Dolce & Gabbana sztár + sztár blog

Bombázókat vet be tavaszra a Dolce

Frissítve: 2011. jan. 16., 08:00 | Megtekintve: 2537

A Dolce & Gabbana a legkeresettebb szupermodelleket szedte össze egy fotózás erejéig, hogy 2011-es legelső kampányuk minden eddiginél ütősebben sikerüljön. Szerinted sikerült?

A 2011 tavasz-nyári szezon reklámkampányában a Dolce & Gabbana négy óriási nevet vonultat fel. Alessandra Ambrosio, Isabeli Fontana, Maryna Linchuk és Izabel Goulart láthatók a képeken, tetőtől-talpig a D&G hamarosan megjelenő tavaszi kollekciójában.

Olvass tovább »



A D&G egyetlen arca: Matthew McConaughey

Frissítve: 2010. szept. 6., 05:01 | Megtekintve: 3450

A legújabb The One férfiparfüm arcaként tér vissza a köztudatba Matthew McConaughey, a romantikus vígjátékok egyik királya.

A Dolce & Gabbana megint egy különleges, karakteres és ismert arcot keresett, ezúttal azonban a férfiak közül válogattak. A The One Gentleman megtestesítőjeként Matthew-t hamarosan óriásplakátokon látjuk viszont.

Olvass tovább »


Dolce & Gabbana illatfelhő férfiaknak

Frissítve: 2008. febr. 22., 12:00 | Megtekintve: 4614

Matthew McConaughey nem fél megmutatni, hogy férfiak és nők számára egyaránt a trendi parfüm fontos divatkellék.

Az elegáns és klasszikus darabokról elhíresült tervezőpáros, Dolce és Gabbana tavaly álltak elő legújabb alkotásukkal, amely kivételesen nem a szó szerinti értelmében “öltöztet”. A The One elnevezésű női parfüm akkora sikert aratott a hölgyek körében, hogy idén márciusban a férfiaknak szóló verziót is piacra dobják.

Az új illat arca Matthew McConaughey lett, aki a kritikusok kezdeti szkepticizmusa ellenére tökéletesen testesíti meg a D&G életérzést a reklámfilmben. McConaughey nemcsak elismert hollywoodi színész, de a Világ legszexisebb férfija cím büszke tulajdonosa is, aki a D&G szerint a lehető legjobb választás volt, mivel remekül közvetíti az illat és a reklámkampány üzenetét a közönségnek.

Korai tesztelők leírása szerint a férfias kölni egy “fűszeres, enyhén gyümölcsös illat, a dohány és fa aromájának árnyalataival”. Idén márciusban bárki kipróbálhatja, mennyire elégedett a The One második verziójával.

====

Ajánljuk még :
h3. Hazai D&G üzletek



Gisele Bündchen kezébe adták a szabászollót

Frissítve: 2007. dec. 28., 17:00 | Megtekintve: 1860

Gisele Bündchen 2008-ban csatlakozik a divattervezői feladatokra vállalkozók hosszú sorához.

A brazil szépséget már rengeteg márka és cég képviselői környékezték meg, hogy tervezzen számukra néhány egyedi darabot, de Giselle mindeddig még a legjobb ajánlatokat is visszautasította. Ám Domenico Dolce és Stefano Gabbana olyan nagyra tartják Gisele stílusát és divat iránti érzékenységét, hogy nem adták föl, amíg bele nem egyezett egy saját kollekció megalkotásába.

Kíváncsivá tették a szakmát, vajon mit is ajánlhatott fel Dolce & Gabbana a modellnek, amivel végül rávették erre a nagyszabású vállalkozásra? Mindenesetre Gisele nem először dolgozik a tervezőpárosnak, hiszen jelenleg is ő a The One nevű parfümjük reklámarca, aminek bevételei nemrég lépték át a 75 millió fontos álomhatárt. A Bundchen by Dolce & Gabbana kollekció 2008 tavaszán kerül majd a boltokba.

Ajánljuk még:
h3. D&G a piactéren