H&M divattervező + divattervező blog

Videó a celebekkel teli Versace for H&M bemutatóról

Frissítve: 2011. nov. 17., 13:56 | Megtekintve: 2325

A Versace for H&M kollekció divatbemutatóját hírességek hada nézte végig. Jessica Alba, Blake Lively és Uma Thurman csak néhány név, akik feltűnnek az esemény videójában. Nézd meg te is!

A New York-i launch partyn Donatella Versace mellett olyan nevek tűntek fel nézőként, mint Jessica Alba, Blake Lively, Alexander Wang, Linda Evangelista, Emma Roberts, Uma Thurman és Ke$ha.

A vörös szőnyegen exkluzív interjúkat adtak a hírességek, majd beültek megcsodálni a bemutatót. A rendezvény végén két meglepő popsztár adott közös koncertet a közönségnek: ők nem mások, mint Prince és Nicki Minaj.

Nézd meg te is a H&M exkluzív videóját a legizgalmasabb pillanatokról!

Olvass tovább »



A világ legjobban várt melltartói megérkeztek

Frissítve: 2009. dec. 14., 13:00 | Megtekintve: 2975

Sonia Rykiel és a H&M együttműködése áhitattal várt és utánozhatatlan színfoltja a téli kollekcióknak. A földöntúli fehérnemű bemutatón készült videókkal te is átélheted az izgalmas hangulatot.

Bár Jimmy Choo H&M kollekciója óriási nemzetközi érdeklődést kapott, mindez semmiség volt ahhoz a rajongó izgalomhoz képest, amit Sonia Rykiel új darabjai gerjesztenek. A párizsi Grand Palais falai közt megtartott nagyszabású bemutatón a szervezők egy fantáziavilágot hoztak létre, amiben a jelenleg leghíresebb modellek vonultak fel fehérneműben. Nézz be a színfalak mögé!

Olvass tovább »


Párizsi divat karácsonykor a H&M-ben

Frissítve: 2009. szept. 28., 13:07 | Megtekintve: 5382

A legendás Sonia Rykiel által tervezett, franciásan pimasz és ultramodern kollekció hozza el az ünnepi hangulatot idén télen a H&M üzletekbe.

Felforrósítja a karácsonyi szezont a H&M új vendégtervezője, Sonia Rykiel legfrissebb kollekciójával. A “Kötöttáru-királynő” által tervezett Sonia Rykiel pour H&M kollekció Párizs egyéni, modern és pimasz hangulatát testesíti meg.

“A Sonia Rykiel védjegye, hogy minden nő érdekét szem előtt tartja, mivel a divat sokkal inkább lelki, mint anyagi kérdés. Ez az együttműködés tökéletesen illeszkedik a filozófiánkhoz” – mondja Nathalie Rykiel, aki Sonia lánya és a márka művészeti igazgatója.

A Sonia Rykel 2009 őszi kollekciója

Olvass tovább »



9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek

Frissítve: 2008. febr. 4., 14:00 | Megtekintve: 5687

Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.

Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:

9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.

8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.

7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.

6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.

Olvass tovább »


Lagerfeld dühös a nagyobb méretek miatt

Frissítve: 2007. dec. 14., 11:09 | Megtekintve: 2338

Egy életre megsértődött Karl Lagerfeld! Szerinte, túl nagy méretben és túl keveset gyártott legutóbbi kollekciójából a H&M.

Bár a 2007-es téli, H&M számára tervezett kollekciója hatalmas sikert aratott, Lagerfeld mégis megesküdött, soha többé nem áll szóba az áruházlánc igazgatóival.

A német divattervező legenda szerette volna, ha az exkluzív bemutatótermekhez képest túl vékony pénztárcával rendelkező rajongók is vásárolhatnak néhányat az általa tervezett modellek közül. Ám az áruház csak csalódást okozott a reménykedő vásárlóknak, ráadásul még a tekintélyes tervező kéréseit sem tartották tiszteletben.

Karl Lagerfeld így nyilatkozott: „Élveztem a közös munkát a H&M embereivel, ők is sokat hozzátettek a kollekció sikeréhez, de a stockholmi főnökök érthetetlen lépései mindent a feje tetejére állítottak. Először is, túl kevés darabot gyártottak az egyes modellekből, így rengeteg csalódott ember maradt üres kézzel, ami főleg az európaiakkal szemben volt tisztességtelen húzás. Ráadásul a ruháimat végül nagyobb méretekben is legyártották, pedig én eredetileg karcsú embereknek terveztem őket. Próbáltam tenni valamit a divat-sznobizmus ellen, erre a H&M éppen ezt szította tovább.”

Nézd meg a kollekciót népszerűsítő reklámot is:
p=. ====

Ajánljuk még:
h3. H&M kollekciók a piactéren


Kezdődhet a party: Cavalli for H&M reklám szpot

Frissítve: 2007. nov. 11., 10:00 | Megtekintve: 1848

Glamour, csillogás és az elmaradhatatlan leopárd mintás ruhák a partyn, amiről még Jessica Stam, a híres kanadai modell sem késett el.

====

“I am the party” – mondja Roberto Cavalli, aki nemcsak a reklámfilmben tűnik fel, hanem az ő firenzei olajfákkal és hatalmas kerttel körbevett, úszómedencés házában forgatták az egész filmet is. A produkció elkészítésében a Cavalli és H&M csapaton kívül több száz modell, fodrász, sminkes, stylist, technikus, hangmérnök vett részt. Roberto és felesége Eva mindenkivel barátságos volt, egyáltalán nem zavarta őket az állandó nyüzsgés.


Cavalli Svédországba megy

Frissítve: 2007. okt. 30., 18:52 | Megtekintve: 1635

Hollywood kedvenc divattervezője a svéd H&M divatcégnek tervez.

Roberto Cavalli és a H&M együttműködése jegyében született meg az a 45 darabból álló kollekció, mely a 2007-2008-as szezont színesíti a svéd láncolat őszi-téli kínálatában. Cavalli 25 női ruhát tervez, főként estélyi öltözékeket, 20 modellt pedig férfiaknak, alsóruházattal és kiegészítőkkel együtt. A kollekció világpremierje 2007. november 8-án lesz a H&M üzleteiben.