Helly Hansen bemutatja legújabb edzőruha kollekcióját
Akár lelkes sportember vagy, akár csak újra formába szeretnél jönni, itt az ideje elkezdeni a tavaszi edzéseket, hiszen a nyári, szabadtéri sportok csak jó állóképességgel élvezetesek igazán, ebben segít a Helly Hansen új kollekciója.
A kollekció női és férfi pólói, melegítő felsői, és nadrágjai a HH® Cool™-ból készülnek, ami a Helly Hansen legfejlettebb anyaga, amit kifejezetten a nagy igénybevételt jelentő sportokhoz alakítottak ki. A HH® Cool™ bizonyítottan elszívja a bőrfelületről a felesleges hőt és nedvességet, és ezáltal minden más poliészternél vagy természetes anyagnál jobb hűtőhatást fejt ki. Az anyag két rétegből áll: a Helly Hansen LIFA®-ból készült belső rétegből, ami 40%-kal könnyebb és 60%-kal szárazabban tart minden más textilszálnál, és a külső poliészter rétegből, ami elvezeti a nedvességet, ezáltal hűtve a bőrt.
Női felsőrész
Férfi póló
100 milliót érő magyar divattervező
Elképesztő sikertörténet Tóth Bori divattervező élete: két év alatt lett a Cosmopolitan olvasóinak kedvencéből egy milliárdos cég egyedüli választottja.
Október 6.-án reggel a Café Miro-ban ülhettünk le Tóth Bori társaságában egy kávé és croissant mellé, hogy meghallgassuk a hatalmas, egész budapesti divatéletet átalakító beruházás történetét.
A rendezvény háziasszonya, Szabó Patrícia így nyitotta meg a reggelit: „Végre valami hordható! Végre valami elegáns! Végre valami nekünk való!”
Megszületett a hello you collection!
Hosszú és alapos zsűrizés után itt a 15 nyertes pólóterv, ami hamarosan valóságos formát ölt a USE-unused őszi kollekciójának részeként.
Eljött a nagy nap, a zsűri kiválasztotta a Coca Cola és a USE közös divattervező játéka, a hello you 15 nyertes tervét (nézd meg, mit írtunk korábban a program részleteiről és a hivatalos sajtóreggeliről). A kéthónapos program során 10.000 tervező több mint 20.000 sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns munkát alkotott, a kollekcióban stílusonként 3-3 felső szerepel majd. A nyertes tervezők a saját elképzeléseik alapján készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE unused ruhatárat kapnak.
A szakmai zsűriben a USE unused divattervezői, Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András mellett Pócsik Anita, az InStyle főszerkesztője és Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország marketingigazgatója is kiválasztotta kedvenceit. Döntésükben a kreativitás, a technikai megvalósítás, a tervek kivitelezhetősége, a kollekció egysége mellett fontos szempont volt, hogy az egyes tervek mennyire adják vissza a Coca-Cola light és a USE hangulatát, formavilágát.
Az összes nyertes pólótervet itt nézheted meg.
A zsűrizés folyamatát bemutató videót ezen a linken láthatod.
„Nagyon sokan úgy álltak hozzá, hogy lehetett látni, hosszú órákat töltöttek el a programmal” – mondta Füzes Eszter, a USE unused divattervezője. „Rengeteg opciót kipróbáltak, kombinálták a színeket, mintákat, számtalan rétegben egymásra építették azokat. Némelyik tervnél sokáig elemeztük, hogyan alkottak egészen új, egyedi motívumot a beépített mintákból. Nagyon, nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen kitűnő munkák születtek.”
A több napos, sokszor vitáktól sem mentes munka végeredménye, az ősszel bemutatkozó hello you collection mégis magáért beszél. Pócsik Anita úgy fogalmazott: „Nagyon jó terveket sikerült kiválasztanunk. Úgy érzem, ebben a kollekcióban mindenféle nőtípus megtalálja a neki való felsőt: van benne nagyon extravagáns, fiataloknak szóló, de olyan is, amit egy 40-es nő is fel tud venni.”
A USE csapat és az általuk tervezett Tweed light palack.
Gratulálunk a nyertes tervezőknek, ősszel pedig természetesen bemutatjuk majd az elkészült kollekciót a Vanity oldalain is!
Amíg a hello you darabokra vársz, nézd meg a póló kollekciót a divatkatalógusban!
5 tipp, amivel idén is trendi leszel
Mit vegyél fel 2009-ben? Tippeket és ötleteket adunk ahhoz, hogyan kövesd a divatot már meglévő ruháidból válogatva és megmutatjuk, mit érdemes megvenned a következő shoppingolás alatt.
Gap, Marc, Dolce & Gabbana
1. Retro és matróz
2009-ben sem kell a 80-as évekből származó ruhákat a szekrény mélyén hagyni. A magasított derekú szoknyától és retro trapéz farmertől kezdve a matróz stílusú, tengerész csíkos darabokig idén bármi jöhet, ami megállta volna a helyét 20-30 évvel ezelőtt a ruhaüzletek kirakatában.
BCBG Max Azria, Loewe, Marc Jacobs
2. Félvállas felsőrész
A félvállas topok és ruhák nem csak az új tavaszi kollekciókban, de a vörös szőnyegen is az egyik leggyakoribb látvánnyá váltak mostanában. Akár az egyik válladat szabadon hagyó, hosszú ujjú felsőt, akár egy féloldalt futó pántos ruhát választasz, a lényeg az asszimmetria és az idei év divatszínei.
Issa, Gucci, Hermés
3. Maxiruha
Minél hosszabb, lebegő szoknya, könnyű és szellős anyagok, változatos színek határozzák meg a 2009-es maxiruhát, a tavasz egyik új visszatérőjét, ami az extrém rövid szoknyák és topok trendje után lepte meg a divatvilágot. A hosszú és kényelmes ruhákat nyugodtan viseljétek randira is, mert nőies eleganciája tökéletesen illik ahhoz, amit a férfiak számára tartogat az idei év.
Lacoste, Dolce & Gabbana, Just Cavalli
4. Zakó és öltöny
A pasiknak most egyszerű dolguk lesz, ha meg akarnak felelni az aktuális divatnak. Lezser és elegáns stílusú férfiak egyaránt viselhetnek zakókat és öltönyöket – mi több, idén kötelező is, hiszen a divatházak a tavaszi-nyári trendekhez igazodva különböző stílusú, lehengerlő modellek özönével árasztják el a boltokat.
Louis Vuitton, Danielle Scutt, Ed Hardy
5. Rafinált fürdőruhák
Fürdőruhák terén nem sok unalmas darabra számíthatunk idén. A meglepő helyeken kivágott egyrészesek, rafinált pántokkal felköthető bikinik alsó és felső része nem kell, hogy színben harmonizáljon. Kedved szerint tangát vagy széles alsót is nyugodtan választhatsz, amíg a hasadat szabadon hagyod, mivel a minél nagyobb fedetlen testfelület is a 2009-es trend nagy befutója.