H&M sztár + sztár blog

Küzdj stílussal az AIDS ellen!

Frissítve: 2009. máj. 13., 13:38 | Megtekintve: 2133

Katy Perry és Dita von Teese is csatlakozott a H&M tervezőcsapatához egy új póló kollekció erejéig, amivel a hírességek és a stílus az AIDS ellen küzdenek idén nyáron.

Estelle, Katy Perry, Dita Von Teese, Moby, a Tokio Hotel és Róisín Murphy csak néhány a hírességek közül, akik részt vesznek az idei év Fashion Against AIDS kampányában, amely a H&M és a Designers Against AIDS közös figyelemfelhívási és pénzgyűjtési projektje.

Dita von Teese és Cindy Lauper

A Fashion Against AIDS második éve közvetíti a biztonságos szexszel kapcsolatos pozitív üzenetét a fiatalok számára hírességek által tervezett pólókon, pólóruhákon, trikókon és kombidresszeken. Minden eladott termék árának 25%-át a DAA, a YouthAIDS, az UNFA és az MTV Staying Alive Foundation nevű alapja által folytatott projekteknek ajándékozzák a világ minden táján. Az ilyen küldetésnek igazi ereje van: tavaly a Fashion Against AIDS kollekció 90%-a egy hónapon belül elkelt, és összesen 15 millió svéd koronát adományozott a HIV/AIDS projekteknek.

Katy Perry, Estelle és Roisin Murphy

“Örülök, hogy része lehetek a kampánynak” – mondta Estelle. “Tanúja lehettem annak, hogy egyetlen dollár vagy font mit jelent a gyógyszerekhez való hozzáférhetőséggel nem rendelkező emberek, valamint az AIDS által érintett családok számára. Közösen felhívhatjuk a figyelmet a védelem szükségességére és pénzt gyűjthetünk egy nemes célra.”

Ráadásul a kampány alkalmából a H&M egy extra meglepetést is tartogat a rajongók számára! Le ne maradj május 27-én Katy Perry különleges megjelenéséről a tokiói H&M üzletben, közép-európai idő szerint 13:00 órakor kezdődő FAA bemutatón, amelyet a hm.com élőben fog közvetíteni!

A kampánytermékek május 28-tól kaphatók a H&M üzletekben.

Nézd meg a Fashion Against AIDS kollekciót a divatkatalógusban!



9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek

Frissítve: 2008. febr. 4., 14:00 | Megtekintve: 5687

Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.

Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:

9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.

8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.

7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.

6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.

Olvass tovább »