Női divat ruhak

A nyúlon túl: divat akciók és kuponok április 3-tól

Frissítve: 2018. ápr. 4., 00:13 | Megtekintve: 42350

Minden héten összegyűjtjük nektek a legjobb divat akciókat és kuponokat. Íme az eheti válogatás.

amnesia.hu

Minden csak 3990 Ft
Utolsó darabok
Outlet: akár -50%
Új kollekció

answear.hu

4000 Ft-os kupon első vásárlásra
7500 Ft felett ingyenes szállítás
Ballon kabátok és tavaszi dzsekik: -20-30%
Desigual táskák 24 990 Ft helyett 14 990 Ft-ért
Tavaszi kihagyhatatlan újdonságok

bershka.com

Ingyenes kiszállítás üzletekbe
30% egyes termékekre 04. 09-ig

bibloo.hu

Ingyenes szállítás 20 000 Ft felett
Kiárusítás akár -70%
Scotch & Soda: itt az új 2018-as tavasz/nyári kollekció
Guess: már itt a vadiúj 2018-as kollekció
Tavaszi vászoncipők óriási választékban

bonprix.hu

2000 Ft-os kupon ha ismerőseidnek ajánlod
1500 Ft kedvezmény hírlevél feliratkozóknak
Beach Holiday: a strand kollekció

butikmoda.hu

Ingyenes kiszállítás 24.800 Ft-tól.
Tavaszi kabátok - új kollekció
Kiárusítás

devergo.hu

15001 Ft-tól ingyenes a szállítás
Folyamatosan érkeznek a 2018-as ruhák és cipők

shop.mango.com

10% kedvezmény hírlevél feliratkozóknak
Ingyenes kiszállítas 19 995 Ft feletti vásárlás esetén
Mid Season Sale - 50%-ig egyes termékekre

manzara.hu

Ingyenes szállítás 14.990 Ft felett.
Ruhák: új kollekció
Cipők: megérkeztek a 2018-as modellek

mayochix-webshop.hu

25.000 Ft felett ingyenes szállítás
85 féle akciós termék
Tavaszi újdonságok

mohito.com

10%-os kupon hírlevélre feliratkozóknak
Athliesure: sportos cuccok csak online

orsay.com

25% kedvezmény a legdrágább termékre hírlevél feliratkózóknak
Mid Season Sale: akár -80%
Tavaszi kollekció sok virággal

otto.hu

4000 Ft-os kupon hírlevélre feliratkozóknak
20% mindenre + ingyenes kiszállítás 04.04.-04.05.
Best price - legjobb árú termékeink

Sneakerstudio.hu

Ingyenes házhozszállítás
CONVERSE ONE STAR PLATFORM NŐI SNEAKERS CIPŐ most akciós

Zapatos.hu

Ingyen Szállítás 14 990 Ft feletti vásárlás esetén
Happy Easter sale készletfelszámolás, akár -60%



F&F – Velence hangulata Prágában

Frissítve: 2012. jún. 8., 13:17 | Megtekintve: 6312

Minimalista stílus, klasszikus darabok, sportos irányvonal, pliszírozott ruhák, kötött pulóverek és csipke jellemzi az F&F 2012 Őszi-Téli kollekcióját, amit látványos divat show keretében tekinthetett meg az 1000 fős közönség 2012. május 16-án Prágában.

Az F&F designerei és stylist csapata ezúttal az olaszországi Velencébe repítette a résztvevőket. A város hangulatát egyedülálló látványtechnika és hatalmas díszletek varázsolták a színpadra. A velencei karnevál hangulatát tükrözték a kollekció egyes darabjai és a kiegészítők is.

Olvass tovább »


Tippek a szilveszteri szerelésedhez

Frissítve: 2009. dec. 30., 08:00 | Megtekintve: 6371

Ugye készülsz már a szilveszteri bulira? Ha tanácstalanul állsz a ruhásszekrényed előtt, nézd meg összegyűjtött party-cucc tippjeinket, biztosan megihletnek a gyönyörű ruhák és kiegészítők!

Extrémen csillogó LED ruhák, ötletek farmerhez, kiegészítők a mindenki szekrényében megbúvó kis fekete alapdarabhoz… Válassz, milyen stílusban öltözöl fel a szilveszteri partiba!

Olvass tovább »



Meglepetések a 81. Oscar gálán

Frissítve: 2009. febr. 23., 14:37 | Megtekintve: 6115

Divat- és filmrajongók egyaránt izgultak a 2009-es Oscar díjátadó előtt, és a Los Angeles-i gála a várakozásoknak megfelelően mindenki számára hozott meghökkentő eredményeket.

A gála nagy slágerei a szikrázóan fehér estélyik voltak. Esküvői ruhát idéző, övvel feldobott modelljét Sarah Jessica Parker a Dior Au Couture kollekcióból választotta, Penelope Cruz hasonló ruhája pedig egy vintage Pierre Balmain darab volt. A legjobb mellékszereplő kategória legnagyobb meglepetést okozó jelöltje, Taraji P. Henson hófehér Roberto Cavalli-ban tündökölt, de a díjat végül Penelope Cruz vitte el előle.

A feketére szavazók közül Vanessa Hudgens egy pánt nélküli Marchesa estélyiben jelent meg, Kate Winslet pedig Stefano Pilati-féle Atelier Yves Saint Laurent darabot és Chopard ékszereket viselt, mikor átvette a legjobb női főszereplőnek járó Oscar-t. Angelina Jolie a híres designerek legjobb munkáit vetette be – ruháját Elie Saab tervezte, az ékszerei Lorraine Schwartz munkái, kiegészítőként pedig Ferragamo cipőket és Lana Marks táskát választott.

A klasszikus vörös ruhák sem maradhattak el az idei gáláról. Virginia Madsen különleges szabású Kevan Hall estélyije, Amanda Seyfried téglaszínű, óriási masnis Valentino ruhája, Heidi Klum rafinált megoldású, aszimmetrikus Roland Mouret darabja mind magukra vonták a figyelmet érdekes és rikító megjelenésükkel.

Akadtak egyszerűbb és egyedibb darabok is a vörös szőnyegen. Lisa Rinna visszafogott, nyakpántos, lila Gustavo Cadile ruhában jelent meg, Natalie Portman pedig a Rodarte divatház egyik ártatlan rózsaszín, váll nélküli estélyijét választotta. Tilda Swinton a kötelező estélyi viselés hagyományaival szakítva a Lanvin kollekcióból származó bézs blúzban és fekete szatén szoknyában várta, hogy tavalyi Oscar díja után idén is besöpörjön egyet, de Penelope Cruz még nála is jobbnak bizonyult.


A csábítás olasz trükkjei

Frissítve: 2009. febr. 16., 13:55 | Megtekintve: 9864

Szeretnéd tudni hogyan és mivel csábítanak az olasz férfiak? Szeretnél egyszerre olyan elegáns és laza külsőt mint az olasz nők? Miért van az, hogy az egész világon az olaszok a sárm és hódítás mesterei?

A kifinomult stílus és a leghíresebb tervezők hazája, Olaszország mindig az aktuális divat csúcsa és mértéke volt. A Versace, Armani, Dolce & Gabbana és számtalan egyéb neves divatház országa nem csupán a divatot diktálja a világ többi részének, hiszen az olaszok vonzereje ugyanolyan legendás, mint trendteremtő stílusuk. A sármos, vonzó férfiak és gyönyörű, szexis olasz nők vonzerejének egyik titka öltözködésük – az a páratlan külső, amit csakis az olasz designerek által megálmodott darabok viselésével érhetünk el.

Szerencsére a Moda Italia webáruház választékának köszönhetően már Magyarországon sem kell nélkülöznöd az eredeti olasz márkák kollekcióit. Egy jól megválasztott, szexis és trendi összeállításban nem csak a verhetetlen olasz divatot idézed meg, hanem a forróvérű latin csábító szerepébe is rögtön beleéled magad.

Persze a vonzó, sármos külső nem csak a kalandos estéken fontos. Az üzleti megjelenésnek is elengedhetetlen kelléke a jól öltözöttség, a minőségi ruházat, mert mindig az első benyomás számít igazán. Alapvető fontosságú a presztízs is, amihez a kifinomult olasz designer ruhák felbecsülhetetlen értékben járulnak hozzá. Különösen jó hír tehát az elfoglalt üzletemberek és üzletasszonyok, a vásárolni nem igazán szerető férfiak számára, hogy könnyedén és egyszerűen szerezhetik be ezeket a divatcikkeket az interneten keresztül.

A Moda Italia webáruházában a legjobb olasz márkák kínálatából bármikor válogathatsz, ráadásul a kiválasztott darabokat (a megrendelés értékétől függetlenül) díjmentes kiszállítás keretében kapod meg. Férfi és női ruházat, táskák, cipők és kiegészítők – a Moda Italiánál mindent megtalálsz ahhoz, hogy te is olasz csábítók divatja szerint öltözhess fel.

Ajánljuk még:

Moda Italia termékek a piactéren


Jackie Onassis csak ezt viselné

Frissítve: 2008. márc. 25., 17:15 | Megtekintve: 3041

A furcsa minták és a retro stílus szerelmeseit örvendezteti meg a H&M idén áprilisban ezzel a régóta várt, színpompás, egyedi kollekcióval.

Már hírt adtunk a H&M és a finn textilgyártó Marimekko közös kollekciójáról, mikor az még csak zsenge bimbó volt a retro rajongó tervezők asztalán, de most végre eljött a várva várt pillanat, amikor teljes pompájában csodálhatjuk meg az elkészült darabokat.

A H&M vitamininjekcióként jellemzett, 2008-as tavaszi kollekciójában a pink, narancs, piros, türkiz és egyéb élénk színek, a jellegzetesen múltidéző minták dominálnak. A fürdőruhák, kendők, nadrágok, pólók, kalapok és ékszerek árait a két vállalat közös megegyezéssel alacsonyan tartja, így az egyrészes fürdőruhák 35, a nyári ruhák pedig 50 dollárba kerülnek majd. A teljes kollekció hamarosan felkerül a H&M hivatalos oldalára.

A Marimekko 1960-ban tett szert nyilvános elismertségére, mikor a kampánykörutak alkalmával John F. Kennedy felesége, Jackie Onassis mindenhol az ő tarka-barka ruháikat viselve jelent meg. A finn cég azóta is szorgalmasan próbálja életben tartani az 50-es és 70-es évek közötti időszak trendejeit. Választékukat kibővítve már háztartási és lakberendezési kellékeket, divat- és otthoni kiegészítőket is terveznek.

Bár a Marimekko saját ruhakollekciókkal is rendelkezik – a női, férfi és gyermek kategóriák mellett helyet kapnak az általuk klasszikusnak nevezett, különös és formabontó darabok is – elsősorban egyedi mintás szövetválasztékuk vonzza vásárlóikat. Új H&M kollekciójuk április 10-én kerül világszerte a polcokra, és azt remélik, most nevük ismét a köztudatba kerül.

Ajánljuk még:
h3. H&M a piactéren


Neked mi jut eszedbe az iszlám divatról?

Frissítve: 2007. nov. 10., 09:00 | Megtekintve: 2050

Ha elfátyolozott nők és konzervatív színek, akkor te is alaposan meg fogsz lepődni november 17.-én, az Iszlám Divat Fesztivál nyitónapján bemutatott, szép és tradicionális kollekcióktól.

Kuala Lumpur a tavalyi sikerek után idén újra megbolondítja a divatvilágot, és úgy mutatja be az iszlám világ női ruháit, ahogyan sosem láttuk még: a három részre osztott bemutató a Muszlim Élet, Kézműves Kollekciók és Modern Kreációk neveket kapta.

Datuk Raja Shah Rezza, a fesztivál főszervezője szerint a fürdőruhás bemutató kapja majd a legtöbb figyelmet, így „remélhetőleg eloszlatjuk azt a tévhitet, hogy csakis mindent megmutató bikiniben lehet élvezni a nyarat”. Az egyedi, színes, kényelmes és modern ruhák mind követik az iszlám öltözködési szabályait, és neves divattervezők kezei alól kerültek ki, így cseppet sem unalmasak vagy ódivatúak.


Armani, a divat forradalmára

Frissítve: 2007. okt. 27., 11:08 | Megtekintve: 3836

"A stílus lényege az, hogy bonyolult üzenetet közöljünk egyszerű módon." Ez a mottója a divatvilág örök ikonjának, akit a Forbes magazin minden idők legsikeresebb olasz divattervezőjének kiáltott ki, vagyonát pedig jelenleg 4.1 milliárd dollárra becsülik.

Ő nem más, mint a legendás Giorgio Armani.

Eseményekben bővelkedő fiatalságát Piacenzában töltötte, Mussolini diktátorsága és a forradalmi hangulat gyermekeként. Orvosi tanulmányait a fotózás kedvéért félbehagyta, majd miután kötelező sorkatonai szolgálatát letöltötte, mégis inkább a kirakatrendezői pálya felé fordult. 1961-ben bedolgozta magát a híres Nino Cerruti divatház kegyeibe tervezőként, és az itt töltött közel 9 évnyi gyakorlat végén döntött úgy, hogy szabadúszóként követi tovább álmait. 1974-ben alapította meg saját márkáját, amit pedig ezután elért, az mára a divattörténelem egyik legismertebb sikertörténetévé vált.

Olvass tovább »


A mindig friss Mango

Frissítve: 2007. okt. 25., 00:43 | Megtekintve: 2273

A barcelonai székhelyű Mango fő profilja a divatos, trendeket követő, könnyen kombinálható női ruhák, kiegészítők tervezése és gyártása, megfűszerezve egy jól kialakított, tudatos, célratörő, sikeres marketingtevékenységgel.

A cég vezetőinek nem titkolt célja, hogy a "Mango divatmárka ":/marka/mango a világ minden egyes országában megtalálható legyen, és jelenleg is töretlenül dolgoznak ennek megvalósításán. Mára 5 kontinens 89 országában körülbelül 1000 üzletet nyitottak, mindezt legelső spanyolországi boltjuk 1984-es indulása óta. Termékeik közt nem csak a ruházati és kiegészítő paletta széles termékkínálata található meg, hanem női parfümök is.

Bárhol nyissanak is új üzletet, a cég komolyan veszi azt a szabályt, hogy csakis a város legforgalmasabb, legnépszerűbb utcáit, üzletközpontjait választhatják helyszínül. Amerikában – a bejegyzett védjegyek bizonyos korlátozásai miatt – a márka MNG néven szerepel, emiatt világszerte ez is olvasható címkéiken. Aktuális katalógusaikat 25 nyelvre fordítják le, és csaknem 20 millió példányt terítenek szét belőlük a bolygó legkülönfélébb pontjain. Európában legfőbb riválisuk még mindig a szintén spanyol, minőség és stílus terén is hasonló irányvonalat követő Zara.

A Mango sosem fél a divat terén újat mutatni, szokatlannal próbálkozni. Reklámarcaik közt már olyan jól ismert hírességek is felbukkantak, mint Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Elizabeth Jagger vagy Milla Jovovich. Ráadásul 2007 őszén Penelope Cruz és Monica nevű húga az arcuknál jóval többel ajándékozzák meg a Mango vásárlóit, mikor saját tervezésű Mango kollekciójuk alkalmából válnak a cég aktuális reklámkampányának szereplőivé.