Két outlet egy helyen: megújult a Pearl!
A Pearl és az Ittierre egyesülése alkalmából óriási kedvezmények várnak rátok a megújult budai üzletben. A nemrégiben újjászületett outlet hihetetlen árukészlettel, kihagyhatatlan árakkal vár mindenkit! Ne szalasszátok el, nézzetek be minél előbb!
A Pearl üzlete a régi helyén az Alagút utca és az Attila út sarkán változatlanul várja a vásárlókat, valami azonban megváltozott. Az elmúlt hónapokban az Ittierre konkurens outlet bekebelezte a kis budai versenytársát, így ebből az egyesülésből született egy szebb, jobb, bővebb árukészlettel rendelkező új Pearl. Nyitási kedvezményként az elmúlt szezon extravagáns és egyedi modelljei 50-70%-os kedvezménnyel vásárolhatóak meg!
Tavaszi trend: Csipkerózsika!
Ha tetszik, ha nem, a csipke az egyik legfontosabb anyaga az idei kifutóknak. A boltokat is lassan el fogják lepni a különböző színű, fazonú csipke ruhák, pólók, cipők. Kezdjünk hát megbarátkozni a gondolattal!
Ne csak a ruhákon képzeljük el, hanem a cipők, táskák, sőt még a napszemüvegek 2011-es variációin is megjelenik, hol díszítőelemként hol az egész darab egy merő csipke.
A csipke mára már kinőtte magát az esküvői szalonok varázslatos világából és elindult hódító útjára a mindennapokban. A meleg hónapokban gyakran fogunk találkozni vele az utcákon, vagy fülledt nyári estéken.
Olivia Palermo a The City valóságshow sztárja valamint Ralph Lauren, Dolce and Gabbana és Oscar de la Renta modelljei is csipkét viselnek
Időutazás és sztárvendégek az F&F divatshowján
Budapesten először volt látható az F&F divatház 2009-es őszi-téli kollekciója európai körútja során. A megjelent ötszáz vendég azon kivételesek között van, akik már most tudják, mi lesz a divat ősszel és télen.
A május 7.-i F&F show egy kis időutazás volt, a jövőbe és múltba egyaránt, ugyanis a darabok közt a 80-as évek néhány jellemző divatvonulata is feltűnt. Megjelentek az élénk és a pasztell színek, a fekete-fehér, a matt és a fényes, az elegánstól a kényelmes ruhadarabokig.
Kiegészítőket is láthattak az érdeklődők: divatos táskák, hasonló cipővel és kesztyűvel, azaz az F&F továbbra is törekszik a teljességre. A hazai stylistok, divatszakemberek véleménye szerint valamennyi ruházat magában foglalja a nemzetközi divattrendek irányvonalait.
Az est házigazdái Gönczi Gábor és a démoni szépségű Orosz Barbara voltak, de a hazai sztárvilág több jeles képviselője is kíváncsi volt a showra. Medveczky Ilona, Csomor Csilla, Kiszel Tünde, Peller Mariann, Madár Veronika, Keleti Györgyi és Zimány Linda az első sorból nézték végig a nem mindennapi bemutatót.
Az est sztárvendége az Isztambulból hazaérkező Csősz Boglárka szupermodell volt, aki csak erre az alkalomra látogatott Budapestre.
“Az F&F márkát már rég óta ismerem és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az angol divatház öltöztet” – mondta Peller Mariann az RTL Klub műsorvezetője, aki erre az alkalomra is F&F-be öltözött.
“Véleményem szerint aki F&F-et hord, az trendi és divatos. Szerencsésnek tartom, hogy a kiegészítők választéka is egyre szélesedik, ezzel lehetőséget biztosítva, hogy ízlésesen és harmonikusan kombináljuk viseletünket.” – nyilatkozta Már Róbert stylist.
Amire pedig az F&F a megjelenés mellett a legbüszkébb: 2008-ban Angliában a vezető 10 márka között szerepelt. Négy nőből 1 biztosan valamilyen F&F terméket visel.
A bemutatón készült további képeket a cikk folyatásában nézheted meg.
Furla táskák a Vanity-n
Mostantól a Vanity piacterén megtalálhatók a Furla gyönyörű táskái és egyéb kiegészítői, az éppen aktuális kollekciók darabjai. Cikkünkből megismerhetitek a világszerte híres márka történetét és az őszi-téli kollekció kedvezményes darabjait.
A divatot ismerők és kedvelők körében a Furla márkanév egyet jelent a minőségi és funkcionálisan stílusos kézitáskákkal és kiegészítőkkel. A vállalatot egy olasz női-divatáru kereskedő, Aldo Furlanetto alapította mintegy 80 évvel ezelőtt. Divat iránti fogékonysága kiváló üzleti érzékkel párosult, melynek eredményeként a kis bologna-i cégből nemzetközileg elismert divatáru készítő és forgalmazóvá vált.
További Furla darabok a piactéren
A Furla táskák eleganciát és nőiességet sugároznak. A termékeket a bőrmegmunkálási hagyományokat jól ismerő kézművesek készítik Olaszországban. A vásárlóközönség és a változó divat kívánalmainak megfelelően a Furla is állandóan megújuló termékskálával jelenik meg a piacon. Találunk válltáskákat, hátitáskát, kézitáskákat különböző méretben és anyagból. A kézitáskák és bőr kiegészítők mellett azonban a Furla más területeken is hódít. Jelenleg napszemüvegeket és receptre felírható szemüvegeket is forgalmaz.
A divatház mára már 64 ország hölgyeinek (és urainak) ízlésvilágát szolgálja-alakítja több mint 1000 értékesítési helyen Európában, Ázsiában és Amerikában egyaránt. A családi vállalkozás ügyes stratégiai döntéseinek következtében a Furla termékek a divat világvárosainak főutcáiban díszítik a kirakatokat, járjunk a Rue Saint-Honoré-n Párizsban, a Via Condotti-n Rómában, vagy épp a Ginzán Tokióban.
A Furla táskákat Budapesten a Párizsi utca 1. szám alatti márkaboltban keressétek.
Divatszimbólum: Louis Vuitton táska
A divat történelmének leghíresebbé vált, örökérvényű darabjait mutatja be a FemaleFirst sorozata, amelynek első része a Louis Vuitton táskáról szól.
Az általunk jól ismert és divatszimbólummá vált Vuitton táskákat az elmúlt évszázadok gazdag utazóinak és divatrajongóinak elvárásai ihlették. Louis Vuitton 1854-ben nyitotta meg első párizsi üzletét – eredeti szakmájához hűen –, ahol akkoriban csak bőröndöket árusított. A francia tervezőlegenda ekkortájt találta fel a lapos tetejű bőröndöt, amivel az utazótáskák egymásra pakolását tette lényegesen egyszerűbbé. A példátlan sikereket elérő cég 1896-ban állt elő a monogramos vászonnal, ami az 1930-as évekre már státusszimbólummá vált és a Vuitton táskák legfőbb ismertetőjegye még ma is.
Az LV monogramos papillon táskákat végül Twiggy, a szupermodell tette széles körben ismertté, mikor 1967-ben a Vogue címlapján megjelent. A divatvilág rögtön belebolondult az egyedi kis kiegészítőbe és máig is ez maradt a legnépszerűbb modell az összes Vuitton kollekcióból.
Ajánljuk még:
h3. Táskák a piactéren
Hogyan lett néhány rajzból világméretű trend?
Szókimondó interjú Jordi Labandával, akinek illusztrációi saját stílusvilágot teremtettek - a divat és hírnév története egy őszinte művész szemével.
Az Európa szerte sikeres, 60-as éveket idéző darabok tervezője illusztrátorként komoly hírnevet tudhat magáénak, és minden jel arra utal, hogy a divatvilág szintén örömmel fogadja be alkotásait. A spanyol művész jelenleg is új kollekcióján dolgozik, mégis szakított időt arra, hogy elbeszélgessen a Fashionfromspain.com riporterével.
Illusztrátorként szereztél hírnevet, mostanában mégis a divat felé fordultál. Miért?
Nagyrészt a véletlen játéka, mivel nemrég jelenlegi partnerem, Miquelrius felvetette, hogy tervezhetnék akár egy divatkollekciót is. Azonnal leesett, hogy a következő logikus lépés a karrieremben a divat világába vezet, és így művészként is az önkifejezés egy új módját ismerhetem meg.
Rajzolóként mindig egy bizonyos korszakot idézel meg. Miért választottad pont azt?
Már gyerekkoromban is nagy hatással voltak rám az ’50-es, ’60-as évek letisztult vonalai és elegáns stílusa. Ráadásul az akkoriban végbemenő társadalmi változások határozták meg azt, amilyenekké mostanra váltunk.
Írd le a saját stílusod!
Elegáns, nőies és egy kicsit szexis. Szeretném, hogy a nők különlegesnek érezzék magukat a Labanda ruhákban.
Követed vagy kerülöd az aktuális divatirányzatot?
A legelső nekem dolgozó csapat odaadóan követte az irányzatok változásait, ami pár kollekció után kezdett nagyon nyomasztóvá válni. Én sosem követek trendeket, inkább magam vagyok a trend. Saját kútfőből is tudok elég inspirációt meríteni, és felnézek azokra, akik a saját útjukat járják.