Új márka a MOM Parkban: MOHITO
A MOM Parkban nyitotta meg első üzletét a városi eleganciát és egyedi vonalakat kedvelő nők legújabb mekkája, MOHITO. A brand kollekcióit fiatal nőkre tervezték, akiknek stílusa egyszerre moder és időtlenül klasszikus.
A tervezők olyan ruhákat álmodtak, amelyekben egyszerre keverednek a modern és retró stílusjegyek, szabásvonalak, így sajátos hangulatú, elegáns darabok születtek. A 2013-as őszi-téli kollekcióban például a 60-as évek divatját értelmezik újra, fekete-fehér mintákat kombinálva élénk színekkel és kobalttal.
Télváró akció: Kabát, pulcsi kedvezménnyel a Brandshoptól!
Ahogy hűl az idő, már nem várhatsz tovább a meleg ruhák bevásárlásával. Ezért a Vanity és a Brandshop akcióját most nem szabad kihagynod!
Eljött a sapkás, kabátos, meleg pulcsis november, reggel egyre vastagabb ruhákat választunk a szekrényből.
Ha nem szeretnéd a tavalyi holmikat hordani, válassz pár trendi Abercrombie, Calvin Klein vagy DKNY darabot a Brandshop kínálatából, aztán mondd be a titkos kódot, és kedvezményt kapsz az árukból!
Bűnmegelőző ruhatár
A „chindogu” japán szó jelentése „furcsa eszköz”, és ez pontosan leírja a Tokióban mostanság teret hódító, bűnözők támadását megelőző ruhadarabokat.
Aya Tsukiokát a ninják ősi rejtőzködési technikái ihlették meg, így született az italautomatává változtatható szoknya, a postaládának tűnő hátizsák, a késálló iskolai egyenruha és a csatornafedőnek álcázható táska is, melyek mind a gonosztevők támadása ellen védik viselőjüket.
A ruhák kereskedelmi forgalomba még nem kerültek ugyan, ám senki sem nevet rajtuk. A 29 éves divattervező biztos benne, hogy a furcsaságokat kedvelő japánok elfogadják, megszeretik és idővel talán tovább is fejlesztik majd kollekcióját.