis magunkkal vihessük minden kellékünket.
Ajánljuk még :
Újdonságok a piactéren
Pimkie, a modern városi életérzés
Az Európa szerte híres divatmárka fiatal lányok ízlésére specializálódott, emiatt évről-évre úgy újjászületik, hogy rá sem lehet ismerni.
2005-ben a német cég monumentális arculatváltáson esett át, nem csak vadonatúj logót és marketing tervet hoztak létre, de a márka koncepcióját is teljesen felfrissítették, és a dan pearlman markenarchitektur építészeivel kidolgozták egy különleges elrendezésű üzlet terveit. A Pimkie márkaboltokban háromféle kollekciónak, a trendi, hétköznapi és a nőies stílusnak külön helye van, miközben a falak színétől kezdve, a kifutóra hasonlító pénztársorokon át egészen a háttérben szóló zenéig mindent aprólékosan kidolgoztak a márka megálmodói.
Mivel a Pimkie „egy saját világát megteremtő, modern életstílus” képviselője, a boltokban nem csak reális árú ruhákat lehet kapni, de a vásárlókat kifejezetten buzdítják arra, hogy felpróbálják és kombinálják a darabokat, ott helyben kísérletezve ki saját, egyedi stílusukat. Kollekcióik elsősorban a 15 és 25 év között korosztályt célozzák meg, a tervezőik pedig nagyon jól tudják, hogy ezt az életkort a kísérletezések, a külvilág felé mutatott kép fontossága, az aktuális divattal és példaképekkel való azonosulás jellemzi.
1974-es alapításakor a vállalat még a Pimckie nevet viselte egy zoknifajta után, ám a „c” betű elhagyása óta folyamatosan újításokra törekszik, lépést tartva a fiatalok világával: MMS üzenetekben küldik el a szolgáltatásra feliratkozott tagjaiknak az új vagy akciós darabok képeit, honlapjukat mindig naprakészen frissítik, és szorosan együttműködnek a VIVA tévécsatornával is.
Ajánljuk még:
h3. Pimkie kollekció a piactéren
Pimkie üzlet lista
VIVA Style 2007 a Pimkie-nél
New Yorker üzletnyitás - Vörösmarty tér
A tegnapi Aréna pláza megnyitóját még ki sem hevertük, folytatódik az üzletnyitások sora a Vörösmarty téren.
A már jól ismert német láncolat, a New Yorker nyitja ma újabb, hatalmas üzletét a Luxus áruházzal szembeni hiper-szuper modern iroda-üzlet komplexumban.
A New Yorker mellett állítólag még a H&M is nyit újabb sok négyzetméterrel, szóval kiváncsian várjuk a folytatást. Nem lenne rossz, mert a váci utcai H&M, elég picinyke, ami még nem lenne baj, de a választék is egyre szegényesebb, ja és talán a fiúknak is jutna nagyobb hely. Én ma voltam bent, és amit még meg kell jegyeznem, hogy a Cavalli kollekciónak még csak a nyomát sem láttam, a múlt csütörtöki premieren hosszú sorban álltak az emberek, főként külföldiek, és ezek szerint elvitték az összes párducmintás rucit. Na ennek még utánajárunk, hogy akkor hol is lehetnek, jön-e az utánrendelés.
Nos visszatérve a New Yorkerre, ha a váci utcai vásárlást választjuk a plázák helyett, akkor örülhetünk, hogy a Zarán túl is van élet.
Bónusz: mellékelem a New Yorker új kampányának filmjét, biztos láttátok már sokan a tv csatornákon, ahányszor látom engem kiráz a hideg, mindig az Addams Family jut eszembe, meg olyan rossz érzésem van az egész klip hangulatától. De mégis megfogott, tény hogy eltér a divatcégek megszokott image képeitől, ábrázolásától.
Dress for the moment! Hmm.
====