Indulj hát egy jobb világért a Levi's-szel!

Frissítve: 2011. aug. 12., 12:52 | Megtekintve: 2543

A Levi’s „Go Forth” kampányának részeként világszerte a Facebook-on mutatja be azokat az előremutató gondolkodású embereket, akik egy jobb világért küzdenek.


A Levi’s márka 138 éves történetében a „Go Forth” (magyarul „Indulj hát!”) az első világméretű marketing kampány, mely az egész világon azokat az embereket ünnepli, bátorítja és segíti, akik aktív cselekedeteik által szeretnének egy új és szebb jövőt felépíteni.

A Go Forth kampány által a márka pozitív változásokat szeretne kezdeményezni a világon és tudatosítani szeretné a vásárlókban, hogy bár nem egyszerű időket élünk, ez mégis a mi időnk, és itt az idő, hogy cselekedeteinkkel szebbé és jobbá tegyük környezetünket és ezáltal a világot.

A Go Forth reklámfilm:

A filmet, mely a “Levi’s örökség” címet kapta, a berlini fotós/filmrendező Ralf Schmerberg rendezte. A film az amerikai irodalom egyik előrelátó gondolkodó költőjének, Charles Bukowskinak „A nevető szív” című versére épülő utazás, mely négy fiatal életébe tekint be, akik reményeiket és álmaikat fejezik ki egy szebb világgal kapcsolatosan.

A film a német társadalom fiataljainak szenvedélyes életén keresztül mutatja be azt, hogy a jövő generációja hogyan ragadja meg a lehetőségeket, hogy pozitív változást érjen el környezetében.

Még több információt a kampányról és Levi’s újdonságokat találsz a Facebook oldalon: facebook.com/Levis



Kapcsolódó márkák: Levi's


Ajánljuk még


Kommentek

Nem lehet kommentelni.