Elegáns márkák

Ünnepi divattippek az adventi időszakra

Frissítve: 2014. nov. 27., 23:00 | Megtekintve: 199276

Sikkes kalapok, többfunkciós kardigánok, állatminták és téli alapszínek meglepő kombinációja – ezek lesznek az idei adventi időszak trendjei, amelyeket a Marianna boutique téli divatshow-ján mutattak be a modellek anya–lánya–fia szerepkörben.

Itt az adventi időszak, amelynek általában egyik kulcskérdése, mit is viseljünk a családi ünnepi vacsorán, szilveszterkor vagy akár a karácsonyi céges partin. Ehhez ad most tanácsokat Schaller Marianna, a belváros egyik legexkluzívabb butikjának alapítója. Az üzlet idei bemutatóján, az eddigiektől eltérően, családi szerepben mutatták be a modellek az olyan világhírű márkák legújabb téli kollekcióit, mint például Karl Lagerfeld, Gerry Weber, Pierre Cardin vagy Betty Barclay.

Olvass tovább »



Kitalálod, mik a Brandshop legújabb márkái?

Frissítve: 2009. szept. 9., 13:30 | Megtekintve: 3799

Mindegyik trendi, európai és a legjobb minőséget képviseli. Ha ennyiből még nem tudod megmondani, mik az újdonságok a Brandshop-nál, nézd meg te is a termékeket!

A Brandshop24 outlet megapolisz eddig is azzal emelkedett ki a hasonló üzletek sorából, hogy rengeteg, közel 400 márkát kínálnak, különböző stílusokban és árfekvésben. De most még ennél is tovább színesítették az árukészletet!

Roccobarocco kistáska, kék válltáska és arany kézitáska

Olvass tovább »


Amit minden nő hordana a strandon...

Frissítve: 2009. febr. 25., 12:04 | Megtekintve: 5706

Sorozatunk második részében egy igazi nagyágyút mutatunk be. Magasabb árkategóriájú, de azért a nagyközönség számára is megfizethető darabjaikat világsztárok is szívesen hordják. Lássuk, miért is!

A 1997-ben alakult L*Space abszolút a világvezető fürdőruha márkák közt tartatik számon, hisz ott vannak a legnagyobb ilyen témájú divatbemutatókon, világhírességek hordják szívesen darabjaikat, és tavaly, illetve tavalyelőtt is elnyerték az év fürdőruhája díjat Amerikában.

Szabásban egyszerűek és letisztultak ezek a fürdőruhák, a minták és színek választéka viszont szemkápráztatóan változatos, mégis az egész kollekció meghatározó egységet mutat és ízléses marad a nagyközönség számára is. A cég nagy hangsúlyt fektet a variálhatóságra, így mindenki kedve szerint válogathatja össze a ruhatárát, kiváltképp, hogy egy ideje már újra divatba jött különböző párosításban hordani az alsókat és a felsőket. Itt-ott megfigyelhetően sikerült a szabás terén is a 80-as éveket visszacsempészniük a tervezőknek.

További csábereje az L*Space daraboknak, hogy híresen kényelmesek és strapabíróak, ami végül is nem elhanyagolható szempont a vizisportok kedvelőinek sem. Ehhez kapcsolódó újdonság idén, hogy a megszokott hátcsiklandozó masnikat több modellen is különféle ügyes megoldásokkal váltották ki. A leglátványosabb az egyik képen is látható sportos Y forma, mely amellett, hogy jó tartást biztosít, még elegáns is arany láncolatával.

A 24 karátos arany ilyen vagy olyan formában – karikával, csővel, lánccal – de elég sok darabon fellelhető, és biztosítja viselője számára az eleganciát. A cég hitvallása szerint tehát mindenkinek készít fürdőruhákat, legyen szó akár egy laza, sportos lányról vagy a strand üdvöskéjéről.

L*Space 2009-es kollekció.

Ajánljuk még:

A fürdőruha sorozat további részei



A csábítás olasz trükkjei

Frissítve: 2009. febr. 16., 13:55 | Megtekintve: 9864

Szeretnéd tudni hogyan és mivel csábítanak az olasz férfiak? Szeretnél egyszerre olyan elegáns és laza külsőt mint az olasz nők? Miért van az, hogy az egész világon az olaszok a sárm és hódítás mesterei?

A kifinomult stílus és a leghíresebb tervezők hazája, Olaszország mindig az aktuális divat csúcsa és mértéke volt. A Versace, Armani, Dolce & Gabbana és számtalan egyéb neves divatház országa nem csupán a divatot diktálja a világ többi részének, hiszen az olaszok vonzereje ugyanolyan legendás, mint trendteremtő stílusuk. A sármos, vonzó férfiak és gyönyörű, szexis olasz nők vonzerejének egyik titka öltözködésük – az a páratlan külső, amit csakis az olasz designerek által megálmodott darabok viselésével érhetünk el.

Szerencsére a Moda Italia webáruház választékának köszönhetően már Magyarországon sem kell nélkülöznöd az eredeti olasz márkák kollekcióit. Egy jól megválasztott, szexis és trendi összeállításban nem csak a verhetetlen olasz divatot idézed meg, hanem a forróvérű latin csábító szerepébe is rögtön beleéled magad.

Persze a vonzó, sármos külső nem csak a kalandos estéken fontos. Az üzleti megjelenésnek is elengedhetetlen kelléke a jól öltözöttség, a minőségi ruházat, mert mindig az első benyomás számít igazán. Alapvető fontosságú a presztízs is, amihez a kifinomult olasz designer ruhák felbecsülhetetlen értékben járulnak hozzá. Különösen jó hír tehát az elfoglalt üzletemberek és üzletasszonyok, a vásárolni nem igazán szerető férfiak számára, hogy könnyedén és egyszerűen szerezhetik be ezeket a divatcikkeket az interneten keresztül.

A Moda Italia webáruházában a legjobb olasz márkák kínálatából bármikor válogathatsz, ráadásul a kiválasztott darabokat (a megrendelés értékétől függetlenül) díjmentes kiszállítás keretében kapod meg. Férfi és női ruházat, táskák, cipők és kiegészítők – a Moda Italiánál mindent megtalálsz ahhoz, hogy te is olasz csábítók divatja szerint öltözhess fel.

Ajánljuk még:

Moda Italia termékek a piactéren


Mesébe illő karácsonyi F&F reklámfilm

Frissítve: 2008. nov. 21., 19:12 | Megtekintve: 3433

A Cherokee – F&F új karácsonyi kollekcióját egy mesebeli hangulatú spottal indítja el még a karácsonyi roham kezdete előtt, kellő időt és széles választékot biztosítva a meglepetések beszerzéséhez.

A Tesco által forgalmazott, 30 éves múltra visszatekintő Cherokee márka a család valamennyi tagja számára kínál megfizethető árú alsó- és felsőruházatot, a karácsonyi katalógusban most ünnepi kiegészítőkkel is – például a legkisebbek számára Télapó ruhát vagy ünnepi előkét.

A 2008 elején debütált F&F termékcsalád azok számára készült, akik a nagy divattervezők által képviselt trendeknek megfelelően, mégis elérhető áron igyekeznek öltözködni. Az idei téli kollekció egyaránt kínál elegáns és lezser alsó- és felsőruházatot a hölgyek, valamint az urak számára. A kizárólag Tesco hipermarketekben megtalálható márkák a babaruháktól az estélyi viseletekig kínálnak ruhákat a karácsonyi és szilveszteri szezonra.

Az F&F ráadásul hamarosan egy magyar csillag hivatalos öltöztető partnereként is bemutatkozik a nagyközönségnek. Hogy kiről van szó, azt hamarosan a Vanity divatblogjából megtudhatjátok!

A cikkben szereplő Cherokee és F&F termékek árakkal együtt megtekinthetők piacterünkön.

A Cherokee – F&F új karácsonyi kollekcióját egy mesebeli hangulatú spottal indítja el.

A spot megtekinthető a www.ruhazatatescoban.hu weboldalon is.


Nautica, a befutott hajó

Frissítve: 2007. nov. 14., 14:30 | Megtekintve: 2381

Ahogy a legtöbb sikeres márka alapítója, a sportos és divatos Nautica híres tervezője is egy álommal és üres zsebbel indult neki a divat tengerének.

1968-ban a tajvani David Chu megérkezett Amerikába azzal az álommal, hogy építésznek tanuljon, ám egyetlen szót sem beszélt angolul. Családja körében híres rajztehetségét akarta fejleszteni, amikor beiratkozott egy New York-i Divatintézet által tartott tanfolyamra, ahol tanárai azonnal felfedezték divattervezői adottságait. Innentől már egymást követték a hírnév felé vezető lépések, hiszen Chu előbb sikeresen lediplomázott, majd megalapította a Nauticát , bár első boltja megnyitásakor még csak 6 féle férfiruházatot rakott a polcokra.

„Egy kibontott vitorlájú hajó a világ körüli merész utazásokat szimbolizálja, a nautica pedig latinul hajót jelent” mondta a márkanév eredetéről Chu, akinek hobbija az utazás, és csakis saját tervezésű ruháit hordja. A Nautica darabok az aktív, kalandos életű, kényelmet és divatot egyaránt szerető, sportos vásárlóknak szólnak, akik egy farmert, pizsamát, kényelmes pulóvert ugyanúgy beszerezhetnek itt, mint egy elegáns zakót vagy kifinomult kosztümöt.

Az eltelt 24 évben az eredetileg férfiakat célzó Nautica üzletek nemcsak női és gyermek kollekciókkal, de olyan kiegészítőkkel is bővültek, mint a szemüveg, ékszer, óra , cipő és parfüm. A világ minden táján megtalálható, közel 170 márkaüzletben 1997 óta ráadásul lakberendezési tárgyakat is vehetünk. Bár 2003-ban a céget több, mint 100 millió dollárért megvásárolta a Lee és Wrangler márkák tulajdonosa, a vf Corp., azóta is ugyanazt a sikeres irányvonalat követik, amit Chu megteremtett.