Szexi új külsőt kap a Coca-Cola light!
Novembertől nálunk is folyamatosan kerülnek forgalomba az új dizájndobozok. A stílusos dobozok közül kiválaszthatjuk a személyiségünkhöz vagy hangulatunkhoz leginkább illőt, de a limitált szériás darabok a gyűjtőknek is igazi csemegét jelenthetnek.
A hamarosan új külsővel forgalomba kerülő Coca-Cola light önmagán is túlmutatva, igazán divatos kiegészítője lehet megjelenésünknek. Három stílus jelenik meg a Coca-Cola light dobozokon, különbözőségüket még hangsúlyosabbá teszi, hogy mindhármat ugyanaz a női profil hordozza.
Megnyílt az első women’ secret „IT shop”
Közép-Kelet Európában elsőként új típusú women’secret üzlet, vagyis „IT Shop” nyílt a Mammut 2-ben. Az új dizájn számos stílust ötvöz, a természetes anyagok, a fa és a fém mellett a pasztell színek alkalmazása is hozzájárul a kellemes hangulathoz.

Az új koncepció elnevezése, az „IT Shop” azt sugallja, hogy a women’secret egy teljesen újszerő és egyedi stílusú környezetet szeretett volna kialakítani, ahová öröm betérni.
Az olyan bohókás részletek, mint a varrószobás kiegészítők, kosarak és dobozok, a sárga bicikli vagy a szekér, még vidámabbá teszik az üzletet.
Menő cuccok a nyári fesztiválok idejére
Alig várod már, hogy elkezdődjenek a nyári fesztiválok? Nélküled nem indulhat egyik sem? Balatonpart vagy az ország bármelyik része, megmutatjuk neked, milyen ruhákban leszel igazi fesztiválhívő!
A MUSTANG 2009-es tavasz-nyári kollekcióját a fesztiválok életérzése járja át. Felvillanyozó energia, lázban égő rajongók, süvítő autóversenyek, koncertek, hőség és frissítő nyári záporok keveréke alapozza meg a hangulatot.
Új MUSTANG kollekció a Sunset City Racing fesztivál jegyében

Felbukkannak a foltozott Vintage (klasszikus) farmerek és a reklámfeliratokkal tarkított, élénk színű pólók, melyek a hippik, a városi őslakók és a szenvedélyes motorosok életérzését keltik életre. Bő szabású nadrágok, virágmintás felsők és ruhák erősítik a nyári feeling-et. Etno stílusú darabok, a crossover sporthoz használt viselet és a piszkos munkásruhák hozzák forró hangulatba viselőiket.
Belépők ellenőrzése a fesztivál területén, előkerülnek a jegyek a nadrágzsebekből…
A Vintage farmert mélyen ülő zsebekkel látták el. A Straight és a Bootcut nadrágokhoz jól illik az American póló, melyre színes, világító mintát nyomtak. A felsőtestet kihangsúlyozó kárókockás inget csőnadrággal és egyszerű szövetből készült, lezser, Utility stílusú cuccokkal kombinálják. A Cargo bermudák erős színekben és vidám mintával tarkítva pompáznak az idei szezonban.

A fesztiválhívő lányok a lenge, fodros tunikát és a kis dzsekit magas derekú Skinny nadrággal viselik, hogy derekukat hangsúlyozzák. A virágos felsőrészekhez Marlene farmert és Bell Bottom stílusú darabokat választanak. Ennek jegyében készült a Flared Oregon farmer is, mely egy klasszikus nadrág 27 cm szárszélességgel. A Relaxed Fit és a Boyfriend- stílusok szintén illenek a fesztelen hangulathoz.
A hőmérséklet emelkedésével gyorsan előkerülnek az 5 zsebes Cropped (térdig érő) nadrágok, de a legforróbb napokon természetesen a nyári ruháké a főszerep… A farmerruhák könnyű, nyári denimből készültek, spagettipántokkal, szép kivágással és alsó mellvarrással keltenek vagány, és egyben nőies hatást. Az ingblúzruhák egyszínű vagy kárókockás kivitelben hódítanak.
Ajánljuk még:
Mustang 2009 tavasz-nyári kollekció a piactéren
A Marimekko és a H&M szerelemgyermeke
2008. áprilisában születik meg az az új retro kollekció, amely egy vitamin injekció erejével frissíti fel a jövő évi tavaszi-nyári H&M divatot.
Két ennyire különböző irányzat fúziójából biztosan valami különlegesség fog kisülni, aminek a retro kedvelők örülhetnek jövő tavasszal. A H&M idei, vagyis 2007-es őszi-téli limitált kollekcióját Roberto Cavalli szakértelmére bízta, ám a bombasztikus siker után máris teljesen más vizekre evez.

A Marimekko finn ruházati céggel szövetkezve 50 darabos kollekciót dobnak piacra 2008-ban, amelyben a női és gyermek tunikák, szoknyák, kalapok mellett a férfiak is találhatnak maguknak tavaszi-nyári ruhákat és egyéb kiegészítőket. Mivel a Marimekko specialitása az 50-es és 70-es évek közötti trend életben tartása, most is főleg bő és kényelmes, virágmintás, élénk színekben pompázó, retro stílusú darabokra számíthatunk. A H&M fő divattervezője szerint a kollekció olyan lesz „akár egy vitamin injekció”.
A Marimekko egy elsősorban textilipari termékeket, szöveteket gyártó finn cég, akik idén több amerikai márkaboltot is nyitottak. Élénk, retro hangulatú mintáikról híresültek el, és bár ruháikat Jacqueline Kennedy tette ismertté, első számú profiljuk mégis a textiláruk, háztartási és lakberendezési kellékek, divat- és otthoni kiegészítők, szövetek forgalmazása. Választékukat megnézheted a Marimekko hivatalos oldalán.

Ajánljuk még:
h3. H&M oldal a Vanity-n

