Justsweet sztár + zenész blog

9 sztár, akik divattervezői babérokra törnek

Frissítve: 2008. febr. 4., 14:00 | Megtekintve: 5687

Tetszik vagy sem, a profi divattervezőket lassan kiszorítják a hírességek, akik egymással versengve mutatnak be új ruha és cipő kollekciókat.

Mindenféle előképzettség vagy tapasztalat nélkül persze a színészek, sportolók és énekesek kénytelenek egy-egy sikeres márka designereivel összefogva dolgozni. Tekintsük át, eddig mi sült ki az ilyen kooperációkból:

9, Gwen Stefani már jóval L.A.M.B. nevű kollekciója 2004-es megjelenése előtt is saját maga készítette színpadon viselt, eklektikus ruháit. A hollywoodi színésznők körében nagy sikert aratott első darabok után egy évvel jelent meg a Harajuku Lovers névre keresztelt, kiegészítőkkel és fehérneművel teljessé tett kollekció, ami sokkal hétköznapibb áraival szélesebb rétegeket céloz meg. Gwen – stílusától eltekintve – főként azért egyedülálló a sztár-tervezők közt, mert valóban saját kezével kreálja és tervezi a ruhákat.

8, Kate Moss a Topshop számára tervezett, exkluzív kollekciója bemutatóján nagy felbolydulást okozott, mikor a kirakatba kiállva saját maga mutatott be egy vadító vörös ruhát. A táskákat, cipőt és más kiegészítőket is kínáló kollekciót a kritikusok vadul támadták, mivel szerintük egy Kate alkatával rendelkező modellen kívül a ruhák senkinek nem állnak jól. Ennek ellenére munkáit 2007 őszétől ismét a Topshop polcain láthatjuk, ám Kate ezúttal csak fehérneműket tervezett.

7, A színésznő és divatikon Sarah Jessica Parker sosem unalmas öltözékeiről volt híres, a BITTEN kollekcióval pedig azt üzeni rajongóinak, hogy extravagáns kosztümben ugyanolyan jól érzi magát, mint lezser göncökben. Ruhái ékesen példázzák, hogy némi erőfeszítéssel és gyakorlással a sztárok is tudnak valóban hordható, megfizethető, a vásárlók igényeit szem előtt tartó darabokat megtervezni.

6, A divatikonként számon tartott, „hajléktalan” trendet elindító Mary-Kate és Ashley Olsen saját couture márkát hoztak létre, melynek a The Row nevet adták. Legutóbbi kollekciójuk, a 2007-es őszi Elizabeth & James főleg sportos női ruhadarabokból áll. Pletykák szerint az ikrek a márka elindításával próbálják kompenzálni azt a baklövésüket, hogy a Wal-Mart számára is terveztek egy kollekciót, mert szeretnék elérni, hogy a divatvilág komolyan vegye őket.

Olvass tovább »



J.Lo szerint a harmadik a nyerő

Frissítve: 2008. febr. 4., 09:01 | Megtekintve: 1909

Bár a divatvilág eddig nem bánt vele kesztyűs kézzel, Jennifer mégis teljes erőbedobással tervezte és mutatta be az új JustSweet kollekciót.

A nemrég megszüntetett JLo by Jennifer Lopez és a csúnyán megbukó Sweetface kollekciók után sem adta fel divattervezői ambícióit Jennifer, inkább bemutatta a JustSweet-et.
A visszafogottan elegáns, fiatalos színekkel és formákkal operáló kollekcióval J.Lo azon fiatal lányokat és nőket célozza, akik szeretik a koruknak megfelelően szexis, mégis kifinomult és ízléses viseleteket. Mivel a JustSweet célközönségét főként tinik és fiatal felnőttek teszik ki, J.Lo úgy döntött, ezúttal lejjebb ad a csillagászati árakból, és elérhetővé teszi kollekcióját a tömegek számára is.

“A JustSweet darabokat viselő lányok kifinomultnak és sikkesnek érezhetik magukat, az idősebb hölgyek pedig valósággal megfiatalodnak” mondta J.Lo a nagyszabású bemutatón. “Célzatosan úgy terveztük az összeállításokat, hogy mindenki biztosan megtalálja a maga számítását.”

A New York-i divathéten bemutatott kollekcióban topok, nadrágok, ruhák, táskák, szemüvegek és egyéb kiegészítők is helyet kaptak. A teljes 2008-as JustSweet tavaszi-nyári kínálat megtekinthető és megrendelhető a hivatalos honlapon. Jó hír az elkötelezett J.Lo rajongóknak, hogy nem kell a hazai forgalmazókra várni, ugyanis az oldalon még Magyarországra is lehet rendelni.

Ajánljuk még:
h3. JustSweet a piactéren

JustSweet hivatalos oldal