Levi's 2014 ősz-tél - A kaliforniai életérzés
A Levi’s® rendhagyó sajtótájékoztatón mutatta be a Kalifornia által inspirált őszi, téli kollekcióját. Ebben a szezonban a márka folytatja gyökerei felkutatását: bemutatja az ikonikus ruhadarabok otthonát, Kaliforniát.
"Kalifornia testesíti meg az áhított dolgokat az életünkben: a szabadságot, a természetet, a gördeszkázást, a hegymászást, a strandokat és a szörfözést, a technikai újításokat és az innovációt, “ nyilatkozta Jonathan Cheung, a Levi’s® márka vezető dizájnere. "Ez a hangulat, életérzés áthatja az egész kollekciót.”
Ősz, ruhatárfrissítés, Brandshop!
Egy nő életében minden évszak kezdete újabb ruhatárfrissítést jelent. A Vanity szerkesztőségében tradíció, hogy ilyenkor első utunk a Brandshopba vezet, ahol a már sokszor emlegetett egyedi darabok friss kínálata vár minket.
Idén ősszel sincs ez másképp - a Király utcai Brandshopban a nőiesen szexis Nü by staff melegebb, őszi mindennapokra szabott kollekciója már ott várja a boltban, hogy rátalálj. Ráadásul az üzlet polcain nemrég állandó vendégként megjelent Desigual kínálata is teljes megújuláson ment keresztül - a márka csodálatos színei, minden porcikájában különleges darabjai ugyanolyan tökéletesen passzolnak a ködös reggeleken hulló falevelekhez, mint az esti forralt borozásokhoz.
És azt se felejtsd el, hogy a Váci utcában található egy viszonylag frissen megnyílt Nü by staff márkabolt is, mely szintén csodás csemegékkel várja a betérőket!
Össze nem illő, retro kombinációk: Asos és Puma együtt
A Puma és az Asos.com izgalmas közös kollekciójának fő jellemzője az olyan anyagok, ábrák, minták használata egy-egy ruhadarabon, amiről azt gondolnánk, ütik egymást.
2014 januárjában a PUMA sport-, és lifestyle márka 12 darabból álló közös kollekcióval jelentkezik a népszerű ASOS.com on-line divatáruházzal. A kollekciót a közkedvelt ’90-es évek divatja ihlette, keverve mai modern technikákkal, mintákkal, anyagokkal.
Szexi új külsőt kap a Coca-Cola light!
Novembertől nálunk is folyamatosan kerülnek forgalomba az új dizájndobozok. A stílusos dobozok közül kiválaszthatjuk a személyiségünkhöz vagy hangulatunkhoz leginkább illőt, de a limitált szériás darabok a gyűjtőknek is igazi csemegét jelenthetnek.
A hamarosan új külsővel forgalomba kerülő Coca-Cola light önmagán is túlmutatva, igazán divatos kiegészítője lehet megjelenésünknek. Három stílus jelenik meg a Coca-Cola light dobozokon, különbözőségüket még hangsúlyosabbá teszi, hogy mindhármat ugyanaz a női profil hordozza.
Laktózmentes tízórai
Gondolná, hogy Magyarországon a felnőtt lakosság közel 30%-a érzékeny a laktózra? Mivel a tünetek – puffadás, hasi görcsök, hányinger, stb. – számos emésztési zavaréval egyeznek, nem könnyű felismerni a laktózérzékenységet, de egyre többen vannak azok, ak
A laktózérzékenység a tejtermékekben megtalálható cukorféle lebontásának a képtelensége, melynek oka a lebontáshoz szükséges laktáz enzim teljes vagy részleges hiánya. Eredete évezredekre nyúlik vissza, és a világ különböző részein különböző mértékben jellemző a lakosságra: a távol-keleten például az emberek nagy része érzékeny a laktózra.
A laktózérzékenységgel élők számára tehát két lehetőség kínálkozik: vagy kikerülik a tejet tartalmazó élelmiszereket, vagy pedig a laktózmentes készítményeket vásárolják meg, így a tejben található fontos ásványi anyagokat és vitaminokat továbbra is be tudják vinni a szervezetükbe.

Azt gondolhatnánk, hogy ennek megfelelően az élelmiszerek között is egyre több olyat találunk, melyek alkalmazkodnak a laktózérzékeny emberek igényeihez. Az Európában megvásárolt tej és tejtermékeknek már 2-5 százaléka laktózmentes, Magyarországon mindössze 0,5 százalékot tesz ki e speciális tejek és tejtermékek forgalma, azonban a kereslet folyamatos növekedést mutat. A laktózmentes termékek köre azonban közel sem olyan széles, ahogy ezt gondolhatnánk. A legtöbb esetben a boltok polcain találunk laktózmentes tejeket, de a népszerű ízesített tejitalokat tekintve a kínálat nem túl bőséges. Jó hírrel szolgálhatunk azonban a legnépszerűbb ízesített tejital rajongóinak: a laktózérzékenységgel küzdőknek sem kell lemondania a reggeli, a tízórai vagy az uzsonna mellé megszokott kakaóról, mivel a Mizo a magyar piacon elsőként vezette be a népszerű kakaót laktózmentes változatban is. A 200 ml-es, szívószálas termék tartalmazza valamennyi ásványi anyagot és vitamint, megfelelő kalciumforrást jelent, és lehetővé teszi azt is, hogy a tejcukorra érzékenyek is élvezhessék a megszokott, kedvelt ízt a kellemetlen tünetek nélkül.
Játék tovább »
(X)
Egy üzletnyi Amerika - Megnyílt az új American Rags
Szeretnéd egy valódi amerikai metróállomáson átélni a nyüzsgő New York hangulatát ruhavásárlás közben? Az American Ragsnél a márkás, szuper árú darabok ilyen környezetben várnak!
Olyan élethű ez az amerikai metróállomás az V. kerület közepén, hogy pár perc alatt el is felejtjük, igazából még Budapesten vagyunk. Sőt, az Amerikából importált világmárkás, frissen mosott, tökéletes állapotú ruhák nem csak tartózkodási helyünket feledtetik – hanem azt is, hogy használt ruha üzletben járunk.
Ugyanis ha eddig feszélyezett a second hand üzletek dohos hangulata, akkor az American Rags tiszta, sokszor teljesen új darabokat rejtő kínálata igazi fordulatot hoz majd a turkálókkal való kapcsolatodban!
Női, férfi, gyerek
A bolt belső kialakítása lebilincselő, egy amerikai filmekből ismert metróállomást idéz, persze azzal az eltéréssel, hogy vállfán lógó ruhák óriási kínálatával van tömve. A felső szint teljes egészében a gyermek- és babaruhák otthona, alul pedig férfi és női választékban böngészhetünk az Abercrombie, Hollister, American Eagle, Hilfiger, Ralph Lauren és más népszerű márkák közt.
David, az üzlet tulajdonosa személyesen válogatja ki a legjobb, legfiatalosabb darabokat, amik aztán kikerülnek az állványokra. Remek munkát végez az aktuális trendnek megfelelő stílus kiválogatásával, de ez nem véletlen – David maga is 25 éves fiatal, divatos, ráadásul igazi világpolgár, aki Magyarország mellett Németország, Spanyolország és Amerika nagyvárosainak utcáin is otthonosan mozog. A most megnyílt üzlet az ő lelkesedésének és stílusának köszönheti végső formáját, és méltán lehet büszke az eredményre.
Minden okból érdemes betérni
Amiért érdemes direkt ide eljönni, ha vásárolni támad kedvünk, az elsősorban a hangulat és a sokszínű, páratlan kínálat. Ez a csodás metrómegálló teljességgel nélkülözi a sok turkálóra jellemző öreges stílust, a jellegtelen szabású, szúrós anyagú darabokat. Itt minden feltűnően jó minőségű, nem találni szakadt, elnyűtt példányokat – sőt, minden érezhetően tiszta és frissen mosott, még a kényesebbek is bátran felpróbálhatják őket.
A másik fontos szempont az ár. Bár valóban igényesen tálalt kínálatról beszélünk, mégis csak használt ruhákról van szó, és ezt főleg a kedvező ár tükrözi. Látogatásunkkor találtunk rövid ujjú női pólókat 990 Ft-ért, vintage farmer sortokat 1.300 Ft körüli áron, láthatóan sosem hordott Ralph Lauren zakót 5.000 Ft-ért, és számtalan hasonló, trendi stílusú cuccot ugyanilyen baráti árakon. Különösen akkor verhetetlenek ezek az árak, mikor sikerül sosem hordott, vadiúj kincseket találnunk!
Ráadásul mint megtudtuk, pár héten belül régiségek, könyvek, és más használt csecsebecsék is megjelennek majd a ruhás állványok között.
Mindent beleszámítva Budapest egyik legjobb ár-érték arányú, kifejezetten fiatalokra szabott, legtrendibb amerikai használt ruha üzlete lett a belvárosi American Rags. Látogassátok meg ti is!
Cím: 1054 Budapest, Bank u. 6. (az Arany János utcai metrómegállónál)
A Helly Hansen meleg ruhái téli alkalmakra
A tél közeledtével a Helly Hansen sportruházatban és utcai viseletben is csinos, meleg és a célnak tökéletesen megfelelő újdonságokkal áll elő.
A Helly Hansen 2011-es újdonságaiban található egy professzionális outdoor kollekció, ami idén először női sorozattal is előrukkol, illetve ruházat a vízisport szerelmeseinek, egy síelőknek szánt kollekció és utcai darabok is.
Manolo Blahnik 2011 tavasz-nyár
Valószínűleg a Szex és New York bájos cipőmániás főszereplője, Carrie is elolvadna, ha meglátná a lábbeliguru legújabb kollekcióját. A tavaszi-nyári kollekció édes, egyedi, de mindenekelőtt abszolút nőies. Nézzétek, élvezzétek!
Manolo sikere a ’90-es években a népszerű sorozattal kezdődött igazán, de azóta is töretlen. A jól ismert tervező tökéletesen hozza a mainstream vonalat egy teljesen új, saját egyedi stílusba öltöztetve, ettől lesznek a Manolo cipők oly különlegesek és utánozhatatlanok.
Formabontó színek és fazonok
Ebbe a kollekcióba mindenki belehabarodik
Minden héten wellness hétvége a parfumcenter.hu-n!
Találj karácsonyi ajándékot a parfumcenter.hu-n és töltődj fel energiával wellness hétvégéink egyikén!
Regisztrálj adventi nyereményjátékunkra és szabadulj fel a mindennapos rohanás alól a nyugalom szigetén, Sárváron, Balatonszárszón, Keszthelyen vagy Zalakaroson!
A sztárok kedvenc frizurái 2010-ben
Szakmai szempontból a legnevesebb fodrászok zsűrizték az elkészült frizurákat, míg a vendégek ízlését népszerű sztárok képviselték Hajas László idei Cut & Color Competition fodrász versenyén.
A Symbol Galériában 96 káprázatos pályaműből készült kiállításon a szakmai kategóriák mellett többek között Jáksó László, Gönczi Gábor, Geszti Péter, Herczeg Zoltán, Fésüs Nelli, Vásári André, Brasch Bence és Harsányi Levente szavazatai alapján dőlt el, hogy ki kapja a Sztárok kedvence díjat.