Pimkie márka + trend + trend + trend + trend + újdonság + újdonság blog

Forródróton: Teljes arculatváltás és új koncepció a Pimkienél!

Frissítve: 2011. febr. 14., 06:00 | Megtekintve: 3709

A Vanity elsőként értesült a hírről, hogy a márka teljes megújuláson és átalakításon esett át, így 2011 tavaszán egy vadonatúj Pimkie mutatkozik be a régi és új közönségnek egyaránt. Az arculat, a logó, a boltbelső és a kollekció is vérfrissítést kapott.

A 2011-es tavaszi-nyári kollekció amely egy új tervező csapat munkáját dicséri, már kapható az üzletekben. A tervezőgárda cseréjének oka az volt, hogy a célcsoportot de főleg a kollekciót illetően változott a Pimkie koncepciója. Alapvetően a 20 év körüli, fiatal lányokat vették most is célba, de ez a kollekció már frissebbre, üdébbre és lendületesebbre sikerült.

2011-es kollekció: frissebb, üdébb, lendületesebb, íme az “új Pimkie Girl” és a tavasz 3 meghatározó stílusa!

Az arculat sem maradhatott ki a megújulásból, a márka grafikai csoportja új logót álmodott a Pimkienek. Ha kiváncsi vagy, hogy hogy sikerült, olvass tovább és máris megtudod!

Olvass tovább »