Kezdd a nyári bevásárlást a Brandshopnál!
Tudtad, hogy a Király utcában van egy üzlet, ahol tuti márkás darabokat lehet beszerezni, nagyon kedvező árakon? És azt, hogy kizárólag náluk kapható a különleges Nü by staff női divatmárka?
A Brandshop egy nemrég teljesen megújult, egyedi márkás ruhákat árusító bolt, ahol bármikor érdemes körülnézni. Innen nem távozhatsz üres kézzel, és ami ugyanolyan fontos, üres pénztárcával sem - hiszen itt mindig nagy kedvezményekkel vásárolhatsz!
Új üzletek nyíltak az Allee-ban!
Két újdonságról számolhatunk be Budán. Az Attitude shop a világszínvonalú kézműves minőséget garantálja, a Triumph fehérneműk a diszkrét eleganciát biztosítják.
Varázslatos és értékes termékeket ígérnek az Allee Bevásárlóközpont látogatóinak az elmúlt időszakban megnyílt új üzletek, melyeket minden divatbolondnak meg kell látogatnia.
A gyönyörű ruhák és fantasztikus fehérneműk mellé új kávé és sütemény választékot is mutatunk.
Debenhams üzletet nyit Magyarországon
A világszerte ismert londoni Debenhams mostantól elérhető közelségbe kerül! Az exkluzív márkáknak és híres tervezőknek köszönhetően a brit áruházlánc minden bizonnyal hazánkban is a divattrend formálói közé kerül hamarosan.
A Debenhams idén tavasszal a WestEnd City Center-ben több mint 45 ezer női, férfi és gyermek ruházati cikkel, lábbelivel, fehérneművel és kiegészítővel, valamint lakberendezési tárgyakkal mutatkozik be 2100 négyzetméteren. A “Designers at Debenhams” galéria egyedülálló koncepciója olyan híres nemzetközi tervezők eredeti kollekcióit vonultatja fel, mint Julien Macdonald, Ben de Lisi, John Rocha, Jasper Conran vagy St George by Duffer. A londoni áruházban a legjobb nevekkel fémjelzett divatirányzatokat kapjuk – megfizethető áron.
Az egyik üzletfront Londonban
Cukiságok a Springfieldtől - Nyereményjáték!
A szerelmesek ünnepe idén nagyon aranyosra sikerült a Springfieldnél, piacra dobtak egy új, csak erre az alkalomra tervezett kollekciót. Korlátozott számban kaphatóak, de nálunk most megnyerhettek két trendi szettet!
Minden divatház, vagy tervező izgatottan készül február 14-ére, ki ki mással szeretné meglepni a szerelmeseket. Az idei Valentin napi Springfield kollekció sztárja Snoopy és barátai, a nyomott pólókon mindenhol a kiskutya, vagy pajtásai tűnnek fel. Most megnyerheted valamelyik póló szettet!
Bob Marley lánya ruhát tervez
A sportlifestyle márka, a PUMA bejelentette, hogy Cedella Marley designer, a jamaicai reggae ikon lánya fogja tervezni a jamaicai atlétikacsapat verseny- és díjátadón viselendő szerelését a 2012-es londoni olimpiai játékokra.
A dizájnt az egész női és férfi olimpiai csapat fogja viselni, a háromszoros olimpiai aranyérmessel, a leggyorsabb férfivel és egyben a PUMA atlétájával, Usain ‘Villám’ Bolttal együtt. A PUMA partneri kapcsolata Marleyval, a jamaicai dinasztia legidősebb lányával megerősíti a márka régi keletű kapcsolatát a karibi nemzettel, annak gazdag kulturális örökségével, globális zenei ismertségével és páratlan odaadásával az atlétika iránt.
Bob Marley lánya, Cedella Marley
Magyarok ősszel: Je Suis Belle 2010
Az egyik leginkább feltörekvő magyar divatmárka, a Je Suis Belle őszi kollekciója letisztult, különleges és érdemes rá, hogy megnézd magadnak!
Dévényi Dalma és Kiss Tibor közös divatmárkája, a Je Suis Belle 2005 óta már meghódította a magyar és nemzetközi divatvilágot. A fő profiljukat adó női ruházat mellett az idei őszi kollekcióban ékszereket is találunk.
Hogyan tovább az Alexander McQueen márkánál?
A divatház mögött álló tervezőgéniusz halála után sem áll meg a munka, a következő kollekció októberben jön. Ki és hogyan folytatja a divattörténelem építését?
Alig két hét, és a világ megláthatja Sarah Burton legelső női kollekcióját, melyet teljesen egyedül készített az Alexander McQueen divatház számára. A tervezőnő elmondása szerint saját munkájával egy jóval finomabb, világosabb irányba indult el.
Hatalmas divatszentély nyitását várjuk Budán
A XI. kerület új városközpontjában elképesztően sok üzlet nyílik év végén - elmondjuk, pontosan melyik márkák, hol és mikortól lesznek elérhetőek.
Novemberre, de legalábbis még karácsony előttre ígérik az Október 23. és Bercsényi utca sarkán épülő Allee városközpont megnyitását. Személyes érzelmi húrokat penget nálunk a téma – a Vanity két munkatársa is tíz percnyire lakik az említett csomóponttól. Így nem csak első kézből tudunk friss infókkal szolgálni, de valószínűleg második otthonunkká válik majd az Allee, mivel összesen 140 (jórészt ruházati) üzlet lesz benne, több márka pedig itt nyitja első magyarországi boltját.
Az 5 legstílusosabb sztár 2008-ban
A Glamour magazin az olvasói szavazatok alapján összeállította a legjobban öltözködő hírességek toplistáját.
“**Kate Moss** végre visszatért!” – írta a magazin szerkesztője, Jo Elvin, aki szerint olvasóik azért szavazták 2008-ban első helyre az ausztrál modellt, mert az örök kedvenc Kylie Minogue az utóbbi egy évben sorozatosan megbotránkoztatta őket pocsék ruháival. „Kate azért is lett első helyezett, mert a saját, páratlan stílusával merészségre és egyediségre késztet másokat is az öltözködés terén.”
Kate mögött a második helyezett Sienna Miller lett, aki nővérével együtt a Twenty8Twelve divatmárka alapítója és gyakorló divattervező. A Hollywoodban is befutott színésznő sajátos stílusának köszönhetően már évek óta divatikonnak számít Angliában, és a hírek szerint jelenleg is egy új kollekción dolgozik.
Scarlett Johansson a harmadik helyen áll idén. Miután a Calvin Klein és a L’Oreál reklámarcaként bepillantást nyert a divatszakmába, gyorsan a Reebok-al is kötött egy szerződést, melyben már saját retro stílusú ruházati és cipő kollekció megjelentetéséről is szó esett. A nagy felhajtással övezett kollekció végül a „Scarlett Hearts RBK” nevet kapta.
A negyedik helyezett Rachel Bilson először a Narancsvidék sztárjaként vált hírességgé, de a forgatásokon kívül olyan ruhakölteményekben tűnt fel, hogy elbűvölte a divatrajongókat is. Fiatalosan nőies stílusa népszerű témája a női- és divatmagazinoknak, így nem meglepő a rengeteg szavazat.
Az ötödik helyet Jennifer Aniston kaparintotta meg, aki nemrég azt nyilatkozta, hogy már szinte a házból is fél kilépni, annyira frusztrálja, hogy rajongói minden lépésnél a ruháit lesik. „Nem érdekel már a divat, úgyis mindig kigúnyolnak és kibeszélnek, ezért általában papucsban meg farmerben mászkálok az utcán is” – nyilatkozta Jennifer, aki ezzel a hozzáállással mégis megnyerte magának a Glamour olvasóit.
Ajánljuk még:
h3. Újdonságok a piactéren
Neked is nagy a feneked?
Az edzett nők nem kevésbé gyönyörűek, mint a vézna modellek, ezért a Nike ezúttal izmos, gömbölyded sportolókat választott új kampányához.
Az aktuális trendhez igazodva a Nike is elküldte az átlagos nők számára elérhetetlen szépséget reprezentáló, törékeny szupermodelljeit, és inkább a női test természetes idomait dicsőítve próbálja elnyerni a vásárlók rokonszenvét. „Nagy a fenekem, de nekem pont így tetszik, akinek bármi baja van vele, az idejöhet és megcsókolhatja” – így szólnak az egyik új óriásplakáton olvasható, telt hátsókhoz írt költemény utolsó sorai.
„A lényeg a valóság, nem az ideálok. Egy izmos nő sokszor korántsem modell alkatú, és olyasvalaki is lehet sportos, aki nagy méretű ruhákban jár” nyilatkozta a Nike szóvivője. A Dove „Valódi szépség” kampányhoz hasonló promóció a formás, testmozgástól megedződött testrészeket helyezi a középpontba. A hátsó fertály mellett a női csípők, vállak és térdek is kaptak egy-egy plakátot a kampányban, mivel ezen testtájak az intenzív testmozgástól szintén jóval izmosabbá és teltebbé válnak.
A képeken látható hölgyek semmiféle előzetes modellkedési tapasztalattal nem rendelkeznek, mindannyian valódi, amatőr sportolók. Ráadásul az új kampánynak nem csak a természetes testtel rendelkező lányok és asszonyok, de a női magazinok szerkesztői is örülnek, mivel elmondásuk szerint évtizedek óta hasonló koncepciók megalkotására kérik a reklámcégeket.
„Érzem, hogy valaki egyszer azt mondja majd nekem: szeretlek téged és a térdeidet is, éljünk boldogan négyesben, míg meg nem halunk.”
„Egyesek szerint a vállam férfias, de igazán ki kéne ebből hagyni a pasikat. A vállam csak az enyém.”
Ajánljuk még:
h3. Nike a piactéren