USE unused - Új Pop Up, új kollekció májusban
Újabb ideiglenes üzletet nyit hamarosan a három magyar tervező a korábbi sikereken felbuzdulva. Azt ígérik, a kifejezetten erre az alkalomra tervezett kollekció élénk és izgalmas lesz.
Az átmenetileg felállított Pop Up Storehoz a három tervező mindig egy külön, egyedi kollekciót alkot. Az idei tavaszi USE Temporary fő jellemzői az élénk színek és a változatos minták lesznek.
A modern nőt a divat segíti útján
A Párisi Nagyáruház február 25-én egy estére visszatért névadó funkciójához, a divathoz, hogy otthont adjon a USE 2010-es tavasz-nyári bemutatójának.
A jövőt idéző show éles kontrasztjaként fénylett a háttérben a történelmi sugárút palotahomlokzataival. Az illusztris vendégseregben jelen volt többek közt Schell Judit, Szekeres Nóra, Szalóki Ági, Fábián Juli, D. Tóth Krisztina, Bery és Geszti Péter is.
15 felső, 1 közös álom
Valósággá vált 15 hétköznapi ember álma - már elérhető a divatszerető laikusok által tervezett hello you collection a Mono Fashion-ben.
Hangulatos kisvideón láthatjuk, hogyan ünnepelték meg a hello you collection megszületését a nyertesek, a USE unused, divatbloggerek és modellek a Merlinben.
Halott Kitty, sörgyűrű és hamburger cipő
Megdöbbentő design kiegészítők dömpingjét, hírességek Halloween jelmezeit és más érdekességeket szedtünk össze a magyar divatweb elmúlt heti terméséből.
Magyar pasik toplistája, kibelezett Hello Kitty figura, designer fánkok, egy fotózás a színfalak mögül és még sok más érdekesség a net minden sarkából.
Meghívó: Bulizz divattervezőkkel!
Most csütörtökön egész éjszakás bulira hívunk mindenkit, ahol a USE pályázatának nyertes tervezőivel és a hello you kollekcióval találkozhattok.
Október 29.-én csütörtökön, 21 óra kezdettel a Use unused és a Coca Cola light közös póló-tervező pályázatának, a HELLO YOU kollekciónak nyertes munkáival és tervezőivel találkozhattok.
Te tervezted magadnak!
Nem mindegy, hogy miben ugrasz le a közértbe, miben bicajozol vagy indulsz a munkába, igaz? Ezt a kollekciót átlagemberek tervezték nekünk, átlagembereknek.
Elkészült a mi kollekciónk! Az érdeklődő laikusok munkáiból megszületett a rég várt hello you collection, a USE unused és a Coca-Cola light közös pólótervező programjának keretében, amiről már írtunk korábban. Most itt vannak a képek a megvalósult darabokról és egy videó a szerencsés tervezőkkel.
USE - unused
A világ egyre több nagyvárosában viselik a nők ruháikat. Neves showroom-ok mutatják be kollekcióikat, résztvevői a párizsi, tokiói fashion week-nek. A nemzetközi sikerek mellé hazai is párosul, tavaly ők kapták az "év divattervezője" díjat.
A kezdet és az alapítók
A USE – unused márka 2004-ben mutatkozott be első, őszi-téli kollekciójával. Alapítói – Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András ebben az évben végeztek az Iparművészeti Egyetem öltözéktervező szakán, de már 2002-ben felkeltették a nemzetközi szakma érdeklődését.
Szakmai sikerek
Több rangos nemzetközi pályázat díját elnyerték, többek közt egy párizsi ösztöndíjat. 2002-ben a USE védjegye alatt összeálló tervezői csoportot különdíjban részesítik egy finn pályázaton sajátos látásmódjukért, innovatív megoldásaikért(szabásminta, színek). 2003-ban Londonban az Első Európai Divat Parádén(Cumulus Fashion Tour), 17 ország 41 résztvevőjéből ők kapták a fődíjat a nemzetközi szakmai zsűritől. Pályafutásuk elején, 2004-ben és 2005-ben is elnyerték a Hungarian Fashion Awards az “év fiatal divattervezői” címét. 2005-ben erősödött a külföldi piacok felé való orientáltság, két showroom is felkérte őket, hogy ruháikat bemutathassák. Megjelentek a berlini Temporary Showroom-ban és a new york-i Showroom Seven-ben. Ugyanebben az évben kerültek be a női felsőruházat egyik legnevesebb, patinás vásárral egybekötött kiállítására Párizsba, a párizsi Fashion Week-re. A divathét ideje alatt a USE közös bemutatóteremben szerepelt Anna Sui-val, Luella Bartley-vel. A 2007-es év nem kisebb eredményeket hozott: a tokiói fashion week-en 200 márka közül a legjobb 10-be választják a USE-t, és ők kapják Magyarországon az “év divattervezője” díjat.
Filozófia
A márka nőideálja életkorban nem megfogható. Megjelenik vele viszont egy zárkózott, mégis erotikus, finom, nőies stílus, letisztult, minimalista forma- és színvilág.
Fontos kritérium, hogy a tervezők a divat félévente megújuló világában akarnak maradandót alkotni. Így a márkanév alatt megjelenő kollekció, bár folyamatosan reflektál a világ változásaira, olyan klasszikus értékek mentén és művészi, minőségi színvonalon teszi ezt, hogy szellemiségében állandóságot teremt és képvisel.
Jelen és jövő
A USE a nemzetközi piacon jelenleg Svédországban, Németországban, Írországban, Japánban és Koreában található meg. Az országok listája 2008 tavaszától várhatóan az Egyesült Államokkal és Dániával egészül ki, illetve téltől Oroszországgal.