Pulóverek

Itt van az ősz... Ilyen lesz az idei trend!

Frissítve: 2012. jún. 25., 06:02 | Megtekintve: 4875

Nem lehet elég korán felkészülni a szezonális divatra! Megérkezett az új őszi Springfield kollekció első ízelítője, amivel a kíváncsiak már most belepillanthatnak a jövőbe.

Egyelőre meleg van, de akár már most is bevásárolhatunk az ősszel trendivé váló darabokból. A 2012-es őszi Springfield kollekció természetes anyagokkal, visszafogott színekkel és zord időben is praktikus darabokkal biztosítja a trendi és kényelmes viseletet a hűvösebb hónapokra.

Olvass tovább »



F&F – Velence hangulata Prágában

Frissítve: 2012. jún. 8., 13:17 | Megtekintve: 6312

Minimalista stílus, klasszikus darabok, sportos irányvonal, pliszírozott ruhák, kötött pulóverek és csipke jellemzi az F&F 2012 Őszi-Téli kollekcióját, amit látványos divat show keretében tekinthetett meg az 1000 fős közönség 2012. május 16-án Prágában.

Az F&F designerei és stylist csapata ezúttal az olaszországi Velencébe repítette a résztvevőket. A város hangulatát egyedülálló látványtechnika és hatalmas díszletek varázsolták a színpadra. A velencei karnevál hangulatát tükrözték a kollekció egyes darabjai és a kiegészítők is.

Olvass tovább »


Téli ragyogás és szuper kedvezmények a Designer Outlet-ben

Frissítve: 2011. jan. 17., 07:00 | Megtekintve: 4364

Januárban 10-50%-os leértékeléssel várunk! Kuponzóna akciónk keretében ezen felül még 20%-kal olcsóbban juthatsz hozzá a téli kollekció darabjaihoz. Nézz be üzletünkbe a Mammut mellett és biztosan nem távozol üres kézzel!

Nálunk a báli szezonra is bevásárolhatsz! Gyönyörű alkalmi ruhákból válogathatsz, a szexi koktélruháktól a szuperelegáns estélyi ruhákig, 21.900,-tól 36.900,-ig!

Olvass tovább »



Pro Wear - akció!

Frissítve: 2009. jan. 8., 17:35 | Megtekintve: 3466

Az európai trendeket követő férfiak hazai márkája, a Pro Wear nemrég megnyitotta második üzletét is, a szolnoki márkaboltban pedig 40%-os árengedménnyel várják a vásárlókat.

A cikkben található kedvezmények már nem aktuálisak.

Már megkezdődött a tél végi akció a szolnoki Pro Wear márkaboltban, ahol a Pro Wear termékek árából 40% engedményt kapnak a vásárlók.

A Pro Wear márkájú, legfrissebb európai divattrendeket követő, sportosan elegáns zakók, nadrágok, bluzonok és kabátok a legmagasabb minőségi elvárások szerint készülnek. A kollekciók egymással jól variálható darabjait elsősorban a 30-50 év közötti menedzsereknek ajánlják.

A vásárlók a Pro Wear termékekkel országszerte minden jelentősebb férfiruházati üzletben és épülő márkabolt hálózatuk immár két szolnoki üzletében is találkozhatnak.

December elején nyílt meg a második Pro Wear üzlet Szolnokon. A Széchenyi körúti Pro Wear Férfiruházati Outletben minden Pro Wear termék jelentős kedvezménnyel kapható. Egyéb öltözék-kiegészítők is találhatók az üzletben, így ingek, nyakkendők, kötött pulóverek, kardigánok, hosszú ujjú pólók, alsóruházat, övek, esernyők óriási kínálatából is válogathatnak a vásárlók.

Ajánljuk még:

Pro Wear kollekció a piactéren


Nike akciók elsőkézből

Frissítve: 2009. jan. 6., 18:23 | Megtekintve: 6426

Erről te sem maradhatsz le! Január 6-tól nagyszabású Nike leárazás veszi kezdetét a Dynamic Sport üzleteiben.

A januári LEÁRAZÁSUNKRÓL elsőkézből értesülhetsz, itt a Vanity-n!

Január 6-tól egészen 25-ig nagyszabású NIKE LEÁRAZÁS veszi kezdetét a Dynamic Sport üzleteiben. A kedvezmények és az árukészlet csak Rád várnak.

A kedvezményes termékeket keresd a piactéren és a Dynamic Sport Nike boltokban!

Minden cipő, nadrág, kiegészítő, sál, sapka és kesztyű 30% kedvezménnyel, a kabátok, mellények, fehérneműk, pulóverek és Nike Pro termékek pedig 40%-al alacsonyabb áron kaphatók az akció ideje alatt.

A képek csak illusztrációk.


Springfield kollekció otthoni pihenéshez!

Frissítve: 2008. nov. 25., 14:36 | Megtekintve: 2033

Unod a régi ruháidat hordani otthon? Nem kell lemondanod saját stílusodról akkor sem, mikor kényelmes, laza ruhákat viselsz! A Springfield őszi-téli kollekciójának néhány otthon viselhető darabjára hívjuk fel a figyelmedet.

A Home Wear kollekció azoknak a lányoknak készült, akik divatosak és lazák akarnak lenni az otthon kényelmében is. Anyagukban bordázott, gazdagon kidolgozott felsők, könnyű kapucnis pulóverek, nőies pizsamák és otthoni viseletek – csak néhány a színes, kényelmes kombinációkból, amit a Springfield azért dolgozott ki erre a szezonra, hogy mindenhol fantasztikusan nézz ki.

2008 telén még a trendi ruhák alatt is csak a Home Wear darabokat akarod majd viselni, hiszen a kollekciónak része egy exkluzív, pamut és elasztikus anyagból készült, nyomott mintákkal és csíkokkal díszített fehérneműkből álló válogatás is. Ez az új SPF vonal telis-tele van könnyen viselhető darabokkal, nőies motívumokkal, magában hordozva a Springfield lány laza stílusát. És ez még csak a kezdet!

Látogasd meg a Springfield üzleteket és fedezd fel az elsők közt az új Home Wear kollekció minden darabját.

Ajánljuk még:

Springfield kollekció a piactéren


Ha szégyenlős vagy, ne ezt viseld!

Frissítve: 2008. nov. 24., 17:51 | Megtekintve: 6959

Bizarr csengésű márkanév, szókimondó, erotikát csöppet sem árnyaltan sugalló szövegek, vagány, dögös ruházat. Ha már viseled, akkor tudod miről beszélünk, ha még nem, de elég bevállalós vagy, akkor figyelj!

A De Puta Madre 69 név ismerősen csenghet, mivel már 2002 óta egyik kedvenc márkája az egyedi, feltűnő, néha vulgáris mintával és szöveggel ellátott felsők, kapucnis pulóverek, pólók, ingek és dzsekik kedvelőinek. A Vanity piacterén megnézheted a 2008-as őszi-téli kollekció darabjait.

A spanyol „de puta madre” átvitt értelmű jelentésében egy vulgáris kifejezés arra, ha valami nagyon jó. A márka atyja Ilan Fernandez, aki egy kolumbiai drogdíler és fegyverkereskedő volt, a börtönben töltött évei alatt kezdett pólókat tervezni. A spanyol rabok között óriási népszerűségnek örvendő, egyedi mintákkal és szlogenekkel ellátott ruhadarabokat Fernandez a szabadulása után elkezdte saját márkanév alatt forgalmazni, így született meg 2002-ben a De Puta Madre 69. Ma már a világ rengeteg országában, többek között Magyarországon is megtalálhatók márkaboltjaik és a hálózat egyre gyorsabban növekszik.

Az azóta tisztességes útra tért Fernandez szerint minden design üzenete az: „Ne kövess el semmilyen bűncselekményt, inkább viseld a pólóimat, így drogok használata nélkül is mindig a csúcson érzed majd magad”. Fernandez ma már a kábítószerek és a bűnözés ellen van, minden új kollekcióval saját érzéseit és gondolatait próbálja művészien kifejezni.

Ha egyéni vásárlóként érdeklődsz a márka iránt, a pécsi Új Forrás Üzletház vagy a Sopron Pláza egy-egy boltjában találkozhatsz a legújabb darabokkal, a kiskereskedőket pedig a pécsi De Puta Madre 69 bemutatóterem előzetes bejelentkezés után fogadja. Hamarosan Budapesten és Zalaegerszegen is nyílik két újabb márkaüzlet.

Ajánljuk még:

De Puta Madre 69 termékek a piactéren


Pro Wear – Lendület és elegancia

Frissítve: 2008. nov. 1., 10:21 | Megtekintve: 3153

Minden héten újabb akcióval kedveskedik vásárlóinak a Pro Wear férfiruházati üzlet október 29.-től, első születésnapja alkalmából.

A cikkben található kedvezmények már nem aktuálisak.

A Pro Wear márkájú férfi felsőruházati termékek először 2005-ben jelentek meg a hazai piacon. A legfrissebb európai divattrendeket követő, sportosan elegáns zakók, nadrágok, bluzonok és kabátok saját divattervezőjük elképzelései alapján, a legmagasabb minőségi elvárások szerint készülnek. A kollekciók alapanyagai természetes alapú, kiváló minőségű nyugat-európai kelmék. Az egymással jól variálható darabokat főként a 30-50 év közötti menedzsereknek ajánlják.

A vásárlók a Pro Wear termékekkel országszerte minden jelentősebb férfiruházati üzletben és épülő márkabolt hálózatuk első két szolnoki üzletében is találkozhatnak.

Első születésnapját ünnepeli a Pro Wear Férfiruházati üzlet Szolnokon. Ebből az alkalomból – október 29-től kezdődően – hat héten keresztül minden héten más Pro Wear termékekre vonatkozó kedvezménnyel kedveskednek a vásárlóknak. Egyéb öltözék-kiegészítők is találhatók az üzletben, így a Pro Wear termékeken kívül ingek, nyakkendők, kötött pulóverek, kardigánok, hosszú ujjú pólók, alsóruházat, övek, esernyők óriási kínálatából is válogathatnak a vásárlók.


Ismerd meg a Fabriano új kollekcióját!

Frissítve: 2008. okt. 20., 16:06 | Megtekintve: 2946

A Fabriano Aranci minden darabja garancia a divatos külsőre, kényelemre és minőségre bárkinek, aki életkorától függetlenül szemtelenül fiatalnak érzi magát.

A rajtad levő ruha sokkal több egyszerű viseletnél – meghatározza hangulatodat és kifejezi az egyéniségedet. A Fabriano Aranci márka alapítói két tehetséges fiatal, Dankó Dániel és Tartott Roland. Ruháik kis szériaszámban készülnek és minden darab egy saját életérzést képvisel, melyben megtalálhatod önmagadat. Őszi kollekciójukban kötött pulóverek és hosszú ujjú pólók találhatók, sok csíkkal, mintával, grafikával és egyedi részletekkel díszítve.

Országszerte négy üzletben találkozhatsz termékeikkel, melyek természetesen mindig az aktuális trendet követik. A Fabriano Aranci kifejezetten felsőruházattal foglalkozik, pólóik és pulóvereik garanciát adnak a divatos megjelenésre és biztosítékot jelentenek a kényelemre és minőségre.

Mi a testben és a lélekben fiataloknak egyaránt ajánljuk ezt az egyedi és stílusos márkát. Nézd meg legújabb, őszi kollekciójukat a Vanity piacterén és fedezd fel önmagad az egyedi darabokban!

Ajánljuk még:

Fabriano Aranci a piactéren


A Burberry tavaszi-nyári kollekciója

Frissítve: 2008. ápr. 9., 14:29 | Megtekintve: 5840

Áprilisban berobban a divatvilág köztudatába a Burberry legújabb, már lassan egy éve folyamatosan emlegetett, várt kollekciója.

Itthon a legelső, 205 négyzetméteres, két szintes Burberry áruház 2008 tavaszán nyitott meg, a budapesti Andrássy út 24. alatt, ahol a londoni üzletekével tökéletesen megegyező árukészlet várja a látogatókat. A cég igazgatója, Christopher Bailey korábban a Gucci, a Tom Ford és a Donna Karan divattervező munkatársaként szerzett érdemeket. A New York Times szerint a márka az utóbbi időkben kezdődött, rohamos felvirágzása kizárólag az ő modern, újító intézkedéseinek köszönhető.

A tavaly óta várt tavaszi-nyári kollekcióval egy mostanában trendinek számító, számukra mégis új irányba indul el a Burberry. A cég gyökereire utaló, katonai egyenruhákra emlékeztető vonásokat romantikus, nőies hatásokkal tompítják, mindebbe bedobva egy-egy sportos darabot is. Minden stílusában az erőteljesen feminin összhatás érzékelhető, a kék sötét és világos árnyalatait, a dinamikus fekete-fehér kontrasztokat kiegészíti a bézs, barna, arany és rézszín mértéktartó használata. Táskák, kiegészítők és cipők nagy választéka teszi teljessé a klasszikus Burberry-külsőt. Ráadásul nemcsak a meleg időre, de a szabadtéri sportolásra és esős napokra is gondoltak a tervezők, így a trendi esőkabátok, pulóverek és sportfelszerelések sem maradtak ki a kollekcióból.

A 2008-as milánói divathét kifutóin nagy durranásnak számított a Burberry két bemutatója, és bár az őszi kollekció is hatalmas sikert aratott, egyelőre csak a tavaszi-nyári darabok kerülnek a boltokba. Már a reklámképeken is vidám, mégis elegáns érzésvilágot teremtettek a régi, egyhangúan fekete-fehér kampányoktól teljesen eltérve. Agyness Deyn és Lily Donaldson, a két, mostanában feltörekvő brit szupermodell mellett Sting lánya, Coco Sumner is megjelent a tavaszi-nyári kampány arcaként, számtalan más zenész, modell és művész társaságában.

Ajánljuk még:
h3. Burberry 2008 tavaszi-nyári kollekció