Szavazz a legszebb divatoldalra!
Játékot indítunk, hogy megtudjuk, melyik a legcsodálatosabb divatoldal, ami az interneten valaha létezett! Szavazz te is, hiszen a végeredménynél minden vélemény fontos!
Többfordulós szavazásunk végére megtudjuk, melyik a legszebb divatoldal a világon. Az első fordulóban a divatházak és márkák saját weboldalai mérik össze esztétikai képességeiket. A te kommentedre is számítunk!
Újra divathetek az Arena Plaza-ban
Március 27. és április 11. között nemzetközi márkák divatbemutatói és nyeremények várnak mindenkit az Arena Plaza divathetein. A divat és vásárlás szerelmesei nem hagyhatják ki a programokat!
Számos különlegességgel színesíti idei első divatbemutatóját az Arena Plaza, ahol Magyarországon először kerülnek kifutóra például az itthon oly népszerű, trendi spanyol márkák. A trendshow-sorozatra való ráhangolódást egy „Trendspotting válság idején” elnevezésű szakmai beszélgetés segíti. Az eseménysorozatot megnyitó beszélgetést Lakatos Márk vezeti, partnerei: Lilu, Szabó Patrícia, Fabricius Gábor és Réz András.
Ez alkalommal a „dolce vita” hangulatot idéző harsány, túlzó színek és a csíkos-pöttyös minták dominálnak a Lakatos Márk által összeállított tavaszi kollekciókban. Lukács Gabi vezetésével idén is élő show ad keretet a kreációk bemutatásának. Karsai Zita és tánckara eddig még nem látott térformákkal és emelésekkel teszik különlegessé a show-t.
Az Inditex csoport megjelenése tovább fokozza a hangulatot, hiszen Magyarországon először az Arena Plaza kifutóján láthatóak a Pull & Bear, Bershka, Stradivarius és az Oysho ruhái. De ezek a márkák csak részei a több mint 900 darabos kollekciónak, melyet 9 modell és egy 8 fős tánckar mutat be.
Az Arena Plaza nyereményjátékokkal teszi még érdekesebbé a tavaszi divatbemutatók két hetét: a szerencsések nyerhetnek akár egy ruhákkal és kiegészítőkkel teli ruhásszekrényt, vagy komplett „Átváltoztatunk!” styling programon vehetnek részt Lakatos Márk szakmai vezetésével, de mindemellett kisebb nyeremények is gazdára várnak március 27. és április 11. között.
A bemutatók 15-20 percesek, a szünetekben a modellek testközelből is bemutatják a kollekciót a bevásárlóközpont folyosóin.
Program:
Gas, Tezenis, Benetton Marks&Spencer, Puma Springfield | Stradivarius Oysho Pull&Bear Bershka | Pepe Jeans, C&A Palmers, Pimkie Peek&Cloppenburg | |
Márc. 27, péntek | 16.00 | 17.00 | 18.00 |
Márc. 28, szombat | 11.00, 15.00 | 12.00, 16.00 | 13.00, 17.00 |
Márc. 29, vasárnap | 11.00, 15.00 | 12.00, 16.00 | 13.00, 17.00 |
Ápr. 3, péntek | 16.00 | 17.00 | 18.00 |
Ápr. 4, szombat | 11.00, 15.00 | 12.00, 16.00 | 13.00, 17.00 |
Ápr. 5, vasárnap | 11.00, 15.00 | 12.00, 16.00 | 13.00, 17.00 |
Bread & Butter vásár és kiállítás
Mindenkinek tudott újat mutatni a januárban megrendezett Bread & Butter, hiszen a kiállítás a streetwear, a kreatív öltözködés és egyedi divat már híres és még feltörekvő legjobbjait vonultatta fel.
A Bread & Butter egy több, mint 800 progresszív, egyedi márkát felvonultató börze és bemutató, ahol az ízlés és divat széles skálájának legszélsőségesebb elemeit is megtalálhatjuk. Az utcai divat, hétköznapi viselet vagy művészi darabok területére specializálódott tervezők és márkák a világ bármely tájáról érkezhetnek, a lényeg, hogy egyediségükben túlszárnyalják az unalmas konfekció holmikat.
Minden egyes Bread & Butter a különlegességek igazi tárháza. A január végén rendezett barcelonai vásáron a 2009 őszi-téli divat került előtérbe, és a kevésbé ismert márkák mellett nagy nevek is fellebbentették a fátylat várható kollekcióikról. A G-Star retro és modern hangulatot keverő, farmeres összeállításokat mutatott a közönségnek, az Ed Hardy és a Paco Chicano mögött álló Christian Audigier klasszikus western kollekcióval készül az őszre, a Desigual pedig 80-as éveket idéző színes, bohém stílust visz majd az üzletekbe idén.
Az óriási területet elfoglaló helyszínen rengeteg márka képviseltette magát és utcai kollekcióit. Az ismertebbek – például a Gas Jeans, gsus sindustries, Baby Phat, Eastpak, Evisu, Timberland, Pussy Deluxe, Pepe Jeans, Replay, Birkenstock – mellett számtalan új és feltörekvő, progresszív divattal, kreatív ötletekkel foglalkozó márka is standot állított. Egyes helyeken a friss és exkluzív darabok mellett régebbi, mára ritkaságnak számító vagy több brand együttműködésével alkotott kollekciókat is újra áruba bocsátottak.
A vásár minden kreatív öltözködésre törekvő, kortárs utcai trendeket követő divatbolond legfőbb ötletforrása, annak ellenére is, hogy a kiállítás a tervezőkön és ruházati márkákon kívül csak kis- és nagykereskedők, ügynökségek, a sajtó és média képviselői számára látogatható.
A következő Bread & Butter kiállítást és vásárt 2009 júliusában Berlinben rendezik meg, ahol a vérbeli streetwear hatás kedvéért a helyszín a történelmi jelentőségű Berlin-Tempelhof repülőtér lesz.
A Nation & Fashion olasz divathétvégéje
Végre mi is bekapcsolódtunk az európai divatélet aktív vérkeringésébe a Műcsarnokban tartott, két napos divatbemutató sorozat keretében.
A május 24– 25, a Reneszánsz Év keretében rendezett Nation & Fashion során mi is képet kaphattunk a világ, talán legnagyobb divat-nagyhatalma, Olaszország aktuális divatéletéről. A 2008-as tavaszi-nyári kollekciók közül szombaton Patrízia Pepe, Moschino, M Missoni és Just Cavalli, a vasárnap folyamán pedig Guess by Marciano, John Richmond, Dsquared és Ferré idei újdonságait láthattuk felvonulni a kifutón.
A nálunk egyedülállóan magas színvonalú esemény lebonyolításában 30 modell közreműködött , illetve 12 profi sminkes és fodrász, hogy a show a milánói bemutatókhoz hajban, sminkben és profizmusban is hűen igazodhasson. A Műcsarnokban kizárólag erre az alkalomra egy óriáskifutót, high-tech fény- és hangtechnikai berendezéseket, mindezek köré pedig csodás díszletet építettek fel. A résztvevők a divatbemutatók szüneteiben unaloműzőként a 2008-as őszi-téli kollekciók képeit nézegethették az óriáskivetítőkön.
A rendezvény különlegessége, hogy nemcsak divatszakma képviselői, de az érdeklődő nagyközönség is bejuthatott a bemutatókra. A nagy sikerrel igen elégedett szervezők szándéka szerint a következő évek során a rendezvény folytatódik, de minden évben másik ország kollekciói kerülnek a 35 méteres kifutóra (jövőre valószínűleg Franciaország kerül sorra).