Megérkezett a Levi's karácsonyi kollekciója
Vége a várakozásnak, itt az idő, hogy a telet ikonikus darabjainkban köszöntsük, amelyet a Levi's újragondolt az ünnepi kíváncsiság és a rafinált melegség jegyében.
Öltözz fel és ajándékozz idén a Levi’s 2013-as ünnepi kollekciójában! Gyapjú rétegek és kötött anyagok keverednek klasszikus farmerrel és kortárs kézműves részletekkel – összességében sokoldalú, ám meglepő fordulatokat tartalmazó kollekciót alkotva.
Nem csak szerelmeseknek! - Vegyesfelvágott
Ki utálja a Valentin napot? És aki ünnepli, az mi az ördögöt csináljon? Klisék, ajándékötletek, designer csokik és mindenféle érdekesség, ami a szerelmesek ünnepének ellenzőit és rajongóit érdekelheti.
Eljött a szerelem napja, és hogy a Vanity is kimutassa gyengéd érzelmeit az internet más remek divatblogjai iránt, Vegyesfelvágott rovatunk mai részében összegyűjtöttük a legjobb Valentin Nappal kapcsolatos bejegyzéseket magyar bloggertársainktól.
Mindenki kap egy pólót a GAS-tól
Mindenkinek kell egy GAS farmer - főleg, ha ajándékba egy szuper férfi vagy női póló is jár hozzá. Irány a bolt!
A GAS idén ünnepli 25. születésnapját, ezért egy különleges, ünnepi pólót ad ajándékba minden vásárlónak.
G-sus, mindig egy új felfedezés
Ha te is észreveszed környezetedben a szépséget és szeretsz elrejtett üzeneteket felfedezni saját ruhadarabjaidon, akkor meg kell ismerkedned közelebbről is a g-sus márkával.
A g-sus története 1993-ban indult egy deszkás boltban Arnheimben (Hollandia). Első kollekciójuk egy pár szűk szabású, vagány mintával nyomott pólóból és pár farmernadrágból állt, amit csomagtartóból árultak. Nem sokkal az indulás után megnyitották első boltjukat heavens playground néven_, a tervezőcsapat pedig beköltözött egy régi amszterdami raktárépületbe. Azóta kicsit megnövekedtek és mostanra már 27 országban ismert a **_gsus sindustries** márkanév – Magyarországon is kapható a székesfehérvári ElectricBuddha üzletben.
A g-sus jelmondata: Keep discovering (fedezz fel újdonságokat). Filozófiájuk szerint az emberek manapság messzi tájakra utaznak ahhoz, hogy új dolgokat tudjanak felfedezni, ám eközben elfeledkeztek arról, hogy a környezetükben lévő szépséget észrevegyék. Ezért minden ruhájukon titkos üzeneteket helyeznek el, amit általában csak hordás közben vesz észre az ember. Ruháikra jellemző, hogy: “Ha azt hiszed, hogy látsz egy pólót, nézd meg még egyszer!”
A férfi és női kollekcióikat mindig két téma kombinálásával alkotják, mint például Vikingek és Amishek, Afrika és Bauhaus (ez a 2008 őszi kollekció volt), Cirkusz és “Le Chat Noir” (a 2008 téli kollekció). A 2009 tavaszi kollekció St. Tropez és Rio de Janeiro ötvözése, és a St. Janeiro nevet viseli.
Ha érdekelnek az újdonságok, vagy a korábbi darabok stílusa fogott meg, keresd fel az ElectricBuddha boltot Székesfehérváron, és válogass a g-sus kollekciók között!
A g-sus 2009 tavaszi-nyári kollekciójának bemutatója a torontói L’Oreal Fashion Week-en:
Fedezd fel te is a g-sus termékeket a piactéren, ahol hamarosan a 2009-es kollekciókkal is találkozhatsz!
Új Springfield női és férfi kollekciók
Kilenc hangulat, kilenc izgalmas új irányzat! Az idei Springfield kollekció több trendet fog össze, hogy minden hangulatra megtaláld az igazit.
A 2009-es tavaszi-nyári újdonságokkal most különlegesnek érezheted magad, hiszen a Springfield stíluskavalkádjában mindenki megtalálja a hozzá illő darabokat.
Ha vidámságra vágysz, itt a Parashoot színes robbanása, ami a csőnadrágok és technikai anyagok sokszínű, letisztult formájával ragad magával.
Az Ecolove azoknak készült, akik szeretik a blúzokat, a farmerdzsekiket, a hímzett, horgolt mintákat, a természetes stílust.
Az Alice in Tokyo egy igazi Manga képregénybe kalauzol, míg a Bolliwood a 70-es évekbe, a legfrissebb nyugati trendek és az indiai folklór, a tunikák és hosszú ingek világába vezet.
Visszatérnek a kis horgony és vitorlás minták, a tenisz szoknyák és a falatnyi kardigánok is, megidézve az 50-es évek tengerparti ragyogását.
A laza nyári viseletek kedvelői is megtalálják a számításukat. A Rethro Surf a nyár szerelmeseinek készült, akik a tenger habjai közt is trendik maradnak.
Persze a férfiak sem maradnak ki az újdonságokból, az idei “Springfield Man” stílusát rengeteg hangulat, valódi kavalkád jellemzi.
Tavasszal is trendi a Springfield Up, az elegáns-laza városi fiúk stílusa, ám megjelennek új irányok is, például a laza iskolás fiú és a geek inspiráló hangulata, amely ötvözi a sportos elemeket a kifutók izgalmas világával.
A nyári vonalat a West Coast, az amerikai nyugati parti stílus inspirálta – a tengerpart, a tiszta retro szörfös külső szórakozásra buzdít.
Hagyd magad elcsábítani a legfrissebb trendekkel!
David Jones, gyakorlat teszi a minőséget
Ugyanaz a neve, mint a világ legrégebb óta működő szupermarketjének, ám ez a David Jones az egész világot kiszolgálja táskákkal.
A 20 éves múltra visszatekintő, francia cég komoly feltételeket szab a kifogástalan minőséggel kapcsolatban. A David Jones bemutatótermei hatalmasak, minden adott pillanatban legalább 900 terméket kell, hogy kínáljanak, minimum 800 nm-es területen elszórva. Kényelmes, közvetlenül a bejárat mellett helyet kínáló, tágas parkolót is biztosítanak, hogy vásárlóiknak ne okozhasson gondot a főként Hong Kongból és Kínából importált táskák hazacipelése. Van lehetőségünk persze más bőrárú kereskedésekben is megvásárolni az áhított táskát – nálunk jelenleg a Pólus Centerben és Törökbálinton találhatók David Jones kollekciókat bemutató üzletek.
Férfi és női kézitáskák, sporttáskák, bőröndök, iskolatáskák, pénztárcák és más egyéb kiegészítők találhatók a bőrből és szövetből készült, nem ritkán 50 vagy még több darabot számláló kollekciókban. Nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy minden szezonban újdonságokkal rukkoljanak elő, tervezőik mindig keresik az adott évszakhoz legjobban illő stílusokat, és a biztonság kedvéért szinte minden modelljüket 4-5 különböző színben dobják piacra. A David Jones boltok más, ismert márkákat is árusítanak, igyekeznek bőséges választékot és több stílust kínálni nem csak saját tervezésű táskáik, hanem minden általuk forgalmazott kollekció esetében.
Manapság a világ minden táján összesen 30 helyen vásárolhatunk tőlük minőségi táskákat és divatcikkeket. Európa számtalan országán kívül Marokkó, Algéria, Venezuela, Törökország és Kanada is az aktív David Jones partnerek közé tartozik.
Ajánljuk még:
h3. Táskák a piactéren