Tom

Máris történelmet írt az F&F idei őszi kollekciója

Frissítve: 2013. máj. 26., 18:24 | Megtekintve: 73573

Mérföldkőnek számító bemutatóra került sor a Somerset House-ban, mely a Londoni Divathét otthona is. Az F&F életében ez volt az első alkalom, hogy 600 vendég, köztük az angol és nemzetközi sajtó meghatározó képviselői nézték első kézből az új kollekciót.

A kifutón feltűnt két világhírű modell: Jon K, az F&F 2013-as tavaszi/nyári kampányának arca, akit számtalan Tom Ford kampányból és Ford első filmjéből, az “A Single Man”-ből ismerhetünk. A másik sztármodell Ruby Aldridge, aki az amerikai Vogue és a Harpers Bazaar címlapján is szerepelt már.

Olvass tovább »



Csak nem Tom Ford szupertitkos kollekciója?

Frissítve: 2011. jan. 5., 06:00 | Megtekintve: 1786

Első nőknek tervezett kollekcióját még egy katonai atomfegyvernél is jobban őrizte a divatguru, ám most végre eljött az idő, hogy a közönség megismerje a darabokat.

Nem csak lehull a lepel, de azt egy stílusos, backstage felvételekkel tarkított, egyedi divatbemutató videójának formájában teszi. Tom Ford legelső női kollekciója 2011 tavaszától lesz kapható, és most végre mi is láthatjuk. Nézd meg te is a páratlan kisvideót!

Olvass tovább »


Dolce vita a MOM Park mögött

Frissítve: 2009. jún. 5., 12:46 | Megtekintve: 3595

Mint Madonna és Angelina Jolie, öltözz te is Dolce & Gabbanába, vagy válogass számtalan másik világmárka eredeti darabjaiból nagyon jó áron az Ittierre Designer Outlet-ben.

Ha szereted az időtlen stílust és a jó áron kapható luxusmárkás darabokat, te is örülni fogsz a hírnek, hogy az Ittierre Designer Outlet-be minden eddiginél több Dolce & Gabbana termék érkezett.

Madonna és Rihanna Dolce & Gabbanában:

Bár 2008 óta hallani híreket az Andrássy úti márkaüzlet közelgő nyitásáról, Magyarországon egyelőre kizárólag butikokban és outletekben kapható a Dolce & Gabbana, amely nem csak világhírű, de számtalan sztár kedvenc ruhamárkája is. Angelina Jolie, Madonna, Monica Bellucci, Tom Cruise, David Beckham, Kylie Minogue, Rihanna és Jennifer Lopez mind köztudottan rendszeres vásárlók, Debreceni Zita pedig az idei Operabálon egy zöld Dolce & Gabbana estélyiben jelent meg (ugyanolyan ruhában, mint Rihanna a 2007-es World Music Awards-on).

Az Ittierre-ben mostantól te is nagy választékban vehetsz Dolce & Gabbana darabokat – női és férfi ruhák, ékszerek, fehérneműk, fürdőruhák, szandálok és papucsok mind megtalálhatók az üzletben és a webáruházban. Emellett természetesen Cavalli, Versace, Costume National, Ferré, Armani és más luxus világmárkák is várnak rád.

Dolce & Gabbana termékek az Ittierre-nél:

Az árukészlet továbbra is minden héten megújul, ezért a számtalan világmárka egyedi darabjait érdemes gyakran átböngészni. Nézz be az Alkotás úton, a MOM park mögötti lakópark üzletsorán található Ittierre üzletbe és öltözz fel úgy, mint a legnagyobb sztárok!

Nézd meg az Ittierre Designer Outlet kínálatának ízelítőjét a divatkatalógusban!



6 sztár, aki imádja a Nike-t!

Frissítve: 2009. márc. 2., 07:03 | Megtekintve: 9523

Ha kíváncsi vagy rá, hogy a hírességek milyen, rajongók számára is elérhető Nike cipőket szeretnek legjobban hordani, nézd meg a listát, és szerezd be te is ezeket a Nike darabokat!

Nicole Richie

Nicole láthatóan tudja, miben érdemes edzőterembe járni, hiszen a trendi lila leggings mellé egy ezüstszínű Nike Air Max 97-et húzott fel. Az először 1997-ben kiadott, aerodinamikus modellt a szupergyors japán expresszvonatok alapján tervezték meg, és speciálisan erre a célra kifejlesztett anyagokból gyártották le, így megkapva a tökéletes futócipőt. Az óriási keresletre tekintettel 2009 elején a Nike újból kiadta az Air Max 97-et.


Queen Latifah

Mikor fehér melegítőt és a Nike női sportcipő kollekciója egyik darabját viselve jelent meg a Hancock című film elegáns világpremierjén, Queen Latifah rögtön a figyelem középpontjába került. A sportos egyszerűséget választó mozi-királynő valószínűleg úgy gondolta, a Women’s Dunk High széria szürke modellje bőven felér bármely másik jelenlévő hölgy estélyi ruhájával.


Madonna fia, David Banda

Akik követik Madonna örökbefogadott kisfia, David Banda életének eseményeit, biztosan észrevették már, hogy új anyukája előszeretettel ad Nike cipőket a csöppség lábára. Bár David még nem tudja kihasználni márkás cipőit, a Nike a 0-4 év közötti, a 4 éves és 5 év feletti kicsik számára külön gyárt kényelmes és sportos darabokat.


Lindsay Lohan

Rajongói a lesifotókon többször láthatták már Lindsey-t Nike cipőben kilépni az utcára, de az énekes/színész/botrányhősnő még ennél is komolyabban gondolhatja a Nike iránti lelkesedését. A képen Lindsay autójának visszapillantójáról a kosárlabda cipőket 1984-ben forradalmasító Air Jordan miniatűr változata lóg, ami a világ máig is legnépszerűbb cipő szériájának első modellje volt.


Rihanna

A Nike egyik legjobb minőségi osztályába tartozó, divatos Dunk széria a sportcipőben járó hírességek egyik kedvence. Itt látható, nagyon laza és sportos összeállításához Rihanna például egy Dunk Lo cipőt választott, aminek egyedi designja és színei azonnal felhívják magukra a figyelmet.


Tom Hanks

Az utcai viseletre tervezett, klasszikus futócipőt idéző Nike Classic Cortez-t az egész világ megismerte, mikor a Forrest Gump főszereplőjét játszó Tom Hanks lábán tűnt fel a filmben. Bár Forrest piros-fehér, fűzős változatán kívül a Cortez más színekben és stílusokban is kapható, népszerűségére tekintettel a Nike úgy döntött, újra kiadja a filmbeli darabot 2009 folyamán.


Ajánljuk még:

Nike kollekció a piactéren


Kihagyhatatlan akció a készlet erejéig!

Frissítve: 2008. aug. 11., 01:21 | Megtekintve: 4864

Ha egyedi designer napszemüvegeket hordanál a nyáron, de egységesen alacsony árat keresel, akkor még most nézz be a Foolhardy üzletébe, mielőtt elfogy az akciós készletük!

A Foolhardy világmárkás, itthon csak nehezen beszerezhető napszemüvegeinek árát augusztus 11.-étől kezdve a készlet végéig meglepően leszállítják. Minden egyes, a Foolhardy üzletében található darab 24.900 Ft-os akciós áron kapható, beleértve a régóta közkedvelt Dior, Gucci vagy Just Cavalli márkákat és az olyan világhírű tervezők modelljeit is, mint Tom Ford vagy Vivienne Westwood.

Az egyértelműen kihagyhatatlan akció csak a készlet erejéig tart, úgyhogy megéri minél hamarabb ellátogatnod a Foolhardy webáruházába vagy a Révay utcában található üzletükbe, hogy ilyen egyedülállóan alacsony áron lehessen tiéd egy – eddig akár elérhetetlennek hitt – világmárkás designer napszemüveg. Ősztől teljesen megújul és kibővül a kínálat, az aktuális részletekről természetesen azonnal olvashattok itt a Vanity divatblogjában.

Ajánljuk még:

Foolhardy termékek a piactéren


Designer napszemüvegek a Foolhardy-tól

Frissítve: 2008. jún. 26., 13:04 | Megtekintve: 5024

Ha eddig nem tudtad, hol kaphatsz verhetetlen árakon eredeti, designer napszemüvegeket , feltétlenül nézz be Foolhardy üzletébe!

A trendi, egyedi napszemüvegekért mostantól nem kell külföldre utaznod! Az egyedülálló Foolhardy-nak köszönhetően már Budapesten is válogathatsz a designer napszemüvegek széles kínálatából, kedvező áron. A népszerű márkák mellett olyan tervezők szemüvegei is megtalálhatók náluk, mint John Richmond, Tom Ford, Vivienne Westwood.
A napszemüvegek mellett különleges és egyedi övcsatok széles választéka is vár a legjobb árakon.

Szerezd be elsőként a legkülönlegesebb darabokat – amint teheted, ugorj be a VI. kerület, Révay utca 2. alatt található Foolhardy boltba, vagy nézz körül a www.foolhardy.hu weboldalon, ahol a különc övcsatok és eredeti napszemüvegek kínálata jelenleg is bővül.

Ajánljuk még:
h3. Foolhardy termékek a piactéren


A Burberry tavaszi-nyári kollekciója

Frissítve: 2008. ápr. 9., 14:29 | Megtekintve: 5840

Áprilisban berobban a divatvilág köztudatába a Burberry legújabb, már lassan egy éve folyamatosan emlegetett, várt kollekciója.

Itthon a legelső, 205 négyzetméteres, két szintes Burberry áruház 2008 tavaszán nyitott meg, a budapesti Andrássy út 24. alatt, ahol a londoni üzletekével tökéletesen megegyező árukészlet várja a látogatókat. A cég igazgatója, Christopher Bailey korábban a Gucci, a Tom Ford és a Donna Karan divattervező munkatársaként szerzett érdemeket. A New York Times szerint a márka az utóbbi időkben kezdődött, rohamos felvirágzása kizárólag az ő modern, újító intézkedéseinek köszönhető.

A tavaly óta várt tavaszi-nyári kollekcióval egy mostanában trendinek számító, számukra mégis új irányba indul el a Burberry. A cég gyökereire utaló, katonai egyenruhákra emlékeztető vonásokat romantikus, nőies hatásokkal tompítják, mindebbe bedobva egy-egy sportos darabot is. Minden stílusában az erőteljesen feminin összhatás érzékelhető, a kék sötét és világos árnyalatait, a dinamikus fekete-fehér kontrasztokat kiegészíti a bézs, barna, arany és rézszín mértéktartó használata. Táskák, kiegészítők és cipők nagy választéka teszi teljessé a klasszikus Burberry-külsőt. Ráadásul nemcsak a meleg időre, de a szabadtéri sportolásra és esős napokra is gondoltak a tervezők, így a trendi esőkabátok, pulóverek és sportfelszerelések sem maradtak ki a kollekcióból.

A 2008-as milánói divathét kifutóin nagy durranásnak számított a Burberry két bemutatója, és bár az őszi kollekció is hatalmas sikert aratott, egyelőre csak a tavaszi-nyári darabok kerülnek a boltokba. Már a reklámképeken is vidám, mégis elegáns érzésvilágot teremtettek a régi, egyhangúan fekete-fehér kampányoktól teljesen eltérve. Agyness Deyn és Lily Donaldson, a két, mostanában feltörekvő brit szupermodell mellett Sting lánya, Coco Sumner is megjelent a tavaszi-nyári kampány arcaként, számtalan más zenész, modell és művész társaságában.

Ajánljuk még:
h3. Burberry 2008 tavaszi-nyári kollekció


Divatszimbólum: Ray Ban napszemüveg

Frissítve: 2008. ápr. 5., 14:23 | Megtekintve: 28501

Tudj meg mindent a férfiasság örök szimbólumává vált Ray Ban eredetéről a divattörténelemmel foglalkozó cikksorozat most következő részében!

A Honda F1 autóversenyzői mást nem vehetnek fel, Tom Cruise pilótaként a Top Gun-ban viselte, a mindig kemény bűnözőket játszó Michael Madsen-nek pedig hivatalosan ismertetőjegyévé vált a Ray Ban napszemüveg. A cég 1937-ben dobta piacra a szélesebb rétegeknek szóló Aviator modellt, miután a hadseregnek és a tengerészetnek már régóta gyártottak hasonló darabokat.

Az Aviator feltalálását a katonák inspirálták, akik a sivatag tűző napsütésében szépen lebarnultak, ám védőszemüvegeik mindig tojás alakú, hófehér foltokat hagytak két szemük körül. A széles lencséjű napszemüvegek rögtön népszerűek lettek a seregben, hiszen biztosították, hogy a katonák ne tűnjenek kisminkelt bohócnak egy-egy hadművelet után, ráadásul a keret orrnyereg feletti, íves részébe remekül be tudtak tűzni egy szál cigarettát.

A 70-es évek után megkezdődött a háborús filmek hadjárata, ezzel együtt pedig végre a nagyközönség is megismerte az aviator napszemüveget. Óriási népszerűségre tett szert hirtelen a Ray Ban, ami a Top Gun mozikba kerülése után meglepő mértékig fokozódott. Azóta számtalan filmben és híresség arcán tűntek fel a márka különböző modelljei, a divatvilág minden napsütéses évszak előtt újra és újra felfedezi őket magának.
Ennek legjobb bizonyítéka, hogy 70. születésnapjuk alkalmából a Ray Ban tavaly 25.000, arany és platina keretes ünnepi darabot adott ki, amit a hű rajongók szinte azonnal elkapkodtak.

Ajánljuk még:
h3. Napszemüvegek a piactéren


Katie Holmes és Armani 2010-ig együtt

Frissítve: 2008. márc. 22., 13:58 | Megtekintve: 3266

Katie Holmes legalább két éven át különböző Armani kollekciókon dolgozik majd, holott még soha nem tervezett ruhákat.

Tom Cruise-al kötött házassága alkalmából Katie Holmes szinte vetélkedőt szervezett a legnevesebb divattervezők közt, amelyben Giorgio Armani nyerte el a megtisztelő lehetőséget, hogy megalkothassa a színésznő esküvői ruháját. Most fordult a kocka, és Katie lesz az, akinek meg kell próbálnia kreációival Armani kedvében járni, mivel a következő két évben több kollekciót is tervez majd a divatház számára.

2009 tavaszán jelenik meg a Katie Holmes for Armani nevű kollekció-sorozat első része, amelyben kizárólag totyogó- és babaruhák lesznek. Ezekhez Katie és Tom most 23 hónapos lánya, Suri szolgáltatja az inspirációt.
Ezután 2009 őszén várhatók majd az újabb darabok, idősebb gyermekek és tinik számára. Végül 2010 elején jönne ki Katie első felnőtteknek szóló kollekciója, amiben nemcsak ruhák, de egyéb kiegészítők, többek közt táskák és ékszerek is helyet kapnak majd. Tervek szerint a ruhákat nem csak az Armani márkaboltok, de a Saks, Barney’s és Neiman Marcus áruházak polcain is megtalálhatják majd a vásárlók.

Árban, Katie által tervezett darabok a többi Armani-féle kollekcióra fognak hasonlítani, vagy ahogy egy ismeretlen forrás nyilatkozott: "olcsóbb lesz, mint az Armani Privé, de drágább, mint az Armani Exchange ". Ha mindez tényleg megvalósul, akkor Katie Holmes lesz az első szakképzetlen divattervező, aki egy ilyen óriási divatházzal együtt dolgozhat.

Ajánljuk még:
h3. Armani Exchange kollekció a piactéren