100 milliót érő magyar divattervező

Frissítve: 2009. okt. 8., 12:44 | Megtekintve: 6001

Elképesztő sikertörténet Tóth Bori divattervező élete: két év alatt lett a Cosmopolitan olvasóinak kedvencéből egy milliárdos cég egyedüli választottja.


Október 6.-án reggel a Café Miro-ban ülhettünk le Tóth Bori társaságában egy kávé és croissant mellé, hogy meghallgassuk a hatalmas, egész budapesti divatéletet átalakító beruházás történetét.

A rendezvény háziasszonya, Szabó Patrícia így nyitotta meg a reggelit: „Végre valami hordható! Végre valami elegáns! Végre valami nekünk való!”

Dr. Becser Balázs, Szabó Patrícia és Tóth Bori. Fotók: Mudra László

Tóth Bori évek óta a klasszikusan elegáns divatot képviseli, és abban az egyik legjobb is. 2007-ben megkapta a Cosmopolitan közönségdíját “Princess” nevű kollekciójáért, 2009-től pedig az olasz Ice Holding SpA. támogatásával építheti ruházati márkáját.

Sajtóreggeli a Cafe Miro-ban

Hihetetlen eredmény, hogy a cég nem csak Magyarországot, de személyesen Tóth Borit választotta befektetéséhez, mely kezdetben 100 millió forintra rúg. Az Operaház szomszédságában, a jelenleg is alakuló Divattervezői Negyedben (aminek jelentőségéről itt írtunk korábban) épül a TOTHBORI Szalon, ahol az üzletasszonyok számára készült Business Look Pret-á-porter kollekció lesz kapható. Ebből két darabot már láthattunk is a sajtóreggeli alatt.

Tóth Bori

A Vanity kérdésére, hogy miért választják majd az üzletasszonyok az ő darabjait a Gucci vagy Donna Karan helyett, Tóth Bori így válaszolt: “Egy üzletasszony nem hordhatja a hét minden napján ugyanazt a kosztümöt, de egyedi darabokat találni elég nehéz, és senki sem szereti, ha szembe jön vele az utcán valaki ugyanabban a ruhában.”

A Business Look kollekcióban ugyanis egy modellből csak két-három darab készül el, öt méretben. Ráadásul a márka a felső-közép árkategóriát képviseli, így az üzletasszonyok számára megfizethetőbb is. A Tóth Bori ruhák igyekeznek egyensúlyt teremteni a protokolláris öltözködési szabályok és az egyéniség, kreativitás megmutatása között.

TOTHBORI Business Look Pret-á-porter kollekció

A beruházó cég hosszú távú terveiben egy nemzetközi szalon-hálózat kialakítása szerepel, így jó esélyünk van rá, hogy Tóth Borival a magyarok elismertebbek legyenek a világ divatéletében.



Ajánljuk még

Nálunk lesz Európa első divattervezői negyede?

Az angol turitól a belvárosi szalonig


Kommentek

Wordpress Themes – 2010. jún. 23., 22:10

Genial fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.