Lv

"Nem volt stílusom a főiskola alatt" - interjú a Puma tervezőjével

Frissítve: 2013. okt. 8., 08:17 | Megtekintve: 123004

A “Next Starts Now” kollekció kapcsán a PUMA új sorozattal jelentkezik, amelyben bemutatja a feltörekvő tervezőket, akiknek az aktuális kollekciót köszönhetjük. Elsőként Sophia Chang tervezőt ismerhetjük meg!

Chang Puma kollekciójára főleg a nagyvárosi hangulat, a hip-hop és R&B kultúra volt hatással. Los Angeles és New York utcáiról merített ihletet, a kollekcióra jellemző, hogy rendkívül színes és vad.

„Számomra ez a lehetőség arról szól, hogy megmutassam a nőknek is lehet saját, erős és vad stílusuk” – mondja Chang. - „A PUMA női lifestyle cipőkollekciója olyan ragyogó és vadóc, mint a nők többsége. Azt akartam, hogy a kollekció darabjaira átragadjon ez az érzés és a nők magukénak érezhessék.”

Olvass tovább »



Trend vagy hulladék? Louis Vuitton szemetes zsákjai

Frissítve: 2010. febr. 8., 10:48 | Megtekintve: 5135

Meghökkentő darabot találtunk a Vuitton divatház tavaszi kollekciójában. A borsos árú designer szemeteszacskókban csakis trendi holmikat szabad tárolni!

A Louis Vuitton logó 2010 tavaszán ott díszeleg majd a legdrágább szemetes zsákokon is. De ezekbe a designer darabokba nem hulladékot álmodott meg a neves tervező, Marc Jacobs, hanem bármit, amit egy női táskában egyébként is megtalálnánk.

Olvass tovább »


Szuperlapos anime állatkák a Vuitton-nál

Frissítve: 2009. jún. 14., 12:33 | Megtekintve: 2300

Újabb bizonyíték, hogy a japán divatélet kiemelt figyelmet kap a tervezőktől - a Louis Vuitton most anime kisfilmmel és plüssbabákkal hódít.

A 2009-es nyári szerzonra Takashi Murakami japán modern művész újratervezte a Louis Vuitton Multicolor Spring Palette nevű, bőr kiegészítőkből, táskákból álló kollekcióját.

A brand és Murakami immár 6 éves együttműködést tudhatnak maguk mögött. Ennek örömére a művész átalakította az egyik tokiói LV üzlet designját, illetve egy rövidfilmet is készített a tőle megszokott karakterek szerepeltetésével. A Superflat First Love című animációs filmben feltűnő állatkákkal a Louis Vuitton üzletekben plüssjáték formájában is találkozhatnak a japán vásárlók.



Louis Vuitton táska űrutazáshoz

Frissítve: 2009. jún. 4., 15:16 | Megtekintve: 3724

Szó szerint a Holdon jártak és örökre megváltoztatták a történelmet a Louis Vuitton júliusban megjelenő kampányának arcai.

A Louis Vuitton “Icare” nevű luxus utazótáskáját elképesztő távolságokat megjárt emberekkel népszerűsíti: a kampány arcai a most 79 éves Buzz Aldrin és két másik asztronauta, Sally Ride és Jim Lovell.

Az 1530 dolláros, LV monogrammos, laptop- és irattartóval felszerelt Icare táska nevének kiemelt jelentősége van. A modellt a görög mitológiai alak, Ikarusz után keresztelték el, aki a történet szerint a Naphoz túlságosan közel repülve lelte halálát. A Louis Vuitton szóvivője elmondta, ez azért különösen találó, mert az Apollo 11 program 40. évfordulója alkalmából készített kampányban olyan emberek szerepelnek, akik mindenki másnál közelebb kerültek a Naphoz.

A képeket Annie Leibovitz fotós készítette az 1969-ben holdsétát tett Aldrin-ról és két társáról. Júliustól láthatjuk majd a teljes kampányt a nevesebb magazinokban, addig a louisvuittonjourneys.com oldalon kaphatunk egy kis ízelítőt belőle.

A kampány beharangozó videója az asztronautákkal:

Nézd meg a táska kollekciót a divatkatalógusban!


Divatszimbólum: Louis Vuitton táska

Frissítve: 2008. márc. 7., 01:27 | Megtekintve: 36044

A divat történelmének leghíresebbé vált, örökérvényű darabjait mutatja be a FemaleFirst sorozata, amelynek első része a Louis Vuitton táskáról szól.

Az általunk jól ismert és divatszimbólummá vált Vuitton táskákat az elmúlt évszázadok gazdag utazóinak és divatrajongóinak elvárásai ihlették. Louis Vuitton 1854-ben nyitotta meg első párizsi üzletét – eredeti szakmájához hűen –, ahol akkoriban csak bőröndöket árusított. A francia tervezőlegenda ekkortájt találta fel a lapos tetejű bőröndöt, amivel az utazótáskák egymásra pakolását tette lényegesen egyszerűbbé. A példátlan sikereket elérő cég 1896-ban állt elő a monogramos vászonnal, ami az 1930-as évekre már státusszimbólummá vált és a Vuitton táskák legfőbb ismertetőjegye még ma is.

Az LV monogramos papillon táskákat végül Twiggy, a szupermodell tette széles körben ismertté, mikor 1967-ben a Vogue címlapján megjelent. A divatvilág rögtön belebolondult az egyedi kis kiegészítőbe és máig is ez maradt a legnépszerűbb modell az összes Vuitton kollekcióból.

Ajánljuk még:
h3. Táskák a piactéren