Női ékszerek

Új márka a MOM Parkban: MOHITO

Frissítve: 2014. jan. 6., 14:32 | Megtekintve: 119320

A MOM Parkban nyitotta meg első üzletét a városi eleganciát és egyedi vonalakat kedvelő nők legújabb mekkája, MOHITO. A brand kollekcióit fiatal nőkre tervezték, akiknek stílusa egyszerre moder és időtlenül klasszikus.

A tervezők olyan ruhákat álmodtak, amelyekben egyszerre keverednek a modern és retró stílusjegyek, szabásvonalak, így sajátos hangulatú, elegáns darabok születtek. A 2013-as őszi-téli kollekcióban például a 60-as évek divatját értelmezik újra, fekete-fehér mintákat kombinálva élénk színekkel és kobalttal.

Olvass tovább »



Akciófigyelő: Tezenis, Cross és Syam Gold

Frissítve: 2009. nov. 14., 09:00 | Megtekintve: 8219

Óriási kedvezmények, leárazott fehérneműk és akcós ékszerek készítik elő a hétvégi jó hangulatot a hazai divatrajongók számára.

Kettőt fizet hármat kap akció felsőkre, melltartók szuper áron, világmárkás ékszerek olcsóbban – a Tezenis, a Cross és a Syam Gold csalogatja ezen a héten a vásárlókat csábító árakkal.

Olvass tovább »


Dolce vita a MOM Park mögött

Frissítve: 2009. jún. 5., 12:46 | Megtekintve: 3595

Mint Madonna és Angelina Jolie, öltözz te is Dolce & Gabbanába, vagy válogass számtalan másik világmárka eredeti darabjaiból nagyon jó áron az Ittierre Designer Outlet-ben.

Ha szereted az időtlen stílust és a jó áron kapható luxusmárkás darabokat, te is örülni fogsz a hírnek, hogy az Ittierre Designer Outlet-be minden eddiginél több Dolce & Gabbana termék érkezett.

Madonna és Rihanna Dolce & Gabbanában:

Bár 2008 óta hallani híreket az Andrássy úti márkaüzlet közelgő nyitásáról, Magyarországon egyelőre kizárólag butikokban és outletekben kapható a Dolce & Gabbana, amely nem csak világhírű, de számtalan sztár kedvenc ruhamárkája is. Angelina Jolie, Madonna, Monica Bellucci, Tom Cruise, David Beckham, Kylie Minogue, Rihanna és Jennifer Lopez mind köztudottan rendszeres vásárlók, Debreceni Zita pedig az idei Operabálon egy zöld Dolce & Gabbana estélyiben jelent meg (ugyanolyan ruhában, mint Rihanna a 2007-es World Music Awards-on).

Az Ittierre-ben mostantól te is nagy választékban vehetsz Dolce & Gabbana darabokat – női és férfi ruhák, ékszerek, fehérneműk, fürdőruhák, szandálok és papucsok mind megtalálhatók az üzletben és a webáruházban. Emellett természetesen Cavalli, Versace, Costume National, Ferré, Armani és más luxus világmárkák is várnak rád.

Dolce & Gabbana termékek az Ittierre-nél:

Az árukészlet továbbra is minden héten megújul, ezért a számtalan világmárka egyedi darabjait érdemes gyakran átböngészni. Nézz be az Alkotás úton, a MOM park mögötti lakópark üzletsorán található Ittierre üzletbe és öltözz fel úgy, mint a legnagyobb sztárok!

Nézd meg az Ittierre Designer Outlet kínálatának ízelítőjét a divatkatalógusban!



A 15. SAG gála legjobb ruhái

Frissítve: 2009. jan. 28., 11:57 | Megtekintve: 4308

Jócskán benne járunk a díjkiosztók évadában, és ahogy egyre közelebb kerülünk az Oscar átadásához, az esélyesek is egyre több designer ruhát húznak elő szekrényeikből.

A Screen Actors Guild, vagyis a film- és televíziós színészek egyesületének 15. díjkiosztó gáláját január 25.-én rendezték meg Los Angelesben.

Teri Hatcher egy Monique Lhuillier divattervező által megálmodott, hófehér estélyit választott, aminek hosszú szoknyája egész este eltakarta a ruhájával színben harmonizáló, szatén Jimmy Choo platform cipőjét.

Eva Longoria drágakövekkel díszített, mandarin színű, pánt nélküli Jenny Packham ruhában és Sergio Rossi cipőben jelent meg, kiegészítőnek pedig egy Ted Rossi clutch-ot választott. A „Született Feleségek” egész stábját jelölték a komédia sorozat kategória díjára, de sajnos idén üres kézzel mentek haza, a „30 Rock” ütötte ki őket a nyeregből.

Angelina Jolie-t természetesen a legjobb női főszereplő díjára jelölték, és bár végül Meryl Streep vihette haza magával a bronz szobrocskát, Angelina bő szabású, vintage Hermes estélyije is rengeteg elismerést kapott az est folyamán.

Szintén díj nélkül maradt az ugyanebben a kategóriában jelölt Anne Hathaway is, akinek egyszerű, hófehér Azzaro ruháját, Christian Louboutin cipőjét és táskáját a varázslatosan csillogó Cartier ékszerek tették a nagyszabású eseményhez illően előkelővé.

A legjobb női mellékszereplő kategóriában induló Penelope Cruz a gálára egy Azzedine Alaia által tervezett, nyakpántos, testre simuló fekete modellt választott, amit éppen egyszerűsége tett elegánssá.

A kategória nyertese Kate Winslet lett a ’The Reader’ című filmért. A díjat egy kék színű Narciso Rodriguez estélyiben vette át, aminek hosszú szoknyarésze – mint az idei SAG gálán megcsodált ruhák legtöbbjénél – rálógott Christian Louboutin cipőire.

A gála többi résztvevőjének ruháit és kiegészítőit is megnézhetitek ezen az oldalon.


Születésnap és sötét címkék

Frissítve: 2008. jún. 2., 13:02 | Megtekintve: 4213

20 éves fennállásának örömére a Springfield exkluzív, Dark Label nevű kollekciója már a boltokba került, a többi idei újdonsággal együtt.

A bohókás, fiatalos és szigorúan nagyvárosi stílusáról könnyen felismerhető Springfield márka kétszeresen örömteli feladatokkal néz szembe most tavasszal. Nemcsak a 2008 tavaszi-nyári kollekciók és az exkluzív Dark Label darabok jelentek meg, de a spanyol Cortefiel cégcsoporthoz tartozó, José Pérez Vázquez által alapított márka idén ünnepli 20. születésnapját is.

A márka női ruhákat és ékszereket csak két éve gyárt. Az idei kollekcióban farmerek, sortok, mini és maxi ruhák, különleges ékszerek, kiegészítők, topok és pólók szerepelnek. Férfiak számára különleges újdonság a Dark Label elnevezésű kollekció, amit csak néhány Springfield üzletben árusítanak, mivel a limitált számban legyártott darabok a lehető legjobb minőséget képviselik.

A Springfield minden ízlésvilágba igyekszik belekóstolni. A ’70-es évek hippimozgalmait idéző daraboktól kezdve a világ különböző országai által ihletett etno mintákig mindent megtalálhatunk. A férfiaknak idén matrózstílust álmodtak meg – csíkos ingek, bermudák, farmer dzsekik és színes grafikákkal díszített pólók sokaságát találjuk a polcokon. A hölgyek letisztult stílusú, kényelmes, egyszerű színekben játszó darabok közt válogathatnak, ilyenek például az új farmernadrágok, bő szabású ruhák és a ’80-as évek rock korszaka által ihletett, nőiesen vad összeállítások.

Ajánljuk még:
h3. Springfield üzletek Magyarországon


Liz Hurley a fürdőruhás pokolban

Frissítve: 2008. ápr. 29., 11:53 | Megtekintve: 8768

Idén nyáron a Mango teljes fürdőruha kollekcióját Liz Hurley tervezi és mutatja be, most őszintén nyilatkozik a nehéz vállalkozásról.

A 42. életévét idén betöltő színésznőnek már rengeteg tapasztalata van a divattervezés terén, így a Mango bátran kérte fel őt, hiszen saját ruházati márkáját – amely főleg női fürdőruhákat, kiegészítőket és gyermekholmikat kínál – már három éve sikeresen vezeti.
A hamarosan boltokba kerülő, Elizabeth Hurley for MNG nevű limitált kollekcióban a ’60-as évek stílusát képviselő, retro hangulatú egyrészesek és bikinik mellett helyet kapnak más nyári kiegészítők is, például strand táskák, szandálok, napszemüvegek és kisebb ékszerek is.

A Mango-nál a 2008-as nyári fürdőruha divatot teljes egészében Liz ízlése és legújabb munkái határozzák meg. A kollekció Madridban tartott, hivatalos bemutatóján Liz így nyilatkozott a riportereknek: “Már rosszul vagyok csak a bikini gondolatától is, annyi fotózásom van az utóbbi időkben. Fürdőruhában pózolni egy kamera előtt maga a pokol! De magamnak köszönhetem…”
Később még hozzátette, hogy a reklámkampány képeit bizony alaposan retusálták, de egy hat éves kisfiú anyukájaként többé nem szégyelli bevallani, hogy nincs tökéletes teste.

Ajánljuk még:
h3. Fürdőruhák a piactéren


Jackie Onassis csak ezt viselné

Frissítve: 2008. márc. 25., 17:15 | Megtekintve: 3041

A furcsa minták és a retro stílus szerelmeseit örvendezteti meg a H&M idén áprilisban ezzel a régóta várt, színpompás, egyedi kollekcióval.

Már hírt adtunk a H&M és a finn textilgyártó Marimekko közös kollekciójáról, mikor az még csak zsenge bimbó volt a retro rajongó tervezők asztalán, de most végre eljött a várva várt pillanat, amikor teljes pompájában csodálhatjuk meg az elkészült darabokat.

A H&M vitamininjekcióként jellemzett, 2008-as tavaszi kollekciójában a pink, narancs, piros, türkiz és egyéb élénk színek, a jellegzetesen múltidéző minták dominálnak. A fürdőruhák, kendők, nadrágok, pólók, kalapok és ékszerek árait a két vállalat közös megegyezéssel alacsonyan tartja, így az egyrészes fürdőruhák 35, a nyári ruhák pedig 50 dollárba kerülnek majd. A teljes kollekció hamarosan felkerül a H&M hivatalos oldalára.

A Marimekko 1960-ban tett szert nyilvános elismertségére, mikor a kampánykörutak alkalmával John F. Kennedy felesége, Jackie Onassis mindenhol az ő tarka-barka ruháikat viselve jelent meg. A finn cég azóta is szorgalmasan próbálja életben tartani az 50-es és 70-es évek közötti időszak trendejeit. Választékukat kibővítve már háztartási és lakberendezési kellékeket, divat- és otthoni kiegészítőket is terveznek.

Bár a Marimekko saját ruhakollekciókkal is rendelkezik – a női, férfi és gyermek kategóriák mellett helyet kapnak az általuk klasszikusnak nevezett, különös és formabontó darabok is – elsősorban egyedi mintás szövetválasztékuk vonzza vásárlóikat. Új H&M kollekciójuk április 10-én kerül világszerte a polcokra, és azt remélik, most nevük ismét a köztudatba kerül.

Ajánljuk még:
h3. H&M a piactéren


Frey Wille, a hordható művészet

Frissítve: 2007. nov. 26., 12:00 | Megtekintve: 23263

Ha nem csak a művészeti galériák falán és a múzeumok vitrinjeiben szeretnéd látni a világ legszebb alkotásait, hanem saját ékszerdobozodban is, akkor válassz a Frey Wille kollekciókból.

Ékszereiket mindig a történelmi korszakok és híres művészek ihletik – a Claude Monet és Gustave Klimt műveit idéző darabok mellett megtalálhatók például az ókori Egyiptom vagy a görög-római kor emlékeit életre keltő formák is. Emblémájuk, a szárnyas szfinx az ősi egyiptomi és krétai kultúrában a mindent látó megfigyelő szimbóluma volt. Aprólékos eljárással, fehér és sárga aranyból készült, tűzzománc berakásos ékszereik tökéletesen egyediek, semmilyen más márkához nem hasonlíthatók. Egy-egy kollekción a tervezők akár két éven át is dolgoznak, sokáig időzve a részletek tökéletesítésén, de az eredmény magáért beszél.

Olvass tovább »


Guess? – ez nem is kérdés

Frissítve: 2007. nov. 15., 10:23 | Megtekintve: 2226

Ruháik ugyanolyan jól mutatnak rajtad, mint a hálószobád padlóján szétszórva, és szexuálisan kétértelmű reklámkampányaikról sem tudod levenni a szemed.

Bár a márka emblémája egy kérdőjel, a tévedés ki van zárva – Paul és Maurice Marciano tudják, hogyan kell szexis és elegáns ruhákat tervezni. A családi vállalat eleinte csak farmer ruházatot gyártott, mára viszont a női, férfi és gyermekdivat minden ágazatában jelen vannak. 60 országban 380 viszonteladójuk van, ehhez jön még 330 saját márkabolt, és a francia Guess népszerűsége továbbra is rendíthetetlen.

Illatszerek, napszemüvegek, cipők, órák és ékszerek, a híres szimbólum előbb-utóbb mindenféle divat- és szépségipari cikken felbukkan. Meghökkentő és provokatívan félreérthető reklámjaikban már olyan híres modellek szerepeltek, mint Paris Hilton, Naomi Campbell, Laetitia Casta, Claudia Schiffer vagy Alessandra Ambrosio, mert a cég minden évben az aktuális nagyágyúkat kéri fel újabb kreációik népszerűsítéséhez.

Egy Guess? farmer, óra vagy táska mindig jó választás, ezzel kapcsolatban nem ébreszt kételyeket a legendás kérdőjel. 2005-ben bemutatták a Guess for Women nevű női-, 2006-ban a Marciano férfiruházatot, 2007-ben pedig a GC órákat és a G by Guess kollekciót. Türelmetlenül várjuk, mivel állnak elő legközelebb?

Ajánljuk még:
h3. 2007 ősz-téli Guess kollekció a piactéren