Kalapok

Ünnepi divattippek az adventi időszakra

Frissítve: 2014. nov. 27., 23:00 | Megtekintve: 199276

Sikkes kalapok, többfunkciós kardigánok, állatminták és téli alapszínek meglepő kombinációja – ezek lesznek az idei adventi időszak trendjei, amelyeket a Marianna boutique téli divatshow-ján mutattak be a modellek anya–lánya–fia szerepkörben.

Itt az adventi időszak, amelynek általában egyik kulcskérdése, mit is viseljünk a családi ünnepi vacsorán, szilveszterkor vagy akár a karácsonyi céges partin. Ehhez ad most tanácsokat Schaller Marianna, a belváros egyik legexkluzívabb butikjának alapítója. Az üzlet idei bemutatóján, az eddigiektől eltérően, családi szerepben mutatták be a modellek az olyan világhírű márkák legújabb téli kollekcióit, mint például Karl Lagerfeld, Gerry Weber, Pierre Cardin vagy Betty Barclay.

Olvass tovább »



Esküvő 2010: Menyasszonyi ruha trendek

Frissítve: 2010. máj. 25., 11:34 | Megtekintve: 11105

Már javában benne járunk az esküvői szezonban, de sokan még csak most tervezgetik, milyen ruhában járuljanak az oltár elé a nagy napon. Segítünk eligazodni az esküvői trendekben.

Bár egy esküvőn minden részlet számít, a legfontosabb mégis a menyasszony ruhája. Milyen színű, szabású és stílusú ruhát válasszon az, aki a 2010-es trendeknek nem csak a hétköznapokban, de élete egyik legfontosabb napján is meg szeretne felelni?

Olvass tovább »


Legyél Te a partik királya!

Frissítve: 2009. nov. 22., 09:00 | Megtekintve: 3649

Ahhoz, hogy a 2010-es bulikat is méltóképpen urald, csak a jókedvedre van szükség, de a megfelelő öltözék kiválasztásában a Springfield is megkönnyíti a dolgod.

A fiúkat a Party UP, a lányokat a Grunge Deluxe segíti – két fiatalos és feltűnő Springfield kollekció a városi elegancia jegyében.

Olvass tovább »



Jackie Onassis csak ezt viselné

Frissítve: 2008. márc. 25., 17:15 | Megtekintve: 3041

A furcsa minták és a retro stílus szerelmeseit örvendezteti meg a H&M idén áprilisban ezzel a régóta várt, színpompás, egyedi kollekcióval.

Már hírt adtunk a H&M és a finn textilgyártó Marimekko közös kollekciójáról, mikor az még csak zsenge bimbó volt a retro rajongó tervezők asztalán, de most végre eljött a várva várt pillanat, amikor teljes pompájában csodálhatjuk meg az elkészült darabokat.

A H&M vitamininjekcióként jellemzett, 2008-as tavaszi kollekciójában a pink, narancs, piros, türkiz és egyéb élénk színek, a jellegzetesen múltidéző minták dominálnak. A fürdőruhák, kendők, nadrágok, pólók, kalapok és ékszerek árait a két vállalat közös megegyezéssel alacsonyan tartja, így az egyrészes fürdőruhák 35, a nyári ruhák pedig 50 dollárba kerülnek majd. A teljes kollekció hamarosan felkerül a H&M hivatalos oldalára.

A Marimekko 1960-ban tett szert nyilvános elismertségére, mikor a kampánykörutak alkalmával John F. Kennedy felesége, Jackie Onassis mindenhol az ő tarka-barka ruháikat viselve jelent meg. A finn cég azóta is szorgalmasan próbálja életben tartani az 50-es és 70-es évek közötti időszak trendejeit. Választékukat kibővítve már háztartási és lakberendezési kellékeket, divat- és otthoni kiegészítőket is terveznek.

Bár a Marimekko saját ruhakollekciókkal is rendelkezik – a női, férfi és gyermek kategóriák mellett helyet kapnak az általuk klasszikusnak nevezett, különös és formabontó darabok is – elsősorban egyedi mintás szövetválasztékuk vonzza vásárlóikat. Új H&M kollekciójuk április 10-én kerül világszerte a polcokra, és azt remélik, most nevük ismét a köztudatba kerül.

Ajánljuk még:
h3. H&M a piactéren


A Marimekko és a H&M szerelemgyermeke

Frissítve: 2007. nov. 30., 11:32 | Megtekintve: 9547

2008. áprilisában születik meg az az új retro kollekció, amely egy vitamin injekció erejével frissíti fel a jövő évi tavaszi-nyári H&M divatot.

Két ennyire különböző irányzat fúziójából biztosan valami különlegesség fog kisülni, aminek a retro kedvelők örülhetnek jövő tavasszal. A H&M idei, vagyis 2007-es őszi-téli limitált kollekcióját Roberto Cavalli szakértelmére bízta, ám a bombasztikus siker után máris teljesen más vizekre evez.

A Marimekko finn ruházati céggel szövetkezve 50 darabos kollekciót dobnak piacra 2008-ban, amelyben a női és gyermek tunikák, szoknyák, kalapok mellett a férfiak is találhatnak maguknak tavaszi-nyári ruhákat és egyéb kiegészítőket. Mivel a Marimekko specialitása az 50-es és 70-es évek közötti trend életben tartása, most is főleg bő és kényelmes, virágmintás, élénk színekben pompázó, retro stílusú darabokra számíthatunk. A H&M fő divattervezője szerint a kollekció olyan lesz „akár egy vitamin injekció”.

A Marimekko egy elsősorban textilipari termékeket, szöveteket gyártó finn cég, akik idén több amerikai márkaboltot is nyitottak. Élénk, retro hangulatú mintáikról híresültek el, és bár ruháikat Jacqueline Kennedy tette ismertté, első számú profiljuk mégis a textiláruk, háztartási és lakberendezési kellékek, divat- és otthoni kiegészítők, szövetek forgalmazása. Választékukat megnézheted a Marimekko hivatalos oldalán.

Ajánljuk még:
h3. H&M oldal a Vanity-n