Videó a celebekkel teli Versace for H&M bemutatóról
A Versace for H&M kollekció divatbemutatóját hírességek hada nézte végig. Jessica Alba, Blake Lively és Uma Thurman csak néhány név, akik feltűnnek az esemény videójában. Nézd meg te is!
A New York-i launch partyn Donatella Versace mellett olyan nevek tűntek fel nézőként, mint Jessica Alba, Blake Lively, Alexander Wang, Linda Evangelista, Emma Roberts, Uma Thurman és Ke$ha.
A vörös szőnyegen exkluzív interjúkat adtak a hírességek, majd beültek megcsodálni a bemutatót. A rendezvény végén két meglepő popsztár adott közös koncertet a közönségnek: ők nem mások, mint Prince és Nicki Minaj.
Nézd meg te is a H&M exkluzív videóját a legizgalmasabb pillanatokról!
A világ legjobban várt melltartói megérkeztek
Sonia Rykiel és a H&M együttműködése áhitattal várt és utánozhatatlan színfoltja a téli kollekcióknak. A földöntúli fehérnemű bemutatón készült videókkal te is átélheted az izgalmas hangulatot.
Bár Jimmy Choo H&M kollekciója óriási nemzetközi érdeklődést kapott, mindez semmiség volt ahhoz a rajongó izgalomhoz képest, amit Sonia Rykiel új darabjai gerjesztenek. A párizsi Grand Palais falai közt megtartott nagyszabású bemutatón a szervezők egy fantáziavilágot hoztak létre, amiben a jelenleg leghíresebb modellek vonultak fel fehérneműben. Nézz be a színfalak mögé!
Párizsi divat karácsonykor a H&M-ben
A legendás Sonia Rykiel által tervezett, franciásan pimasz és ultramodern kollekció hozza el az ünnepi hangulatot idén télen a H&M üzletekbe.
Felforrósítja a karácsonyi szezont a H&M új vendégtervezője, Sonia Rykiel legfrissebb kollekciójával. A “Kötöttáru-királynő” által tervezett Sonia Rykiel pour H&M kollekció Párizs egyéni, modern és pimasz hangulatát testesíti meg.
“A Sonia Rykiel védjegye, hogy minden nő érdekét szem előtt tartja, mivel a divat sokkal inkább lelki, mint anyagi kérdés. Ez az együttműködés tökéletesen illeszkedik a filozófiánkhoz” – mondja Nathalie Rykiel, aki Sonia lánya és a márka művészeti igazgatója.
9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek
Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.
Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:
9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.
8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.
7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.
6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.
Lagerfeld dühös a nagyobb méretek miatt
Egy életre megsértődött Karl Lagerfeld! Szerinte, túl nagy méretben és túl keveset gyártott legutóbbi kollekciójából a H&M.
Bár a 2007-es téli, H&M számára tervezett kollekciója hatalmas sikert aratott, Lagerfeld mégis megesküdött, soha többé nem áll szóba az áruházlánc igazgatóival.
A német divattervező legenda szerette volna, ha az exkluzív bemutatótermekhez képest túl vékony pénztárcával rendelkező rajongók is vásárolhatnak néhányat az általa tervezett modellek közül. Ám az áruház csak csalódást okozott a reménykedő vásárlóknak, ráadásul még a tekintélyes tervező kéréseit sem tartották tiszteletben.
Karl Lagerfeld így nyilatkozott: „Élveztem a közös munkát a H&M embereivel, ők is sokat hozzátettek a kollekció sikeréhez, de a stockholmi főnökök érthetetlen lépései mindent a feje tetejére állítottak. Először is, túl kevés darabot gyártottak az egyes modellekből, így rengeteg csalódott ember maradt üres kézzel, ami főleg az európaiakkal szemben volt tisztességtelen húzás. Ráadásul a ruháimat végül nagyobb méretekben is legyártották, pedig én eredetileg karcsú embereknek terveztem őket. Próbáltam tenni valamit a divat-sznobizmus ellen, erre a H&M éppen ezt szította tovább.”
Nézd meg a kollekciót népszerűsítő reklámot is:
p=. ====
Ajánljuk még:
h3. H&M kollekciók a piactéren
Kezdődhet a party: Cavalli for H&M reklám szpot
Glamour, csillogás és az elmaradhatatlan leopárd mintás ruhák a partyn, amiről még Jessica Stam, a híres kanadai modell sem késett el.
====
“I am the party” – mondja Roberto Cavalli, aki nemcsak a reklámfilmben tűnik fel, hanem az ő firenzei olajfákkal és hatalmas kerttel körbevett, úszómedencés házában forgatták az egész filmet is. A produkció elkészítésében a Cavalli és H&M csapaton kívül több száz modell, fodrász, sminkes, stylist, technikus, hangmérnök vett részt. Roberto és felesége Eva mindenkivel barátságos volt, egyáltalán nem zavarta őket az állandó nyüzsgés.
Cavalli Svédországba megy
Hollywood kedvenc divattervezője a svéd H&M divatcégnek tervez.
Roberto Cavalli és a H&M együttműködése jegyében született meg az a 45 darabból álló kollekció, mely a 2007-2008-as szezont színesíti a svéd láncolat őszi-téli kínálatában. Cavalli 25 női ruhát tervez, főként estélyi öltözékeket, 20 modellt pedig férfiaknak, alsóruházattal és kiegészítőkkel együtt. A kollekció világpremierje 2007. november 8-án lesz a H&M üzleteiben.