Nyári divat tippek molett hölgyeknek
A modell szóról mindenkinek a vékony, magas hölgyek jutnak az eszébe, akiken egy deka felesleg sincs. Pedig a teltebb hölgyek ugyanúgy diktálhatják a divatot, mint karcsúbb társaik.

A Tschibo sajtóközleménye ad néhány tippet teltkarcsú hölgyeknek, hogyan öltözködjenek a lehető legelőnyösebben és csinosabban.
Ami sosem öregszik meg: A retro visszatér!
Februártól megint retro! A Charles Vögele aktuális trendjein a 80-as évek hatása látszik. Felejtsd el a hagyományos kék farmert, és a szürke-fekete összeállításokat, nézd meg, mi lesz idén igazán trendi!

A 80-as évek divatirányzatok szempontjából az egyik legvadabb korszaknak tekinthető, ebben az időszakban még a „preppy” stílus is utat tört magának. Vagyis: minden kombinálható mindennel, sőt, minél több ruhadarabot variálunk, a szettünk, annál divatosabb lesz.
Nyerj luxus nyaralást az Aphrodite Hotel-ba!
Az utóbbi időben kevés időtök jutott egymásra a pároddal? Romantikus hétvégére vágysz? Ismerkedj meg Zalakaros legújabb 4 csillagos szállodájával és nyerj!

Akár csupán exkluzív környezetben szeretnél kikapcsolódni, akár romantikus élményekre vágysz, a Hotel Venus új szárnya, a Hotel Aphrodite körágyas-jakuzzis-pezsgőfürdős lakosztályánál jobbat nem is találhatnál. Vár a pihentető, fantasztikus wellness környezet Zalakaroson!
Itt vannak a Levi's Curve ID legújabb modelljei
A Levi's - az eredeti, meghatározó farmer márka - az idei szezonra is előrukkolt egy újdonsággal. Az őszi-téli vonalat tovább folytatva, a tavaszi szezonra a Curve ID-t tovább fejlesztette melynek eredménye új fazonok és új stílus.
A Levi’s Curve ID egy személyre szabott termékcsalád, amely forradalmian új szabásmódjával a női formát veszi alapul, és nem a méretet. A Levi’s ® hisz benne, hogy minden testalkatú és méretű nő találhat olyan farmert, ami tökéletesen áll rajta.

A Pandora ékszerek koronája: Black Crown Diamond Watch Collection
Koronázd meg PANDORA kollekciódat egy gyönyörű karórával! A csodás ékszermárka 2010-es újdonsága mostantól már nálunk is kapható.
A PANDORA ékszer közkedvelt, inspiráló ékszervilág újdonsága a 2010 novemberétől itthon is elérhető, svájci szerkezetű Black Crown Diamond karóra kollekció.

Ahogy az új termékvonal neve is sejteti, minden egyes darab koronájában stílusos fekete brill található. A PANDORA quartz óra kollekciója tökéletesen illeszkedik a meglévő kollekciókhoz: kiemelkedő designerek munkáját dicséri, mégis elérhető áron adja kezünkre az eredetiséget, az egyediséget és az alkalomhoz illő stílust.
Háznyi méretű Ralph Lauren 4D bemutató
A Ralph Lauren honlapjának 10. évfordulóját elképesztő fényshow-val egybekötött bemutatóval ünnepelte, bizonyítva, hogy technológiában ők mindig az élen járnak.

A ralphlauren.com éppen 10 éve nyitotta meg online kapuit, ennek örömére a Madison Avenue-i Ralph Lauren store előtt minden eddiginél látványosabb divabemutató tanúi lehettek péntek este a látogatók. A 4D-s műsor a divatszakmában eddig egyedülálló látványt teremtett.
Téli sminktrend - Neked is elérhető
Te tudod, mi az aktuális sminktrend? A szépségipar most is elvarázsolt bennünket új színeivel!
Témánk egy téli tündérmese, ahol egy hótündér kacér, szikrázását képzelték el nekünk, mely Csodaországot idézi.
A színek: rózsaszín, lila és ezüst. A tél fagyos csillámlásának megjelenítése a cél, sminkben.
Nagymellű csajok paradicsoma: Bravissima
Ha túl nagy melleid miatt eddig nem élvezted a fehérnemű vásárlást, most majd fogod! Megjött a szexis és kényelmes extra méretű fehérneműk új kollekciója.
A Bravissima webáruház olyan nagymellű hölgyeknek kínál fehérneműt és fürdőruhát, akiket nem olyan régen még figyelmen kívül hagytak a fehérneműgyártók. Nekik általában választaniuk kellett, hogy kényelmesen vagy csinosan érezzék magukat – de ez mára megváltozott.

Julianne merevítős melltartó, Smoothing vállpánt nélküli melltartó
Vedd fel az olasz csapat hivatalos mezét!
A PUMA és az olasz foci története is tele van győztes pillanatokkal. A kettő ötvözésének gyümölcse a KING XL ITALIA 2009, egy különleges kollekció az olasz foci szerelmeseinek!
A Puma büszkén mutatja be limitált kiadású, KING XL ITALIA nevű kollekcióját, melynek piacra kerülése jeles évfordulót ünnepel: 80 éve nevezték ki Vittorio Pozzót, Olaszország első főállású nemzeti edzőjét – ő az egyetlen, aki két világkupa címet nyert. Pozzo története azokba az időkbe repít vissza, amikor a játék még összehozott egy országot, és egy ember a kiválóság új szintjére emelte a játékot. A PUMA Pozzo edzőre és csapatára, az Azzurrira emlékezik, amikor bemutatja az olasz csapat új felszerelését.
The PUMA King XL Italia Kit 2009
(póló 17.990 Ft, dzseki 19.990 Ft, nadrág 11.990 Ft)

Az olasz fociban a kék nem csak egy szín – ez egy lélekállapot. A 2009-es FIFA Konföderációs Kupa meccsein az olasz csapat a kék egy új árnyalatát fogja viselni – cendre kék – azt, amelyet Pozzo és emberei viseltek. A rendkívüli méretű jelvényt szintén a Pozzo kor ihlette, a függőleges sávok pedig finom kidolgozással vázolják az olasz nemzeti lobogót. Ez a felszerelés kizárólag a FIFA Konföderációs Kupa meccseire készült. A bajnokság után a korábbi 2008/2009-es felszerelést fogják használni egészen a 2010-es Világkupára készülő öltözék megjelenéséig.
PUMA King XL Italia iFG Boot (47.990 Ft)
A legmodernebb anyagok és technológiák alkalmazása révén minden játékos igényeit kielégíti. Az oldalstabilitást biztosító beillesztés, a lábujjakat védő borítás illetve a felsőrész és a talp között található vonal mind az eredeti King cipőt idézik. Kerek szegecsei a hagyományos focicsukától erednek és kiemelkedő stabilitást, manőverezési lehetőséget tesznek lehetővé. A modernizált elemek közé tartozik puha bőr felsőrésze, a nagy sűrűségű szilikonból készült külső sarokkéreg és az oldalt található formázott strukturális vonalak. A PUMA AptoPlast alkalmazkodik a lábfej természetes kontúrjaihoz. Mindezeket a sarokrésznél lévő arany FOT egészíti ki. A PUMA olasz foci iránti tiszteletét fejezi ki a zokniszegélyen és a fűzővégeken látható olasz zászló, amely a zokniszegélynél a FIGC logóval, a nyelvrésznél King XL Italia logóval egészül ki.
PUMA King Italia Ball limitált kiadás (25.990 Ft)

A labda dizájnja, a kézzel varrott, kézműves kidolgozás és a valódi bőr burkolat mind a ’34-es és ’38-as olasz világkupa dicső napjait idézik. A labdán a 2008-2009-es olasz válogatott játékosainak arany nyomásos aláírása is szerepel, ezáltal a Gli Azzurri igaz rajongói számára gyűjteményük becses darabja lehet. A labdához fa talapzat és különleges labdatáska is tartozik. A talapzaton megjelenik a PUMA logó és négy csillag, amelyek a Gli Azzurri négy világbajnoki címét jelképezi.
Nézd meg a Puma kollekciót a divatkatalógusban!
Téged is érint a vanity sizing. Ismered?
Mi a ruhaméreted? Erre a legtöbben nem tudunk egyértelmű választ adni, legfeljebb annyit, hogy márkája válogatja. Mi eláruljuk, kinek és miért jó a megtévesztő számozás!
Aki akár egyszer is próbált már ruhákat különböző üzletekben, az tudja, hogy a számozás nem csak két ország, de két márka esetében is eltérő. Ez látszólag értelmetlen, mert feleslegesen bonyolítja a vásárlást. Akkor miért van mégis így?
Nem hiba vagy tévedés az oka – a divattervezők direkt írnak néha sokkal kisebb számokat a cédulára. A “vanity sizing” (szó szerint „hiúsági méretezés”) egyre elterjedtebb gyakorlat. Lényege annyi, hogy a ruhákat a valódinál jóval kisebb méretűnek tüntetik fel. Könnyen meglehet például, hogy két-három éve beszerzett, 32-es farmered ugyanakkora, mint amit ma az üzletben 28-asként árulnak.

Vékonyabb, de mégsem
Mire jó ez? A tervezők rájöttek, hogy ha egy üzletben csupa olyan darab jó rád, ami 2-3 számmal a megszokott méreted alatt van, biztosan vissza fogsz térni hozzájuk. Hiszen ki ne szeretné elmondani magáról, hogy kisebb ruhákat hord, mint pár hónapja? Egy kutatás szerint a nők már attól is vékonyabbnak érzik magukat, ha a felpróbált darab céduláján a megszokottnál kisebb szám van feltüntetve, függetlenül a valódi mérettől.
De a „vanity sizing” ugyanúgy nem új keletű, mint az emberi hiúság. A trükkös számozás már az 50-es években elterjedtté vált, mikor a nők saját maguk varrta ruhák helyett egyre több kész darabot kezdtek vásárolni. Ez vezetett végül az egységes számozási rendszer megszűntetéséhez, teret adva a márkáknak, hogy a vásárlók kedvében járó méretet írhassanak új darabjaikra.

Mérethű és csalóka márkák
A theFashionPolice szerkesztői összeszedték, melyik márkák állnak ellen a megtévesztő számozás trendjének és melyikek nem. Mérethű például a Topshop, Zara, Mango, Miss Selfridge, River Island lettek, a jóval aláméretezett darabokat pedig a Next, French Connection, Marks and Spencer, New Look, Gap és a Dorothy Perkins polcain találták.
Érdekes adalék: A másik végletet a neves designerek képviselik, ők ellenkező oldalról közelítik meg a hiúsági méretek kérdését. Köztudott, hogy a nagy divatházak szinte sosem árulnak nagy méretű ruhákat. Bennfentesek szerint a tervezők egyszerűen így akadályozzák meg, hogy testesebb emberek is mutatkozzanak kreációikban, mivel ez szerintük rombolná az adott márka hírnevét.

