Fecske

Use-unused férfi kollekció!

Frissítve: 2008. okt. 14., 14:59 | Megtekintve: 6279

Tíz kollekció és egy napszemüveg vonal után a sikeres magyar márka, a USE elérkezettnek látta az időt, hogy bevezesse új, hétköznapi és hordható férfiruha kollekcióját.

A húsz fazonból álló kapszula-kollekciót a variálhatóság, a hordhatóság és a kényelem fémjelzik. A könnyen kezelhető anyagokból készült ruhák letisztult, de mégsem közhelyes összképet mutatnak. Szűk és bő szabások keveredése, innovatív anyagok és a márka logójául választott fecske motívum különbözteti meg a USE férfikollekcióját a többi brandtől.

Kampányfotók: Perlaki Márton

A kampányban szereplő modell, Fogarasi László (aki Yonderboi néven ismert a zeneiparban) személyisége és a tény, hogy hivatásos modell helyett hús-vér embert választottak a tervezők, mind-mind azt a felfogást erősítik, mely szerint a USE férfi nem kíván kilógni a tömegből, sokkal inkább az intellektuális divat és a finom részletek iránti elkötelezettségét szeretné kifejezni öltözködésével.

A kollekció egyelőre a cég budapesti showroom-jában lesz elérhető, egyedi megrendelésre.

Ajánljuk még:

USE a Vanity-n



Luxusmárkadömping a Belvárosban

Frissítve: 2008. ápr. 17., 13:57 | Megtekintve: 2271

Az Armani is az Andrássyt nézte ki magának, a Dior és a Chanel pedig hamarosan csatlakozik.

Lassan tömegessé válik a ruházati luxusmárkák budapesti betelepülése, ugyanis most az Emporio Armaniról derült ki, hogy az Andrássy út elejére költözik. A hírt a portfolio.hu adta hírül, amely szerint a márka nemcsak üzlettel, hanem kávézóval is megjelenik meg a lassan korzóvá alakuló sugárúton. Az üzlet már rajta van az Armani-csoport honlapján is, ám szemérmesen mindössze ennyi információval szolgál az olasz divatház.

Armani jeans üzlet egyébként már működött Budapesten, emellett a “rajongók” a hazai outletekben is hozzájuthattak a márkához.

Információink szerint az Armani két éve keresi magyar partnerét a felső kategóriás üzlet megnyitásához. Ám eddig az is problémát okozott, hogy nem volt Budapesten olyan (jogilag tisztázott) ingatlan, ahová a márkának megfelelő felülettel és látvánnyal telepíthette volna üzletét. Az ingatlan, amelyben várhatóan az év utolsó negyedében jelenik meg, az ING tulajdonában van.

Az ingatlanpiaci szakemberek szerint nem véletlen, hogy most kezdődik itthon a luxusmárkadömping. Az Andrássy útra a Louis Vuitton és a Zegna mellé olyan márkák érkeznek, mint a Burberry és a Gucci. Érdeklődik a helyszín iránt a BodyShop, a Shephora, a hírek szerint a Lafayette áruház, a Dior és a Chanel is. A szakértők ezt azzal magyarázzák, hogy a patinás ingatlanok tulajdoni jogviszonya mostanra rendeződött. A nagy befektetők megjelentek a piacon és tőkét pumpáltak az elszlömösödött városrészbe. A nagy márkák pedig a jogtiszta, kevés adminisztrációt igénylő, exkluzivitást biztosító ingatlanokat kedvelik.

Jó példa erre a Deák Ferenc utcai Fashion Street, ahol az ingatlanok egy kézbe kerültek, a beruházó ugyancsak pénzt injektált az épületek felújításába, és olyan márkák jelentek meg, mint a Boss vagy a Ralph Lauren, illetve a Benetton. Mára a Deák Ferenc utca igazi felső kategóriás sétálóutcává alakult, ahová szívesen mennek a turisták és a belföldi fogyasztók is.

Az Andrássy úton az első fecske az Ermenegildo Zegna volt, az üzletet a cég magyar partnere alakította ki. Ezt követte a Louis Vuitton, amely top kategóriás táskákat kínál. Mellette a Burberry és vele szemben a Gucci nagyjából egy időben nyitja üzletét. Úgy tudjuk, az említett luxusmárkák mellett még számtalan más divatház is élénken érdeklődik a budapesti piac iránt, ám az erre vonatkozó információk csak lassan “csepegnek”.

Forrás: Napi Gazdaság

Ajánljuk még:
h3. Hazai divat üzletek adatbázisa


Szexi alsógatyát a pasidra!

Frissítve: 2008. febr. 11., 12:01 | Megtekintve: 13150

A Valentin-nap rólatok szól. Rólad és a pasidról. Te mivel készülsz? Gyertyafényes vacsora, rózsaszirmokkal teleszórt ágy, vadító fehérnemű… De neki vajon eszébe jut beújítani valami szexit?

Ugye te sem akarod még Valentin-napon is az anyjától kapott kétéves, kinyúlt boxerban látni szerelmed tárgyát? Ha neki nem jut eszébe, lepd meg te valami szexi darabbal! Férfialsó körképünk segít kiválasztani a párodhoz leginkább illő darabot!

A klasszikus fecske bár a legegészségesebb viselet, mégis nehezen találni ennél unalmasabb darabot a férfi fehérneműk között. Noha ennek a fazonnak is megvannak már a viccesmintás darabjai, Valentin-nap éjszakájára mégsem javasoljuk.

A boxer talán a legnépszerűbb viselet – a bevállalósabb és a visszafogottabb férfiak egyaránt szívesen hordják. Így bármely üzletben széles választékkal találkozhatsz, akár egyszínű, csíkos, vagy valamilyen mókás darabot keresnél. Ha a pasid fázósabb, még egy színében és anyagában hozzá illő trikóval is párosíthatod. A szexi hatás így sem marad el!

A száras szűk alsónadrágnak is megvannak a maga hívei, de ha konzervatívabb vagy, ezt a típust inkább ne válaszd! Ha mégis ebből a fajtából szemezgetnél, az egyszínű biztonságos és nyerő választás. A mintásoknál azonban nem árt oda figyelni, hogy a minta milyen hatást kelt viselőjén.

Ha mindezek után sem mersz egyedül választani, vessétek bele magatokat együtt a szexi alsóneműk világába! Így a Valentin-napi fehérnemű mustrát már az üzletek próbafülkéjében elkezdhetitek!

Ajánljuk még:
h3. Férfi kollekciók a piactéren