A nyúlon túl: divat akciók és kuponok április 3-tól
Minden héten összegyűjtjük nektek a legjobb divat akciókat és kuponokat. Íme az eheti válogatás.
amnesia.hu
Minden csak 3990 Ft
Utolsó darabok
Outlet: akár -50%
Új kollekció
answear.hu
4000 Ft-os kupon első vásárlásra
7500 Ft felett ingyenes szállítás
Ballon kabátok és tavaszi dzsekik: -20-30%
Desigual táskák 24 990 Ft helyett 14 990 Ft-ért
Tavaszi kihagyhatatlan újdonságok
bershka.com
Ingyenes kiszállítás üzletekbe
30% egyes termékekre 04. 09-ig
bibloo.hu
Ingyenes szállítás 20 000 Ft felett
Kiárusítás akár -70%
Scotch & Soda: itt az új 2018-as tavasz/nyári kollekció
Guess: már itt a vadiúj 2018-as kollekció
Tavaszi vászoncipők óriási választékban
bonprix.hu
2000 Ft-os kupon ha ismerőseidnek ajánlod
1500 Ft kedvezmény hírlevél feliratkozóknak
Beach Holiday: a strand kollekció
butikmoda.hu
Ingyenes kiszállítás 24.800 Ft-tól.
Tavaszi kabátok - új kollekció
Kiárusítás
devergo.hu
15001 Ft-tól ingyenes a szállítás
Folyamatosan érkeznek a 2018-as ruhák és cipők
shop.mango.com
10% kedvezmény hírlevél feliratkozóknak
Ingyenes kiszállítas 19 995 Ft feletti vásárlás esetén
Mid Season Sale - 50%-ig egyes termékekre
manzara.hu
Ingyenes szállítás 14.990 Ft felett.
Ruhák: új kollekció
Cipők: megérkeztek a 2018-as modellek
mayochix-webshop.hu
25.000 Ft felett ingyenes szállítás
85 féle akciós termék
Tavaszi újdonságok
mohito.com
10%-os kupon hírlevélre feliratkozóknak
Athliesure: sportos cuccok csak online
orsay.com
25% kedvezmény a legdrágább termékre hírlevél feliratkózóknak
Mid Season Sale: akár -80%
Tavaszi kollekció sok virággal
otto.hu
4000 Ft-os kupon hírlevélre feliratkozóknak
20% mindenre + ingyenes kiszállítás 04.04.-04.05.
Best price - legjobb árú termékeink
Sneakerstudio.hu
Ingyenes házhozszállítás
CONVERSE ONE STAR PLATFORM NŐI SNEAKERS CIPŐ most akciós
Zapatos.hu
Ingyen Szállítás 14 990 Ft feletti vásárlás esetén
Happy Easter sale készletfelszámolás, akár -60%
TOMS + Keith Haring kollekció
A TOMS és a Keith Haring Alapítvány együttműködéséből született meg az a kollekció, mely a legendás művész öröksége előtt tiszteleg. A különleges kollekció Keith Haring ikonikus munkáinak egy válogatását jeleníti meg a TOMS cipőin és napszemüvegein.
Keith Haring művészete és társadalmi aktivitása az 1980-as évek New York-i utcai kultúrájára reflektált, ahol Haring először a New York-i metróállomásokon létrehozott krétaműveivel lett ismert, egy olyan újszerű megközelítéssel, ami a művészetét elérhetővé tette mindenki számára, és emellett meglepetésszerűen beindította a karrierjét is. Ma Haring a társadalmi és politikai témák művészetébe való beemeléséről, az általa használt élénk színekről és energikus mintákról, illetve természetesen az innovatív kezdetekről híres.
A TOMS + Keith Haring kollekció darabjai Magyarországon a PIG Shoes üzleteiben kaphatóak június 10-től. A TOMS most is minden cipő megvásárlása után egy pár új cipőhöz juttat egy rászoruló kisgyereket a világban. One for One®.
A TOMS
Blake Mycoskie 2006-os argentínai utazása során látta, hogy milyen nehézségekkel kell szembenéznie a helyi gyerekeknek, akiknek nincs cipőjük. Hogy segíthessen, létrehozta a TOMS-ot, a céget, amely minden eladott pár cipő után ad egyet egy rászoruló gyereknek. One for One®. Ami egy egyszerű ötletként indult, gyorsan egy erős üzleti modellé fejlődött. Felismerve, hogy a One for One modell más alapvető szükségletek terén is segíthet, a TOMS 2011-ben elindította a TOMS Eyeweart, 2014-ben a TOMS Roasting Co.-t, 2015-ben pedig a TOMS Bag és a TOMS High Road Backpack kollekciót. A One for One igéreteinek megfelelve a termékek megvásárlása segíti a rászoruló emberek életének jobbá tételét, azáltal, hogy látásjavító programokat, tiszta ivóvizet kínál, segíti a biztonságos szülés lehetőségeit és az iskolai zaklatás megelőzését. A TOMS úgy működik, hogy jobbá tegye az emberek életét. Minden egyes termék megvásárlásával segíthetünk egy rászoruló emberen. One for One®.
Sikeresen zárul az első sörös showroom: a Heineken x CEFD Pop-up Store
A Heineken idén multikulturális pop-uppal is színesíti a Design Hét programját.
Hamarosan zárja kapuit a hazai viszonylatban egyedülálló, multikulturális Heineken x CEFD Pop-up Store. A Heineken, a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit.
A Heineken nemcsak a sörök, de a divat világában is otthonosan mozog, hiszen neves dizájnerekhez köthető számos kezdeményezésük. A mostani pop up store létrehozásával a Heineken elsődleges célja, hogy minél több tehetséges magyar és régiós divattervező munkáit ismertesse és szerettesse meg a nagyközönséggel. A ma záruló pop-up store mellett a márka már második éve támogatja a Central European Fashion Days–t és idén először a Design Hetet, számos együttműködése volt a Design Terminállal, és az évek során számos hazai divat- illetve formatervezőknek szóló pályázatot is indított az ikonikus Heineken-palackok felfrissítésére.
A Heineken x CEFD Pop-up Store Kiss Miklós dizájner tervei alapján a Hotel NOMURIban talált otthonra. A tervező elmondta:
„A 38 négyzetméteres területen a szlovák, cseh, lengyel és magyar tervezők ruháit, kiegészítőit külön szektorokban helyeztük el, amiket egy-egy, a sorok elejen található fehér pólón jeleztük az adott város nevével. Az installációt az “épület az éplületben” koncepcióra alapoztuk, ahol egy építeszeti alapegység, egy hosszanti elrendezesű shop-teret alakítottunk ki. Az anyaghasználat teljességgel szokatlan, a shop és a divat területeiről ismert alapanyagokból táplálkozik. Ilyen a télen a boltok ajtajából, ipari területekről jól ismert szalagfüggöny, amit hőfüggönyként is ismerünk, alapvetően egy nem túl kavlitásos anyag mégis tökéletesen rajzolja ki a teret ebben a felfogásban. A másik anyag a fehér áttetsző, hálós szerkezetű textília, ami erősen utal a divat alapanyagaira. A fehér és zöld szín találkozása alapvetően erősíti fel a Heineken márka jellegzetes színhasználatát. A shop elrendezése a legalapvetőbb struktúrákat követi, kicsit az antik (és ezáltal a keresztény) templomok alaprendszerére épít, egy külső váz, és egy belső vázzal. Ezáltal egy kicsit a Divathét temploma is szeretne lenni.”
Az elmúlt egy hét alatt neves magyar tervezők - Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep –, illetve a Gombold újra! külföldi dizájnereinek – Mardoror, Balas, Pajonk, Retart, TAKK – különleges kreációival is megismerkedhettünk a Heineken x CEFD Pop-up Store-ba. A legkiválóbb dizájner darabok megtekintése, megvásárlása mellett, a ONE Fashion Budapest csapatának köszönhetően szerda estig változatos kerekasztal-beszélgetéseken, workshopokon is részt vehetnek a divat szerelmesei.
David Beckham fürdőnadrágjai a H&M-ben debütálnak
Egy exkluzív medencés parti keretein belül debütált a H&M legújabb fürdőnadrág kollekciója - a bulinak természetesen maga a legendás Beckham volt a házigazdája. A David Beckham Bodywear idén is új stílusokkal, anyagokkal és mintákkal bővül.
A Kelet-Londonban szervezett luxusparti hangulatát olyan vendégek garantálták, mint Ellie Goulding, a One Direction-től Liam Payne, Niall Horan és Aaron Paul.
Az első 2012-es David Beckham Bodywear megjelenése óta, új stílusokkal, anyagokkal és mintákkal bővült a választék, amely a funkcionalitás és a stílus tökéletes ötvözetévé vált. Ahogy a korábbi daraboknál megszokottá vált, a fürdőnadrág kollekción is a hangsúly a megjelenés és a kényelem összhangján van.
Minden héten wellness hétvége a parfumcenter.hu-n!
Találj karácsonyi ajándékot a parfumcenter.hu-n és töltődj fel energiával wellness hétvégéink egyikén!
Regisztrálj adventi nyereményjátékunkra és szabadulj fel a mindennapos rohanás alól a nyugalom szigetén, Sárváron, Balatonszárszón, Keszthelyen vagy Zalakaroson!
A D&G egyetlen arca: Matthew McConaughey
A legújabb The One férfiparfüm arcaként tér vissza a köztudatba Matthew McConaughey, a romantikus vígjátékok egyik királya.
A Dolce & Gabbana megint egy különleges, karakteres és ismert arcot keresett, ezúttal azonban a férfiak közül válogattak. A The One Gentleman megtestesítőjeként Matthew-t hamarosan óriásplakátokon látjuk viszont.
Minimum 30% kedvezménnyel stílust is vehetsz!
Azt mondják, divatos holmikat bárhol vásárolhatsz, de stílust és egyediséget nem. Vagy mégis létezik egy hely, ahol azt is megkapod?
Az Ittierre Designer Outletben csupa olyan darabot találsz, ami már önmagában is olyan egyedi stílust és olasz igényességet képvisel, amivel kitűnsz a tömegből. Bármit választasz, nem nyúlhatsz mellé!
Újdonságok nyárra: Fürdőruhák, Fehérneműk, Akciók!
Új márkák és termékek érkeztek a Harisnyaneked.hu webáruházba. Válogass a legjobb nyári fehérneműk, fürdőruhák közül, és spórold meg a postaköltséget is!
Már minőségi Bellinda fehérneműk és DIM Soleil fürdőruhák folyamatosan bővülő kínálatából is választhatsz. A kifutó modelleket akár 50%-os engedménnyel vásárolhatod meg, a postaköltség pedig 8000 Ft felett ajándék.
"Ha tetszik, az árban megegyezünk!"
Ilyen még nem volt: az Ittierre Designer Outlet nem csak javasolja, de kifejezetten kéri, hogy alkudj az áraikból, ha igazán megtetszett valamelyik darab! Neked mennyire jó a beszélőkéd?
Vesd be minden kreativitásodat és bájodat, az Ittierre Designer Outlet ugyanis díjazza a talpraesett vevőket! Alukodozz bátran, még van jópár darab, amiből választhatsz.
Te elhiszed ezt az akciót?
Versace karkötő 8.000 forintért, Cavalli szoknya 16.000-ért, más világmárkás darabok hasonló alacsony árakon? Ha nem hiszed, nézd meg a saját szemeddel!
Az Ittierre Designer Outlet megkezdte az őszi/téli kollekció kiárusítását – ennek köszönhetően most rengeteg világmárkás ruhát és kiegészítőt szerezhetsz be eredeti áruk töredékéért. Használd ki a kettőt fizetsz, hármat vihetsz akciót is!