Versace ruhák ősszel a H&M-nél!
A H&M különösen büszke 2011. őszi tervezői együttműködésére: ezúttal a világ legismertebb divatlegendája, a Versace vonul fel a polcokon.

A kreatív vezető, Donatella Versace által tervezett exkluzív kollekció visszatekint a márka vibráló örökségére, amely telis-tele van bőrrel, nyomott mintákkal, színekkel és bujasággal – mindez exkluzív anyagokkal, fantasztikus H&M áron. A kollekció nők és férfiak számára termékválasztékot és egy lakberendezési termékszelekciót kínál.
Mi lesz tavasszal a H&M-nél?
Nézd meg a hamarosan boltokba kerülő kínálatot! Folytatja környezetbarát politikáját a H&M, így 2011-es tavaszi darabjaik nagy része különleges anyagokból készült.
Az idei tavasz ökotudatos és színekben burjánzó divattal köszönt be a H&M-nél. A környezetbarát anyagokból készült termékek a női, férfi, gyermek, Divided, valamint az &denim kollekciókban is kaphatók.
Jackie Onassis csak ezt viselné
A furcsa minták és a retro stílus szerelmeseit örvendezteti meg a H&M idén áprilisban ezzel a régóta várt, színpompás, egyedi kollekcióval.
Már hírt adtunk a H&M és a finn textilgyártó Marimekko közös kollekciójáról, mikor az még csak zsenge bimbó volt a retro rajongó tervezők asztalán, de most végre eljött a várva várt pillanat, amikor teljes pompájában csodálhatjuk meg az elkészült darabokat.
A H&M vitamininjekcióként jellemzett, 2008-as tavaszi kollekciójában a pink, narancs, piros, türkiz és egyéb élénk színek, a jellegzetesen múltidéző minták dominálnak. A fürdőruhák, kendők, nadrágok, pólók, kalapok és ékszerek árait a két vállalat közös megegyezéssel alacsonyan tartja, így az egyrészes fürdőruhák 35, a nyári ruhák pedig 50 dollárba kerülnek majd. A teljes kollekció hamarosan felkerül a H&M hivatalos oldalára.

A Marimekko 1960-ban tett szert nyilvános elismertségére, mikor a kampánykörutak alkalmával John F. Kennedy felesége, Jackie Onassis mindenhol az ő tarka-barka ruháikat viselve jelent meg. A finn cég azóta is szorgalmasan próbálja életben tartani az 50-es és 70-es évek közötti időszak trendejeit. Választékukat kibővítve már háztartási és lakberendezési kellékeket, divat- és otthoni kiegészítőket is terveznek.
Bár a Marimekko saját ruhakollekciókkal is rendelkezik – a női, férfi és gyermek kategóriák mellett helyet kapnak az általuk klasszikusnak nevezett, különös és formabontó darabok is – elsősorban egyedi mintás szövetválasztékuk vonzza vásárlóikat. Új H&M kollekciójuk április 10-én kerül világszerte a polcokra, és azt remélik, most nevük ismét a köztudatba kerül.
Ajánljuk még:
h3. H&M a piactéren
9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek
Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.
Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:
9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.
8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.
7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.
6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.

