Tyúkláb mintás kóla reggelire
A Vanity a USE-zal reggelizett tegnap a Klassz-ban, ahol elsőként mutatták be a sajtónak saját tervezésű Coca Cola palackjukat. A fél tízre rakott késői reggeli beszélgetéssel, a hello you pólótervező program és az új alupalackok tesztelésével telt.
Az élőben hihetetlenül szimpatikus USE unused tervezőcsapattal (Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András) az Andrássy úti borozóban találkoztunk. Most minden eddiginél büszkébbek lehetünk rájuk, magyarok közül elsőként nagyon illusztris társaságba kerültek – Manolo Blahnik, Roberto Cavalli és Nathalie Rykiel után ők is felöltöztethették a Coca Cola Light-ot. Az alupalack ötvenes-hatvanas évek francia divatját idéző, ezüst tyúkláb-mintás ruhája a Tweed light nevet kapta.
„Szerintem külön jót tesz a palacknak, hogy ezt a nagyon organikus, ívelt felületét megtöri egy viszonylag geometrikus minta” – mondta Tóth András tervező a designról. Külön megtiszteltetés volt, hogy elsőként a reggeli résztvevői ihattak a limitált kiadású, különleges USE – Tweed light palackokból. (Kevésbé megtisztelő tény, hogy elsőként a Vanity stábjának sikerült egy leejtett palack miatt kólával telespriccelnie a borozó közepét).
A Tweed light és a korábbi designer palackok.
Az eseménynek egy másik fontos apropója is volt: a nagy mennyiségű kóla, croissant és szendvics elfogyasztása közben a szervezők igyekeztek mindenkivel egy-két pólót is megterveztetni. A Coca Cola Light és a USE közös hello you collection online divattervező programjával bárki elkészítheti saját felsőjét, a beküldött tervek legjobbjait pedig a USE következő kollekciójához le is gyártja. Szavazni, pólótervet elmenteni a Coca Cola Light kupakokban található kódszámmal lehet.
Ha épp kreatív hangulatban vagy és még nem tetted, próbáld ki: a rengeteg stílus, fazon, szín és minta sablon kombinálásával a lehetőségek végtelenek. Az április 6.-i indulás óta több mint 17 000 pólóterv született, de még mindig lehet újat, egyedit, nyerőt alkotni.
A Vanity egyik pólóterve elő- és hátulnézetből.
A verseny végén a sportos, elegáns, romantikus, utcai és extravagáns kategóriák 10 legtöbb szavazatot kapott tervéből áll össze az az 50, amiből a zsűri kiválasztja a legjobbakat. Ezekből alkotják meg az ősszel boltokba kerülő új kollekciót, a tervezőknek járó díjakról pedig korábbi hello you-s cikkünkben olvashatsz.
A USE reggeli végén mindenki mosolyogva távozott – a tervezői trió és a szervezők közvetlensége mellett egyhangúlag díjaztuk a Tweed light palack designt, a helyszínül választott hangulatos borozó/bisztrót és az isteni szendvicseket is. A többi ott készült képet a cikk folytatásában nézheted meg.