2 milliós fantázia melltartó Adriana Limán
A Victoria's Secret megalkotta története legdrágább luxus darabját: egy gyémántos melltartót, ami az idei téli bemutató beharangozójának is számít.
Már most készülünk a nagyszabású 2010-es Victoria’s Secret Fashion Showra, de szerencsére nem kellett sokat várnunk az első bepillantásra a várható kollekcióba. A Damiani ékszerház és a VS közös alkotását, a 2 millió dollár értékű luxus melltartót Adriana Lima mutatta be a SoHo-i márkaboltban.
Lopott pillantás: Victoria's Secret 2010
A fehérneműs modellek varázsvilága 2010-ben is vár minket. Megkaptuk az első infókat és rajzokat a novemberben bemutatásra kerülő Victoria’s Secret Fashion Show 2010 részleteiről.
November 30.-ig kell még várni, hogy saját szemünkkel lássuk az idei csodát. Addig itt van ez a két előzetes rajz az elképesztő ruhaköltemények egy-egy darabjáról, illetve nagyjából már lehet tudni azt is, mely nagy nevek vesznek részt a bemutatón teljes testbedobással.
Lehetsz Victoria's Secret lány!
Rengeteg szuper árú, szexis és különleges Victoria's Secret bugyi, illetve kétszer 10% kedvezmény vár a Designer Outletben a mai nappal kezdődően!
Most kaptuk a hírt: hatalmas szállítmány érkezett Victoria’s Secret bugyikból a Designer Outlet-be. Ráadásként pedig különleges akció is vár, amit nem szabad kihagynod!
Túl szexis a Victoria's Secret?
Új, finomabban nőies kollekciót jelentet meg az önmagát már túlságosan szexisnek ítélő fehérnemű márka.
Idén februárban a Victoria’s Secret igazgatója, Sharen Tuney így nyilatkozott: “Túlságosan messze kerültünk a gyökereinktől, az utóbbi időben minden kollekciónkban rettentően túlhangsúlyoztuk a szexualitást. Most vissza akarok térni az eredeti, szuper-nőies és kényelmes fehérneműkhöz, amit vásárlóink is biztosan értékelni fognak.”
Az eltúlzottan szexis darabok problémájának megoldását az új, exkluzív Intimissimi kollekció jelenti, ami egy könnyed, praktikus és sokkal visszafogottabban nőies irányvonalat képvisel, mint a Victoria’s Secret utóbbi kollekciói. A bugyik, melltartók és hálóingek kényelmesebbek, kevesebb rajtuk a zavaró díszítés és az élénk, vadító árnyalatok helyett inkább lágy pasztellszínekben játszanak.
Bár az Intimissimi szlogenje, a “Fiatal. Szexis. Olasz.” nem támasztja éppen alá a márka szextől való elkanyarodását, de azért ez a kollekció valóban sokkal finomabb és kevésbé kirívó, mint az a Victoria’s Secret-nél megszokott. Az új darabok a napokban kerülnek majd – egyelőre kizárólagosan – az amerikai márkaboltokba, a teljes kollekció pedig már felkerült a VS webáruházba.
Ajánljuk még:
h3. Fehérnemű kollekciók a piactéren
5 tény, amit eddig nem tudtál a Victoria’s Secret-ről
Milyen titkokat rejt a hely, ahol a legintimebb ruhadarabokat bárki szégyenkezés nélkül szerezheti be?
1. Alapítója a Golden Gate hídról ugrott a halálba.
1977-ben Roy Raymond megnyitotta az első Victoria’s Secret üzletet, mert elege lett a fehérnemű vásárlással járó szégyenkezésből. 1982-ben a Limited Brands nevű cég megvette tőle a már sikeres márkát. Raymond ezek után csődbe ment, míg a Limited felvirágoztatta egykori üzletét. Mikor utoljára élve látták, Raymond a Golden Gate felé sétált, holttestét később a közelben mosta partra a víz.
2. A márka neve Viktória királynőre utal.
Az első üzletek a viktoriánus kori budoárok mintájára lettek berendezve, de azt nem tudni, miért éppen a 19. századi Anglia híres uralkodóját választotta Raymond a névadásnál. Annyi biztos, hogy a királynő és Albert herceg összesen kilenc gyermekkel büszkélkedhettek, de Viktória intim titkaira nem derült fény.
3. Rendre elutasítják a modellkedési lehetőségért sorban álló hírességeket.
Ed Razek marketing igazgató szerint rengeteg női sztár szeretne tiszteletbeli „Viktória Angyalaként” végigvonulni a kifutón vagy egy kampányban, ám a cég nem kér ezekből az önkéntes modellekből. Az Angyalok külsejét nagyon szigorú előírások határozzák meg, nem is beszélve az intenzív képzésről, amelynek során a média és a valódi sztárrá válás működését tanítják meg modelljeiknek.
4. Viktória Angyalait a nők, és nem a férfiak ízlése alapján választják
A cégvezetőség nagyrészt nőkből áll, akárcsak a Victoria’s Secret divatbemutatók nézőinek kétharmad része, ráadásul vásárlóik 98 százalékát is nők teszik ki. Modelljei kizárólag olyan hírességek lehetnek, akiket a nők nem találnak antipatikusnak (pl. Tyra Banks, Heidi Klum, Adriana Lima, Rebecca Romijn, Gisele Bündchen), mert botrányoktól és allűröktől mentes életet élő, szépségükkel nem felvágó személyiségek.
5. Minden évben panaszok ezreit nyújtják be műsoraik miatt.
Bár a Victoria’s Secret divatbemutatók nézettsége mindig rekordokat dönget, konzervatív szervezetek évente rengeteg panaszt nyújtanak be az FCC-hez, ami az Egyesült Államok hírközlési főfelügyeleteként működik. Bármilyen késő este adják is le a bemutatót, mindegyik műsor után érkezik bejelentés a felügyelethez, miszerint az adás közerkölcsöt sértett.
Ajánljuk még:
h3. Fehérnemű kollekciók a piactéren
Előzetes kukucskálás a fehérneműs fiókba
Ezt a Victoria’s Secret exkluzív divatbemutatót csak decemberben adja le a CBS, ám addig itt egy kis kóstoló a türelmetleneknek.
Ha te is lélegzet visszafojtva várod a nagy eseményt, akkor csak még izgatottabb leszel a következő videó láttán, ami minden jóból éppen egy csipetnyit ad a nagyszabású divatbemutató előtt:
====
Ajánljuk még:
h3. Heidi Klum Victoria’s Secret reklámja